Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 38 Guests are viewing this topic.

Xenos

Quote from: Dragosdimitrescu on January 20, 2022, 10:31:07 PM
E mai corect "poate da, poate nu".
Autoritatile locale din Busteni, Azuga si Predeal si Ministerul Aparararii continua un joc de descurajare a construirii Autostrazii.

Ar fi complet ilogic. Busteni si Azuga sunt complet blocate si au devenit neatractive ca urmare a blocajului DN1 12/24. Faptul ca oamenii exasperati mai coboara din masini sa ia un suc mi se pare o slaba consolare pt faptul ca aceste statiuni sunt in paragina - cine vrea sa mai mearga acolo, daca nu mai poate pleca in nicio directie decat noaptea?

Iceman

Care este motivul real pentru care nu se anunță câștigătorii care calificau în etapa următoare pe tronsonul Poarta Sălajului - Nușfalău....??Anul trecut în august trebuia anunțat acest lucru.... De ce se trage mâța de coadă??

shift2rail

^la ce intarziere te referi, concret?

Daca nu greșesc, lotul Poarta Salajului-Nusfalau nu are finantare in PNRR sau POT 21/27.

Iceman

#29823
Atunci de ce sa lansat licitația dacă nu sunt surse de finanțare?... cel mai bine anulezi licitația atunci... pe Varianta POT 2021 2027 Nu cred că nu se poate finanța.. sigur o să fie și alte autostrăzi finanțate din această sursă.. Umbrărescu Ba termina până în 2024 ce are de făcut până la poarta Sălajului iar pentru acest tronson Trebuie să așteptăm până în 2030... mi se pare aberant și exagerat să construim autostrăzi pe bucățele întrerupte fără continuitate

gabim

Si de la Suplacu de Barcau pana la Biharia tot in aer este momentan, o autostrada ca dintii babei: un lot facut unul lipsa...
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

pelan87

Au fost stabilite variantele finale de traseu prin care să fie armonizate centurile ocolitoare de pe Valea Prahovei, realizate de Consiliul Judeţean, cu viitoarea autostradă

O nouă rundă de discuţii aplicate a avut loc, astăzi, 25 ianuarie, la sediul Consiliului Judeţean (CJ) Prahova, în vederea corelării marilor proiecte de infrastructură rutieră care vor tranzita Valea Prahovei.
În cadrul întâlnirii, propusă de către preşedintele CJ Prahova, Iulian Dumitrescu, reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA și cei ai firmelor de proiectare care se ocupă de studiile de fezabilitate şi proiectele tehnice pentru tronsonul Ploieşti-Braşov (al Autostrăzii A3 Bucureşti-Braşov), dar şi de cele ale şoselelor ocolitoare Comarnic, Azuga-Buşteni şi DJ 102I Băneşti-Valea Doftanei, alături de autorităţi publice locale şi judeţene au analizat variantele finale ale traseelor şi armonizarea acestora.

În acest sens, în vederea stabilirii unei infrastructuri unitare care are ca scop asigurarea fluenţei rutiere, au fost stabilite punctele de legătură ale variantelor ocolitoare, realizate de CJ Prahova, cu viitoarea autostradă ce urmează a fi construită de CNAIR. Mai precis, toţi factorii implicaţi au căzut de acord asupra zonelor de descărcare a traficului din viitorul tronson A3 în Drumul Naţional 1 şi centurile ocolitoare.

Traseele finale stabilite astăzi atât pentru variantele ocolitoare, cât şi pentru tronsonul A3 care va tranzita judeţul Prahova, vor permite CNAIR finalizarea celei de-a doua etape a Analizei Multicriteriale de Traseu, iar la nivelul Consiliului Judeţean se va putea trece la faza următoare de obţinere a avizelor şi lansarea procedurii de achiziţie publică aferentă proiectării şi execuţiei lucrării.

Sursa: cjph.ro

danpandrea

Măcar acum știm că la Posada nu trece autostrada prin albia râului.  :D

pasadia

Astai ar cam trebui sa se hotarasca ce parte din DJ102I au de gand sa modernizeze - in acte e vorba despre Valea Doftanei (PH) - Bradet (BV) in postarea CJ vorbest despre Banesti (PH) - Valea Doftanei (PH). Nu ca ar avea legatura cu A3, ma indoiesc ca va fi continuat DJ102I astfel incat sa se conecteze la A3.

RaduG

Bină că, citez,
Quotetoţi factorii implicaţi au căzut de acord asupra zonelor de descărcare a traficului din viitorul tronson A3 în Drumul Naţional 1 şi centurile ocolitoare
, deci nu mai sunt blocaje birocratice din partea primăriilor de pe traseu.

ludus

Ce se mai aude de Chetani-Campia Turzii? Cine a castigat?
T. Luduș

Kimi

^
Nu retin care era termenul dar pe seap apare 28.01.

zeckesan

^^^^
@pasadia în august 2021 a fost atribuit un contract pentru studiu de fezabilitate pentru ocolitoarea Bănești - Valea Doftanei, care ar urma să se lege de DN1 undeva în zona Bănești, să meargă prin albia Doftanei și apoi să intersecteze DN102I în continuare spre Valea Doftanei (https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100152081/). Termen de 90 de zile, am cerut săptămânile trecute informații de la CJ PH despre asta dar nu am primit niciun răspuns încă.



Ăsta e un proiect care s-a scos din sertar la fiecare rând de alegeri în Câmpina, faimoasa centură de est care ar urma să scoată din oraș traficul de tranzit către Valea Doftanei, Brebu, Telega ș.a.m.d.. De data asta pare că are niște avânt, vom vedea.

Legătura dintre Valea Doftanei și Brădet prin pasul Predeluș este un alt proiect, cred că se vorbea de un studiu de fezabilitate la un moment dat dar nu știu prea multe.

pasadia

E atribuit SF-ul, dar de către CNI. Deci sunt 2 "proiecte" distincte până la urmă (de cel pomenit de tine nu știam că a reînviat). Dar mno, suntem offtopic aici...

NGC

Scriu doar aici ca am actualizat sinteza platilor, dar modificarile vor fi vizibile cel mai probabil abia maine.

In alta ordine de idei, o sa va zic curand si care este castigatorul pentru Chetani - Campia Turzii. Mai trebuie sa asteptati putin.

Vlad94