Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Cristian 74

A doua serie de lângă calea ferată de la Ip. Se lucrează la stabilizarea solului.























































Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74

În fine, cea mai mare concentrare de forțe e la Nușfalău.  E un praf îngrozitor, deloc bine pentru aparatul foto și pentru dronă. Erau mai multe tractoare de ale noastre Universal 650, ale unor localnici, care transportau remorci de pământ. Nu pot decât să bănuiesc că pentru scopuri personale.
PS: Vine și video, dar mai târziu sau mâine.



































































Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74


Skynick

Ar trebui sa iasa usor pana in 2023 pe la mijloc.

Ionut

Cristi a editat si pentru noi.


Ionut

Si pozitie pe Facebook

#AutostradaTransilvania între Suplacu de Barcău și Nușfalău este în grafic. Acum două zile am filmat cei 13,55 km ai tronsonului: [...]. Harta interactivă API: https://bit.ly/3IZwYLw.

Turcii de la Nurol au ieșit excelent din iarnă, reușind să scape de noroaie și să avanseze bine atât la terasamente cât și la structuri.

Contractul pentru cei 13,55 km a fost semnat în 30.09.2020 și are ordin de începere 01.02.2021, cu 6 luni proiectare și 18 de execuție. Proiectul tehnic a fost aprobat în august 2021.

Lotul este banal, fără structuri impresionante, relief perfect plat. Constructorul are doar câteva pasaje și poduri de făcut, un nod rutier și un spațiu de servicii.

Felul în care arată șantierul după sezonul rece ne dă speranțe că antreprenorul, aflat la primul proiect în România, va păstra ritmul bun și își va respecta termenul contractual de finalizare: primăvara anului 2023.

NGC

"Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 2A: Ogra – Câmpia Turzii, Lot 3: Chețani – Câmpia Turzii - Relicitare"

Am uitat sa scriu zilele trecute pe tema asta.

Quote from: horatiu.cosma on March 10, 2022, 02:55:38 PMContestație Strabag admisă la CNSC pentru Chețani-C.Turzii.

Quote from: alexV on March 11, 2022, 05:51:35 PMLa CNSC Strabag a castigat anularea raportului procedurii și reevaluarea ofertei Drum Asfalt, cu consecința stabilirii neconformității acesteia.

Nu stiu de unde ai tras concluzia asta (partea marcata cu albastru mai sus), dar nu inseamna neaparat ca oferta este neconforma.

CNSC a obligat CNAIR
- sa reevalueze oferta TRAMECO in privinta cerintei privind experienta similara
- sa solicite clarificari despre cum se va realiza verificarea PT
- sa solicite clarificari despre cum se va realiza asistenta tehnica pentru iluminat si alimentare cu energie electrica
- sa solicite clarificari despre relatiile contractuale cu laboratoarele de incercari si cum vor avea acces la ele.

Restul obiectiilor au fost respinse.

Cristian 74

#30097
Am filmat ieri între Nădășelu și Zimbor. Prima subsecțiune, 3A2, între Nădășelu și Mihăiești e aici.

Cristian 74

#30098
Și partea a doua a filmării de marți. Încerc să acopăr și Zimbor-Poarta Sălajului în weekend, dacă mă lasă vântul. Ca să știm cam de unde pornim anul ăsta.

ciprebbe

Doamne cat de optimist am putut sa fiu cu doar 5 alunecari.......
Urat de tot iesirea din iarna (nici macar iarna serioasa nu am avut aici), norocul nostru e constructorul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Daca mai aluneca mult, ai sanse sa te incadrezi in 5 alunecari.
Nu ai specificat si cat de mari sa fie. Asa ca  daca se unesc 5 intr-una singura, tot una se pune.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Europiu

Ca în bancul clujenilor de acum 25 de ani:cum a reușit administrația Funar să înjumătățească numărul gropilor din asfalt...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

oneLess

^ Pentru olteni și de ce nu și restul...
Poți să ne spui bancul complet ... Pare interesant  :therethere:

Europiu

Păi... cam ăsta e tot, ca idee... :lol:
La un an-doi de la instalarea lui Fular, zice un clujean unui amic... oltean, ok... : "Bă, frate, îi tare Funar! În numai trei luni a înjumătățit numărul de gropi din asfalt în oraș...". "Ia las-o! Nu se poate! Cum?" "Simplu: două gropi câte două, așa, mai mici, s-au unit!"
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Mascarpone

#30104
    Avand in vedere ca s-a modificat legea achizitiilor, ar fi nevoie de o clarificare in cazul lotului Biharia-Chiribis. Alineatul 3 din articolul 93 al legii achizitiilor publice poate fi aplicat retroactiv?
Quote(2) In situații excepționale, pentru proiectele de infrastructură de transport prevăzute la art. 235 alin. (1) din lege, rezilierea sau încetarea anticipată a contractelor de achiziție publică din motive independente de autoritatea contractantă și care nu se datorează sub nicio formă unei acțiuni sau inacțiuni a autorității contractante, iar autoritatea contractantă a acționat cu diligență pe parcursul implementării contractului, poate întruni condițiile prevăzute la art. 104 alin (1) litera c) din lege."
(3) În situația prevăzută la alin. (2) autoritatea contractantă are obligaţia de a invita la negociere cel puțin ofertanții declarați admisibili la procedura de achiziție care a stat la baza semnării contractului inițial, mai puțin ofertantul cu care a fost încheiat contractul inițial. În orice situaţie, numărul minim de ofertanți invitați la negociere trebuie să fie suficient pentru a se asigura o concurenţă reală si nu poate fi mai mic de 3."
Iirc pe locul 2 fusese clasat Strabag. Parca Cnair astepta sa se modifice legea ca apoi sa rezilieze, de altfel nu ar fi avut nimic de negociat cu benone.