News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.



Tedica

Salutare, prima mea postare, nu dați cu pietre  :D  Apros-pos de Chiribis-Biharia si noul pret al licitatiei: API a fost deranjata de stilul lui Beni - pret de dumping si apoi cerut bani in plus?  Pentru ca pretul de acum ii da intr-un fel dreptate. Sau vad eu gresit? Salutari!

SergiuSerj

Exista vreo contestatie pentru Chetani-Campia Turzii ?

horatiu.cosma


pelan87

Mda, la CNSC apare un dosar cu data de azi, pentru o contestatie a asocierii conduse de Drum Asfalt, probabil e vorba de lotul Chetani - Campia Turzii. Asa cum spunea si Ionut, nea Beni joaca de toti banii...

TibiV

Stiti ca sunt fan declarat al comunicatelor oficiale. FB ministru zboara, institutia ramane...

Cronologic despre Chiribis-Biharia - s-au miscat ca Fat Frumos, in 5 zile cat altii in 50 de zile...  :lol:

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/se-relanseaz%C4%83-licita%C8%9Bia-pentru-proiectarea-%C8%99i

Se relansează licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chiribiș - Biharia
11 Aug 2022

Joi, 11 august 2022, CNAIR a transmis la ANAP documentația de atribuire pentru lansarea procedurii de achiziție publică pentru PROIECTARE ȘI EXECUȚIE pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș - Biharia (km 30+550-km 59+100).

Perioada de proiectare și execuție a contractului va fi de 24 de luni din care, 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

După validarea documentației, CNAIR va putea lansa licitația propriu-zisă a contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor.

Subsecțiunea 3C2 (Chiribiș – Biharia), se întinde între km 30+550 și km 59+100 (28,55 km),  începe în zona localitatii Sînlazar (intersecția cu drumul național DN19E) și tranzitează o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș - Salard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul continuă la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Haucești și intersectează DJ 767 (Tiglead - DN19E), la km 39+950. La km 40+980, traseul autostrăzii trece prin aria protejată Fegernic, pe o lungime de aproximativ l00 m, iar la km 41+319 intersectează DC42.  Traseul autostrăzii ocolește la nord localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local situat la sud de localitatea Sălard. În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național ce va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

================

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/se-reia-licita%C8%9Bia-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia

Se reia licitația pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a sectorului de autostradă Chiribiș - Biharia
16 Aug 2022

Marți, 16 august 2022, CNAIR a transmis spre publicare, în SICAP, Anunțul de participare pentru proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș - Biharia (km 30+550-km 59+100).: Suplacu de Barcău - Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș - Biharia (km 30+550-km 59+100).

Durata contractului este de 24 de luni din care, 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Valoarea estimată a contractului este de 877,779 milioane de lei fără TVA.

Sursa de finanțare este POT 2021 - 2027.

Data limită de depunere a ofertelor este 17.10.2022.

Anunțul de participare va fi vizibil ulterior publicării acestuia în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RobertH

[CN1046135]  PROIECTARE SI EXECUTIE pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcau-Bors, Subsectiunea 3C2 Chiribis- Biharia (km 30+550-km 59+100)


TibiV

^
Bai, esti nebun?...

Textele astea se adreseaza doar FaceBook-istilor sau stenodactilografelor?!?!...

QuoteAlgoritm de calcul: 1. A C acorda 15 pct pt of care prez o met de impl a ctr care dem o foarte buna inteleg a act stab in C B, precum si o buna documentare/analiza a proiectului. In ved obt celor 15 pct acord, met de impl a ctr va tb sa cont cel putin urm: a) descr TUTUR sub-activit care comp act de pr si exec prev in C B, in succes normala a ac, si in corel INTEGR cu res tehn si um nec pr si exec ref la: - nr si spec pers prop (cel putin pers sol prin C B atat pt act de proiectare, cat si pt cea de exec, precum si orice alt pers nec realiz ctr), - facil/dot tehn specif exec Lucrarilor (cel putin echip/util/inst min solic prin C B). - princ mat ce vor fi puse in op in ved realiz Lucr, tin cont de ob de constr ce intra in alcat Lucr, prec si de sol tehn adopt; b) repr graf si descr: - act afer stud de teren pt realiz activit de proiectare; - act de coord a proiect lucr afer utilit; - tut sub-act afer et de exec a lucr. c) descr rol echip de pr in realiz ctr si inter ac cu echip de coord a exec lucr d) prez manag gen al ctr, prin prisma interac cu pers de manag al A C, cu pers Superviz, cu pers Aut publ impl in emit div aviz (incl in ceea ce priv verif aut). 2. A C acorda 7 pct pt of care prez o met de impl a ctr care dem o buna inteleg a activ stab in C B. In ved obt celor 7 pct acord, met de impl a ctr va tb sa cont cel putin urm: a) descr MAJORIT sub-activit care comp act de pr si exec prev in Cer Benef, in succes normala a ac, si in corel PARTIALA cu res tehn si um nec pr si exec ref la: - nr si spec pers prop (cel putin pers sol prin C B atat pt act de pr, cat si pt cea de exec, precum si orice alt pers nec realiz ctr), - facilit/dot tehn specif exec Lucr (cel putin echip/util/instal min solicit prin C B). - princ mat ce vor fi puse in opera in ved realiz Lucr, tinand cont de ob de constr ce intra in alc Lucr, precum si de sol tehn adopt; b) reprez graf si descr: - act afer stud de teren pt realiz activit de proiectare; - act de coord a proiect lucr afer utilit; - tut sub-act afer etap de exec a lucr. c) descr rol echip de pr in realiz ctr si interact ac cu echip de coord a exec lucr 3. A C acorda 3 pct pt of care prez o met de imp a ctr care dem o inteleg limit atat a sub-activit care comp act de pr si exec prev in Cer Benef, cat si in ceea ce priv corel ac cu res tehn si umane nec realiz ctr. [...]
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

aoleu... wtf nu mi vine sa cred..oare ofertantii straini trebuie sa gaseasca doi translatori? din limba celor care trebuiau sa se incadreze in 160 caractere intr-un mesaj in limba romana si mai apoi in limba lor materna? chiar si mie imi e dificil  sa mi dau seama ce a vrut sa spuna autorul care a mai prins cate un mesaj de genul cf? smr, bn etc sau e cu dedicatie subtila?

razvan96

E explicat clar in fisierele incarcate sub acest anunt de participare, descrierile astea sumare sunt mai degraba pentru cei care nu au chef sau nevoie sa descarce toata documentatia.

NGC

Este o limitare a SICAP. Versiunea completa a textului este atasata la documentatie.

NGC

Confirm si eu ca nea Beni a depus contestatie pentru Chetani - Campia Turzii.

nivius

QuoteCiucă reia ideea construirii autostrăzii Ploiești-Brașov în parteneriat public-privat: ,,A fost discutată în coaliție, urmează să luăm o decizie" / Cătălin Drulă: ,,Definiția nebuniei"

Coaliția de guvernare susține soluția construirea autostrăzii Ploiești-Brașov printr-un parteneriat public-privat (PPP). Anunțul a fost făcut joi de premierul Nicolae Ciucă, care a spus că urmează să fie luată o decizie pe acest subiect. Ideea realizării prin PPP a autostrăzii Ploiești-Brașov nu e nouă, a fost încercată de alte patru ori de guverne anterioare, de fiecare dată fără succes.


https://www.hotnews.ro/stiri-esential-25741591-ciuca-reia-ideea-construirii-autostrazii-ploiesti-brasov-parteneriat-public-privat-fost-discutata-coalitie-urmeaza-luam-decizie-catalin-drula-definitia-nebuniei.htm


P3trut

Baietii astia nu se lasa pana nu fac Ploiesti - Brasov in PPP pentru ca la ce trafic este acolo, copii copiilor lor o sa faca bani la bugetul de stat din taxele pentru autostrada asta.  >:(