Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

TibiV

#30480
Quote from: elphax on June 27, 2022, 05:51:56 PMSunt placut suprins de Nurol, plin de utilaje intr-o zi de vineri. Faptul ca lucreaza la CIC in paralel cu alte structuri inseamna ca au resurse suficiente si planificare buna.

Gresit!
Doar li s-a umezit lenjeria intima, de teama lui Grindeanu...  ;) 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ijwtsh

@TibiV si-au gasit greu oameni, cred. Totusi, sunt la primul contract. Nu cred ca merita atata critica. Pe lot au inceput cu stangul, in Romania au inceput cu dreptul.

mdragos

La cat de prost au mers multe contracte pana acuma... e bine ca accelereaza. Si daca rateaza termenu cu cateva luni mai bine decat 3 licitatii esuate ...

TibiV

#30483
@ijwtsh
mea culpa...

Nu mi-am dat seama ca sarcasmul Grindeanu era prea "fin".

Am corectat cu italice...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristian 74


mirceaeliade

De reamintit, ca doar se termina luna:
QuotePotrivit estimărilor Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) reevaluarea ofertelor în urma contestațiilor pe lotul Chețani- Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania va fi finalizată în luna iunie 2022.
https://www.stiridecluj.ro/politic/foto-cand-va-fi-finalizata-reevaluarea-ofertelor-pentru-autostrada-transilvania-lotul-chetani-campia-turzii

shogom

Vazand filmarea lui Cristian :gj:, m a traznit o revelație. La cate poduri si viaducte sunt, vor fi foarte multe aparate de rosturi si intrari/ iesiri de pe pod.
Cu geamul deschis o sa se auda ca sunetul roților de tren :lol: .

ijwtsh

La 9:22 de ce trebuie facut un pod atat de lung? Sa treaca peste valea aia micuta?

MrConnaisseur

#30488
Probabil in respectiva depresiune solul este unul necoeziv sau cu panza freatica foarte ridicata ceea ce impune ca platforma rutiera sa traverseze pe elevatii cu fundatii piloti.

Europiu

Nu e atât valea cât cota drumului de la supratraversare DN atins dealul apoi o nouă supratraversare. Trebuia bunica umpluturii altfel și nu cred că era okay.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elphax

shogom uita-te la podul de pe Olt de pe DX, sau la viaductele de pe A1 Sibiu-Boita (video). o sa obervi ca nu sunt multe rosturi la poduri. se pune rost cam la 3-4 segmente de grinzi, nu la fiecare

GIV

dupa ce am vazut filmarea recenta de pe sectorul topa mica zimbor ma intreb cum de nu au inceput inca lucrul la grinzi..

mirceaeliade

din satelit loturile UMB (de notat gaura) si Nurol la 30 iunie:



cfdp

Apropo de ce nu se lucreaza la grinzi.
Luand in considerare ultimele postari, cred ca s-au executat lucrari care nu implica ff multe pierderi (desi am convingerea  ca sunt).
De acum urmeaza lucrari ce includ preturi de cost mari, in speta: grinzi si suprastructuri poduri/ viaducte, suprastructura drum (balast, balast stabilizat, mixturi asfaltice...).
Nu cunosc modul de indexare al contractelor dar luand in coniderare abordarea din teren tin sa dau crezare ultimei postari

Cristian 74

Cu ajutorul lui Paul Pop (mulțumesc!), putem vedea că se pun grinzi și peste DN 110E, lângă Nușfalău. De asemenea, Nurol a început așternerea balastului stabilizat.