Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

kesphishev

Am făcut și eu un drum azi până la Cluj. UMB era cvasiabsent de pe șantier. În schimb, multe dintre utilajele lor le-am văzut pe DN, se îndreptau spre organizarea de șantier de la Zimbor. În organizarea de șantier erau aliniate camioanele și le spălau.

Probabil se pregătesc pentru iarnă.
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

rezin

#29641
pasadia,

 

Brașov---48km---- Făgăraș------52km-----Sighișoara----44-----Ilieni(Târgu Mureș) --- 4--Tg.Mureș sud--18km.-------Iernut=166km.

Brașov---48km---Făgăraș---- 12km----Voila----10km---Cincu---20km----Agnita----27km-----Bratei est(Mediaș)----20km---Șeuca(Târnăveni)-----10km----Iernut =147KM.

rezultă de aici că Brașov-Cluj-Napoca pe la Făgăraș-Tg. Mureș este mai mare cu 19km. decât pe la Făgăraș-Iernut;

Brașov---48---Făgăraș---52---Shighișoara---44----Ilieni(Tg. Mureș)----4----Tg. Mureș sud=148

Brașov---48---Făgăraș---12---Voila--10--Cincu--20---Agnita---27---Bratei est(Mediaș)---20---Șeuca---10---Iernut---18---Tg.Mureș sud =165Km.

Deci distanța Brașov-Tg.Mureș sud este cu 17km. mai mic prin Făgăraș-Shighișoara.


Totuși traficul mare este pe direcția Brașov-Cluj-Napoca, fiindcă preia și traficul pe pe București , Brașov,jumătatea estică a Munteniei și cel din Dobrogea  destinat părții de nord-vest a Transilvaniei:Cluj, Bihor, Sălaj , Maramureș , Satu Mare spre deosebire de Brașov -Mureș care preia doar traficul pentru Mureș și Bistrița.

  De asemenea Voila-Iernut va prelua și traficul pentru Mureș și Bistrița care vine din Sibiu, din Oltenia și  jumătatea vestică a Munteniei deoarece avem:

  Boița---13--Șelimbăr---17,5---Centura Sibiu-----58---Sebeș----70---Turda---9---Câmpa Turzii----15,7--Chețani----17,9----Iernut----3,6---Ogra---10,1---Ungneni----4,5km----Tg.Mureș sud=221 km.

  Boița----55---Voila--10--Cincu----20---Agnita----27---Bratei est(Mediaș)---20---Șeuca(Târnăveni)---10--Iernut---18---Tg.Mureș sud =160km.

Boița---67km--Făgăraș---52km.--Daneș(Sighișoara)--44km--IIieni--4km.--Tg.Mureș sud=167km.

  După cum se poate deci constata, grosul traficului este pe direcția Cluj-Napoca , nu pe Tg. Mureș și prin urmare direcția Cluj-Napoca trebuie să fie prioritară și nu Tg. Mureș.




Mai mult ,după cum putem vedea,  traficul care vine din Sibiu , Oltenia și jumătatea vestică a Munteniei pentru Mureș și Bistrița este mai optim pe varianta Boița-Voila-Agnita-Bratei est(Mediaș)-Șeuca-(Târnăeveni)-Iernut atât față de variant Boița-Sebeș-Turda- Câmpia Turzii, cât și de varianta Boița-Făgăraș-Daneș(Sighișoara) !

 
  Așadar varianta optimă este pe Voila-Cincu-Agnita- Bratei est (Mediaș)-Seuca(Târnăveni)-Iernut.

pasadia

@rezin - pe bune ca nu are rost calculul facut de tine. Pentru ca nu tine cont deloc de configuratia terenului dar si pentru ca presupune ca fiind sigur traseul A3 propus pe vremea Bechtel. Eu personal inca sper ca, daca vreodata se va pune problema unui tronson intre Brasov si Targu Mures, sa fie studiat un alt traseu, mai la est fata de cel actual (nu mai la vest cum vrei tu). Adica unul pe ruta Grid (Persani) - Rupea - Vanatori - Acatari.


bacovia

Ar fi de bun simt o curatenie generala pe DN 1F si in zona organizarii de santier.

Nu tin minte sa fi vazut atat mizerie pe alte santiere UMB. 

kesphishev

^ Am uitat ieri să menționez că aveau o mică echipă de muncitori cu lopata și vreo 2-3 bulldozere pe DN 1F între Nădășelu și Poarta Sălajului care îndepărtau noroiul de pe asfalt. E de apreciat că se ocupă și de asta.
Pursuing a passion is seldom a waste of time.


montaniardul

@ R@du faina filmarea! Si ultima parte cu drona "in actiune"! :) Stie cineva ce inaltime va avea viaductul de la Nadaselu?

paulmare

R@du multumim
^ se vede in filmare chiar la inceput secunda 20 ca au un buldo cu o perie care spala DN-ul, nu lasa mizerie
^^ nu sunt deloc "cvasiabsenti" pe santier, lucreaza la grinzile de coronament si la radiere intr-o gramada de locuri, sunt chiar bine mobilizati, chiar daca sunt niste conditii horror pe vremea asta, doar ca nu mai excaveaza si nu mai e forfota de camioane care muta material 

shift2rail

S-a spus despre lotul Poarta Salajului-Nusfalau ca e singurul care poate rivaliza, ca dificultate+pret, cu lotul 3 Sb-Pt (Cornetu-Tigveni, peste 1 mld EUR)

Nu e insa deloc clar daca a fost prins in PNRR si daca procesul de atribuire avanseaza.

ijwtsh


danvoicu


montaniardul

CNAIR cu ANAP cauta solutii pentru deblocarea lotului Chiribis - Biharia! Articolul este din 01.11...

https://www.economica.net/autostrada-transilvania-cnair-cauta-solutii-cu-anap-pentru-deblocarea-lotului-chiribis-biharia-care-treneaza-de-noua-luni_540531.html

Poate ca ar trebui (re)facuta o lege sa stabileasca clar conditiile participarii la licitatie. Nu ne mai permitem intarzieri de niciun fel.

marinul

Nusfalau- Suplacu de Barcau, se lucra doar la structuri, in afara de ce apare in filmare mai lucrau la doua podete.






Cristian 74