Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dragos_R

Chiar arata bine. Si mobilizarea este buna, daca o tin asa pana la iarna, o sa arate fain avansul pe tronson. Se pare ca intr-adevar turcii vor sa confirme aici ce pot, mai ales ca e o zona fara probleme de relief.

Ionut

Da, am mai zis-o, NUROL este pentru mine o surpriză plăcută. Sper să îi țină. Nu rup norii, dar au ritmul lor și au șanse să se încadreze în contract (primăvara 2023).

archaeus

Arata foarte bine, mobilizare decenta, lucreaza curat.
Poate vede si TS cum se lucreaza pe un lot ca al lor.
Multumim pt filmare!

alexV

Au grinzi in 3 locatii din santier, gata de-a fi ridicate. Umpluturile cam o treime. Toate structurile in lucru, in diferite stadii. Santuri la baza terasamentului pe aproape jumate din lungime. Final de 2023 poate fi gata. Trebuie beneficiarul sa vina cu o solutie in capat, pt descarcare.

ijwtsh

Final de 2023? De 2022 cred ca voiai sa spui :D

StefanCelMare

#30395
Termenul la Nurol este 2023 pe A3.
Pe stadiul lucrărilor apar la 18% în mai 2022.
Pe anul acesta mai sunt vreo 4 luni de lucru bune (iul aug sep oct).
Puțin probabil să termine anul acesta totuși, chiar dacă in teren sunt poate peste cei 18% din raport.
Dar și 2023 e OK, e îmbucurător că lucrează relativ în termene, mai ales că împreună cu UMB pe A0 putem spera la închidere inel Nord-Estic în niște termene relativ normale (nu gen Pizza sau Aktor).

PS - contractul a fost semnat în februarie 2020, pentru 6 luni proiectare și 18 luni execuție (dacă bine am găsit pe google).
Deci 2023 ar fi februarie-martie contractual.
Și dacă termină în august e binișor pentru un prim contract în România al unei firme străine.
Țineți cont că nu aveau nimic în România, subcontractori, muncitori, utilaje, persoane care știu să facă cereri de rambursare, etc.
Adăugați la asta mediul nostru guvernamental foarte schimbător, cele nșpe piedici birocratice, etc.

Cetatean

Stie cineva cum lucreaza? si-au adus oameni, au multi subcontractori? utilaje? gropi de imprumut?

Ionut

API pe Facebook

#MaratonulRutier Oradea-Iași: autostrăzile A3 și A8 la control. Pornim la drum într-o nouă inițiativă marca API prin care trecem în revistă stadiul fiecărui proiect rămas de construit pe culoarele de tranzit majore. În (aproape) fiecare zi vom scrie un comunicat, luând la rând și la bani mărunți blocajele și soluțiile.

Astăzi primul episod: #AutostradaTransilvania Biharia-Chiribiș. Hartă interactivă: https://bit.ly/3yhA8r7.

În sfârșit, după mai bine de jumătate de an de când cerem public rezilierea și după 17 luni pierdute cu pretențiile aberante ale antreprenorului, pe 12.05.2022 CNAIR a reziliat contractul cu Trameco (grupul Selina). Nu reluăm explicațiile, dar dacă doriți să le (re)citiți, vedeți aici povestea halucinantă: https://bit.ly/3afexFJ.

Solicităm oficialilor din Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere să urgenteze procedurile de relansare a licitației astfel încât să avem o șansă de a circula pe cei 28,55 kilometri ai tronsonului Biharia-Chiribiș la 21 (douăzeci ȘI UNU!) de ani de la prima cupă de excavator dată de Bechtel în 2004, având în vedere că anteriorul contract a fost de 2 ani de proiectare și execuție, iar o licitație derulată de CNAIR durează, cu foarte puține excepții, cel puțin un an de zile.

adiarc

Inteleg ca Umb nu lucreaza dupa altii dar lotul este in mare banal,ei mobilizați cat de cat in zona si tare mi-as dorii sa intre ei...cred ca nu ar intinde coarda prea tare si pot face fata cu (inca)un lot pe A3
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

oneLess

La Bacău au lucrat după niște turci. Dar mă rog erau acasă acolo ...

alecu26

Eu zic ca va fi foarte foarte greu turcilor de la Nurol sa termine la anul pana în Aprilie. Asta înseamnă cvasigata asfaltul anul asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

sa termine in termenul contractual...e bine sa iti faci intrarea si incalzirea cu un lot banal
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Probabil ceva mici motivații pt extindere de termen au.
E bun de antrenament...dar nici altceva nu au câștigat. În general experientele antreprenorilor sunt mediocre...și după câte un contract își ajustează mai degrabă în sus decât în jos preturile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Adevărat, la Bacău au lucrat după turci, doar că turcii făcuseră vreo 2-3% din contract... deci nimic. Nu cred că licitează UMB aici, dar poate mă înșel.

Archi

#30404
Eu cred ca Nurol ar putea fii interesati de Biharia - Chiribis mai mult decat UMB, sunt deja mobilizati in zona si pana se reliciteaza termina sau ajung pe final cu Suplacu - Nusfalau. UMB a depus oferte pe toate loturile dintre Buzau si Focsani, cred ca se vor concentra sa castige pe A7.