Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

gicu

Nu cred că avem toate informațiile, ce discuții, ce promisiuni s-au făcut de ambele părți. Miroase a corupție generală ce nu au putut-o finaliza.

Teo

Nu am mai facut drumul de Zalau de vreo 3 luni, dar am fost placut impresionat de progresul la structuri al UMB.
Din pacate tipul solului confirma problemele ridicate de acest santier in ceea ce priveste terasamentele.

nicolaem

^ eu as zice ca e "doar" miros de mafie cu interese obscure si nu coruptie.
pt coruptie, se intelegea cumva cu statul, "negocia", renunta amiabil la un lot si isi lua partea din altele. asta avand in vedere ca deja a castigat mult peste ce poate duce.
asta daca scopul lui e constructia de drumuri si profitul. daca e altu atunci nu avem de unde sti ce e in mintea lui.

Cristian 74


Cristian 74

Am prins vineri un apus de soare care a creat niște imagini memorabile pe șantierul pe care lucrează UMB. Era și un praf de nu puteai sufla prin care drona mea a trecut cu brio (deocamdată) pentru a consfinți frumusețea imaginilor. Sâmbătă nu s-a lucrat, dar am filmat între Sutor și Sâncrai. Merg bine defrișările: între Sâncrai și Topa unirea zonelor curățate nu e așa de departe, progres este și între Sutor și Sâncrai.

Cristian 74

A treia filmare și ultima. Aici am luat la pas șantierul prin praf și întuneric după o vreme. Am filmat cu telefonul, am mai ridicat drona, am discutat cu oamenii. Fain, fain, m-am deconectat și relaxat. Dacă aș putea transmite relaxarea mea prin imagini aș face-o. Sper să vă placă.

mike_us

Ce se întâmpla pe Zimbor - Poarta Sălajului? Inca nu au AC?
De pe harta CNADR: "A FOST PREDAT DTAC IN DATA DE 01.02.2022 FIIND IN CURS DE ANALIZARE DE CATRE SUPERVIZOR SI CNAIR"

cristi5

@mike_us din cate inteleg e cel putin o zona foarte problematica, la dealul din vestul nodului Zimbor.

Se vorbeste de tunel cut&cover, adica extrem de complicat pt CNAIR sa ia o decizie. Cred ca gasesti mai sus pe topic.

horatiu.cosma

S-ar părea că mâine se discută în CNAIR PAC-ul și PTE-ul pe Zimbor-Poarta Sălajului. Față de SF-ul sublim, dar care lipsește cu desăvârșire, în proiect se prevăd consolidări serioase. În primul deal de după nodul Zimbor unde debleul proiectat are vreo 16 berme sunt prinse nu mai puțin de 4 rânduri de ziduri de sprijin. Pe lângă punctul ăsta critic al lotului, mai sunt deblee care ajung la 20, 25, 35 de metri și care au și ele proiectate ziduri de sprijin, pe lângă alte tipuri de consolidări prevăzute. La poduri pilele ajung și la 33 de metri înălțime, tablierul metalic majoritar pe cei 2,8km de poduri de pe lot s-a transformat în grinzi standard de beton. Să sperăm că vor ține dealurile și nu se va repeta pățania de pe Nădășelu-Zimbor.

NGC

"Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău Subsecțiunea 3B3: Poarta Salajului – Zalau, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău - Nușfalău km 40+660 (km 40+637 3B3) - km 66+500"

A venit momentul sa spunem cine s-a calificat mai departe. Acesta este clasamentul dupa punctajul obtinut.

1) MAPA + CENGIZ
2) STRABAG
3) PIZZAROTTI
4) ASTALDI / WEBUILD
5) TEKFEN + DOGUS
6) REC + ONUR

Din clasament lipseste AKTOR, care a fost eliminata dupa "metoda Banca Mondiala". Sa vedem daca vor contesta, avand in vedere ca altfel ar fi fost pe locul 2 si ca intre timp a expirat excluderea de la contractele finantate de BM.

De mentionat ca clasamentul initial era stabilit inca din Iunie 2021, singurul lucru notabil intamplat dupa aceea fiind chiar respingerea grecilor. Vrabiutele spun ca in rest au tot tras de timp si ca din Martie incoace au tot solicitat documente actualizate de la candidatii selectati, pentru ca de la atata tras de timp, trebuiau iar actualizate.

mirceaeliade

s-a tras de timp ca sa poate pune contestatie Aktor ca a expirat excluderea de la BM?

mirceaeliade

>Reevaluarea ofertelor în urma contestațiilor pe lotul Chețani - Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania va fi finalizată în iunie 2022, potrivit estimărilor Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

https://www.economica.net/autostrada-transilvania-reevaluarea-ofertelor-pentru-lotul-chetani-campia-turzii-fianlizata-in-iunie-cnair_586292.html

>"Obligă autoritatea contractantă la reevaluarea ofertei asocierii Drum Asfalt SRL – OPR Asfalt SRL – Obras Publicas y Ragadios SA -Trameco SA – Drumuri Bihor SA, în termen de 15 zile de la primirea deciziei, cu respectarea celor din motivare, a documentației de atribuire și a dispozițiilor legale în materia achizițiilor publice", se arată în decizia CNSC din 9 martie.

Jacob46

Poate gresesc, dar ce bine ar fi daca Aktorii ar fi intr-adevar descalificati si s-ar pastra clasamanetul postat de NGC si dupa depunere efectiva a ofertelor si evaluarea lor. Am trage sperante ca MAPA s-ar retrage si de aici (poate nici nu ar depune oferta) si Strabag ar castiga licitatia. Am putea avea niste constructori seriosi cam pe toate tronsoanele montane:

- LD (TBD)
- A3 Tunelul Meses (Strabag)
- PiSi2 (MAPA)
- PiSi3 (WeBuild)
- PiSi4 (PORR)

PS: Scuzati-mi entuziasmul de moment, e primul meu post  :) 

hvm

Ar fi ceva sanse sa treaca Strabag in pole position?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

RobertH

S-a aprobat PT-ul pentru Zimbor-Poarta Salajului.

Pe langa cele mentionate de @horatiu.cosma, mai avem o schimbare: se renunta la giratia aia cu DC si se va face un drum de legatura si giratie cu DN.





Powered by API/PUM imgur uploader