Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

marinul

Filmarea de duminica cu tot lotul Nusfalau-Suplacu de Barcau


endre.kemenes

^^ si Chiribis, nu Chibis

reed

#30692
Folosește cineva benzile alea de întoarcere?hai ca aici are sens,ca nu e nod in capat către Suplacu :lol:  dar pe Gilău Nadaselu?înțeleg ca sunt nodurile la distante mari,dar decat chestiile astea mai bine făceau un nod calumea,mai trânteau 2 benzi si dupa pasaj si aia era.

Allex

Intoarcerea va fi folosita de masinile care ies din CIC si vor sa mearga spre Cluj. Pentru asta a fost si construita acea bretea.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ddfab

^^ bretelele de intoarcere sunt facute si pentru cei care "rateaza" iesirea in nod, sa poata reveni...sa nu trebuiasca sa mearga pana la Turda, de exemplu, daca au ratat nodul Gilau si invers...

yetiman

 :D  Ati uitat de radarele politiei.
Vin din Turda, intorc la banda de intoarcere si se pozitioneaza imediat dupa.
La fel si din Cluj spre Turda.

Au 2 puncte "preferate" pe A10, imediat dupa punctele de intoarcere...  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

SergiuSerj

Am trecut acum pe la Chetani-Hadareni, nu stiu cine a inceput sa lucreze dar pe DN-ul care a fost deviat intre Chetani si Hadareni s-a decoperatat cam 50 de cm din drum. Cred ca vor sa refaca devierea pentru ca deja era jale(mai ales pe sensul Cluj-Mures). Sunt tare curios daca sunt utilaje Strabag sau sunt de la CNAIR

dumbravaandrei

cel mai sigur e o lucrare de intretinere care ori o face cnair-ul direct, ori a incredintat-o unui prestator, fie el si Strabag.
Cu siguranta nu are treaba cu reluarea lucrarilor la autostrada.

Ionut

API pe Facebook

Record mondial negativ pe #AutostradaTransilvania Chiribiș-Suplacu de Barcău. Avem confirmarea (captură mai jos) că responsabilii din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere au decis să anuleze licitația pe cei 26,35 kilometri blestemați. Hartă interactivă: https://bit.ly/3GOvZgM.

Nu știm sigur dacă este o premieră planetară, dar poate ne spuneți voi dacă mai există în lume alt proiect de infrastructură de transport început în teren în urmă cu 18 ani și trecut printr-o acordare directă (Bechtel), două rezilieri de contract (Bechtel și Corsan-Corviam) și trei licitații (lansate în mai 2014, august 2017 și decembrie 2020). Urmează a... patra!

În 02.06.2022 vă spuneam povestea halucinantă a acestui tronson: https://bit.ly/3Mq2bs4. Speram că a treia oară-i cu noroc, dar nu a fost să fie.

Așa cum vă explicam atunci, Erbașu, câștigătorul inițial, a fost contestat și contestatarul, Drum Asfalt-Trameco (grupul Selina), a câștigat definitiv descalificarea ofertei Erbașu. Iar în 26.07.2022, conform datării documentului, CNAIR declară inadmisibilă oferta Drum Asfalt-Trameco.

Motivul? Din ce informații avem, NU din cauza certificatului negativ rezultat din rezilierea contractului pe lotul vecin, Chiribiș-Biharia, ci pentru modalitatea de calcul a experienței similare (valoare proiecte similare construite anterior) a partenerului spaniol din asociere.

Rezultat automat? Anularea procedurii. Decizia CNAIR poate fi atacată de Drum Asfalt-Trameco în termen de 10 zile de la comunicare. La această oră nu știm când/dacă a fost comunicată, deci nu putem spune cert dacă perioada legală de atac s-a scurs sau nu.

Solicităm CNAIR să clarifice public dacă asocierea Drum Asfalt-Trameco a făcut sau nu contestație.

NGC

#30699
Au confirmat si vrabiutele ceea ce apare in acel document si au spus ca ofertantii inca nu au fost informati despre anulare, asa ca nu poate fi vorba inca despre nici o contestatie.

adiarc

unde-i graba?
doar nu va intra graba in slaba
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

P3trut

Ce mi se pare cel mai stupid e ca CNAIR a lasat Trameco sa descalifice Erbasu si de abia acum s-au trezit sa-i descalifice pe ei. Daca ii descalificau de la bun inceput, Erbasu poate construia deja.

mirceaeliade

#30702

Cristian_cj

Tocmai a anunțat Sorinache relansarea licitației pe Chiribiș - Biharia. Sa ne mai facem speranțe la Strabag oare ?

Ionut

#30704
Nu zău. Relansarea licitației?
Ah stai, că API a anunțat anularea licitației actuale, nu CNAIR.

Că asta e țara în care trăim.

"Domnule" grindeanu, spuneți-le cetățenilor și a câta licitație e asta.

Pardon, am citit greșit! Biharia!
Să-i spună cineva atunci "domnului" că mai are una de lansat, mai la est.