News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

cfdp

S-ar putea sa ridice cota rosie ca si in debleul de la Sanpaul, deoarece am vazut ca cedeaza pamantul dintre coloane. Cresc elevatiile la viaducte cu 2-3m ( beton armat....) mai duc panta longitudinala la limita superioara si reumplu debleele sapate. rezulta taluze mai scurte tsabilitate mai buna

alexV

Intrebarea e legitima, sugereaza ca ar aduce mal de pamant sa sustina o eventuala problema la zidul de coloane. Dar eu cred ca e fals. Vedeti cu cativa zeci de metri inainte un podet casetat asa de lung (corpul autostrazii asa de lat) ca implica ca linia rosie a fost tot timpul mai sus, urmeaza sa construiasca rambleu inalt din pamant.


vladb

Mai exista ceva impediment in ceea ce priveste defrisarea necesara de la Nadaselu la Zimbor? Parca a fost scoasa padurea din circuitul silvic...

dr4qul4

#30003
Ionut are dreptate. Acolo au inceput sa faca terasamentul. Au sapat debleul pana la stratul de fundare si acum ridica terasamentul. Se observa si diferenta de culaore a materialului. Este o operatiune normala care arata ca au rezolvat cu alunecarea. Chiar daca a alunecat din nou nu pare sa puna in pericol zidul de sprijin.

In schimb la 5:19 situatia nu arata prea bine. Acel pinten de deal nu este excavat si asta doar pentru ca va aluneca. Trebuie sa gaseasca alte solutii acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cfdp

#30004
Jalnic arata taluzele. Oricand pot ceda. Am inteles ca pe A2 in Dobrogea, nu stiu exact localizarea s-au realizat taluze cu panta ff mica, si pe 200m dupa care s-a adus pamant vegetal si s-a redat proprietarilor pentru folosinta pina la zona autostrazii.
Cred ca pana la urma si aici va fi solutia panta taluz 1:5.... 1:10

GIV

Quote from: Ionut on February 21, 2022, 08:21:07 AM
Nu inteleg care e de fapt intrebarea/mirarea. Ca se pune terasament in debleu?

am crezut ca terasamentul o sa fie la nivelul liniilor verzi...

Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

@ciprebbe a luat deja "tot potul" pe pariul lui...
Quote
A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Cip ar trebui sa refaca pariul la un mod (doar putin) mai riscant:
"10 zone FARA alunecari pe cel putin 100 metri fiecare - 10.000 lei"....
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Am vazut si auzit suficient pe Gilau - Nadaselu asa ca stiam ce va urma.
Am si zis prin vara ca nu mai luam reper 20m ci 100 ( nu am mai modificat la semnatura) dar si asa s-a dovedit ca am fost bland.
Norocul nostru e ca aici avem UMB-ul. Nimeni altcineva pe actualul contract nu l-ar fi dus mai departe.
Sa nu uitam, aici asteptam definitivarea solutiei la alunecarea de la Nadaselu (o solutie discutata e viaduct de peste 1km mai spre vale, peste cimitir (aici o deschidere de 100m), si revenire pe traseu mai spre Sardu(raman ceva coloane forate acolo pe veci)).
Bube mari sunt pe celalalt lot imediat dupa nod Zimbor si zau daca stiu cum o vor scoate la capat. Megadebleu cu 13 berme panta 1:4
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

^^^
Pe mocirla aia sigur nu s-au apucat de umpluturi, deci probabil protejează cu un mal de pământ zidul de sprijin de jos în caz de izvoare buclucașe, cum a făcut Aktor la Oiejdea. Iar la 5:19 a stat foreza cocoțată pe malul ăla vreo 2 luni în toamnă, din ce știu, acolo va fi zid de sprijin pe ambele părți ale autostrăzii.

lucianluci96

Beni Rus renunță ,,amiabil" la contractul de 326 milioane lei cu CNAIR pentru tronsonul Biharia - Chiribiș al Autostrăzii Transilvania

https://www.ebihoreanul.ro/stiri/beni-rus-renunta-amiabil-la-contractul-de-326-milioane-lei-cu-cnair-pentru-tronsonul-biharia-chiribis-al-autostrazii-transilvania-169362.html?fbclid=IwAR1ybSLLIM6tCXl38-jW1WNwVPOMXaNTy0GnogqluNK-8lCXa0BfBcsShaQ

,,Vom renunța"
,,Este adevărat că vom renunța la contract. A fost propunerea Companiei, ce pot să fac?", a declarat omul de afaceri luni, după ce BIHOREANUL l-a întrebat dacă este adevărat că are intenția să renunțe la contract, așa cum scrie presa economică.

,,O parte a celor din conducerea Companiei voiau să rămână contractul, altă parte să îl reziliem", a adăugat Beniamin Rus (foto). Acesta a precizat, însă, că deocamdată nu știe când va fi anunțată oficial rezilierea contractului.

Informații privind renunțarea la contract de către asocierea de firme Trameco, Drumuri Bihor, Drum Asfalt (din grupul Selina, al cărui proprietar este Rus), Vahostav SK (Slovacia), East Water Drillings (București) au fost publicate de site-ul economica.net duminică, arătând că înțelegerea ,,se desface amiabil", însă fără alte detalii

TeoH9

Să sperăm că amiabil înseamnă cu un certificat negativ cât casa, să se învețe minte și să-i treacă pofta de claimuri după ce sublicitează.
Păcat că nu avem în instituții oameni cu oo.

pentium10

dacă Strabag pentru o nimica a primit certificat negativ
atunci și alții pot primi tot asa ușor.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Adisan

#30012
Topa Mică - Zimbor, filmare completă 19.02.2022

https://www.youtube.com/watch?v=6HJ7T3eN1TY&ab_channel=Adisan

Fabrica de grinzi, nod rutier Zimbor 19.02.2022

https://www.youtube.com/watch?v=1yfJ6jFmTcI&ab_channel=Adisan

Ionut

Amiabil e clar fara certificat negativ. "Amiabil" e termenul folosit de beni, ca deh.

Allex

Sper ca atunci cand spune "amiabil" se refera la denuntarea unilaterala a contractului, cu tot ce presupune acest lucru, inclusiv incasarea garantiei bancare printre celelalte clauze pe care le prevede contractul. Sper.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova