Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 45 Guests are viewing this topic.

RaduC

De acord, pe acel indicator ar fi mers scris măcar Sighișoara.

Ma gândesc ca o fi din cauză că între Ungheni și Acatari e DJ, deci conform normativ nu s-ar preta traficului de tranzit european, doar că semi-nodul special pentru tranzit a fost implementat, deci indicatorul e complet incomplet și contraintuitiv.
De altfel, tot traficul de tranzit Cluj-Brașov actualmente pe acel DJ e direcționat...

tudor

"Reziliat contractul si executata garanția de participarea la pachet cu un certificat negativ"
Cumva certificatul negativ înseamnă ca nu pot câștiga contractul pentru nodul vecin?
Înțeleg ca pentru lotul deja câștigat va fi un război de uzura (pentru recuperarea garanției ca de construit nu prea se poate). E posibil ca toate parțile sa așteapte semnarea pe lotul vecin ca sa nu-l agate in acest război care va începe in curand?
De exemplu anularea certificatului negativ un justiție cândva in viitor de dreptul la claim pentru profitul nerealizat prin excluderea de pe lotul vecin, nu?




athosga

#29432
Wow! Probabil sunt optimisti ca finalizeaza pana-n Acatari cat clipesti si atunci ar avea sens indicatoarele cum sunt acum. :D Fain ar fi.  :hm:

pentium10

#29433
Poate ati aflat ca acum cateva zile in jud Mures la Sanpaul peste trecerea de cale ferata, s-au tamponat 21 de masini din cauza cetii si carosabil poleios.

Am tras o poza cu autostrada A3, cu capatul drumul de legatura si virajul dreapta spre autostrada, fiind in ceata densa. Acest lucru am observat de mai multe ori cand am fost in vizita pe santier aceste zile pe acolo.
Vreau sa atrag atentia, ca aici va fi nashpa rau de tot.

Am vorbit la Aeroport si ei mi au explicat ca fenomenul cetii se manifesta toata ziua. Situatia se datoreaza paraului Niraj si raul Mures este in apropriere, si se poate corect prezice, adica daca sunt intre -5 si +5 grade, si sunt zile intregi pe an cand temperatura pe toata ziua este in acest interval, au ceata densa, si au si curse anulate, pentru ca vizibilitatea este sub 200 de metrii. Se poate observa ca doar in valea Nirajului si a Muresului se face, ca dealurile deasupra se pot distinge.

Acum sa revenim la autostrada. E o situatie foarte atipica, si consider foarte periculos ca perdeua cetii se va manifesta fix la capatul drumului de legatura, unde trebuie sa faci un viraj care se poate lua cu 60 la ora, dar in caz de carosabil umed spre 40. Si multi vor circula cu viteza, si brusc apare ceata si virajul, si poate se vor baga in parapet. Daca aveti vreo recomandare in acest sens sa ne ziceti. 
Daca mai postam despre asta, ar trebui sa atragem atentia participantiilor la trafic despre acest fenoment, si sa-i indrumam sa circule cu atentie.











Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

RaduC

Mare dreptate Pentium!
Mersi de atenționare!

xab80

@Pentium10: ceea ce spui tu se implementeaza prin indicatoare luminoase de limitare (pe acele 'porti' deasuprea autostrazii) care in caz de ceata vor impune o anumita limita de viteza. Ramande de vazut daca s-au gandit la asta de la inceput sau nu...

marinul

#29436
Progres Nurol 10.11-21.10



nu sunt diferente mari, nici nu au putut lucra in intervalul asta minim 7 zile

dargauda

AUTOSTRADA e aproape de FINALIZARE. Cum arată lucrările pe A3 Târgu Mureș - Ungheni în 18.11.2021?


https://www.youtube.com/watch?v=ySKdY4V_1Nw&ab_channel=CUBGarage

mersi CUBgarage

montaniardul

Ce se mai aude de lotul Chetani - Campia Turzii? Parca trei firme s-au inscris la licitatie ...

athosga

Dar despre Ungheni - Acatari ce se mai stie? Personal nu pot intelege, de ce este atat "in aer" acest tronson? In momentul actual nu pot concepe un tronson mai util (utilitate/cost) pe A3 din mai multe cauze:
1. Este relativ scurt (12km).
2. Terenul este plat, usor de construit. Cam la fel ca pe Ungheni - TgM, putin mai lung.
3. Ar fi folosit ca centura TgM (pe relatia Cluj - Sighisoara, Cluj - (Gheorgheni) Moldova).
4. Ar ajuta la ocolirea multor localitati (6 bucati pe 12 km!). Practic aproape tot tronsonul este numai localitate. Autostrada ar ajuta f.mult si locuitorii si pe cei din trafic.
5. Drumul actual este doar un DJ extrem de incarcat (deci nu DN ca intre Cj-TgM), fara fundatie normala, necesitand reparatii dense, altfel devine regulat plin de adevarate capcane.

Kimi

Sunt mai multe motive, doua dintre ele fiind:
- lipsa de interes in Cnair. Se stia de 7 ani de zile ca va fi gata la un moment dat lotul pe care lucreaza acum Strabag.
- inca nu a predat Acciona SFul complet pe capete. Acordul de mediu ar fi gata cel mai devreme in martie 2022. Abia apoi se poate licita.

Probabil ca se puteau grabi lucrurile ca si pe Chetani - Campia dar pentru asta trebuie sa fie cineva care sa puna la treaba functionarii responsabili.

Cristian 74

Am fost (cu cizme de cauciuc regulamentare  8)) pe șantierele UMB-iste și vă aduc poze acum seara și filmări mâine seară, probabil. Sunt 3 seturi. Primul e de la Topa Mică.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74


Cristian 74

La setul al treilea, m-a prins noaptea. Și a fost foarte bine, că au ieșit niște frumuseți de poze... Și surpriza e că vin de la Sântămărie. A început lucrul în stil UMB, adică traffic jam de utilaje. Se lucrează pe tot traseul între Sântămărie și Poarta Sălajului, cu excepția zonelor împădurite, unde nu sunt modificări (defrișări).
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian_cj

Da au primit AC pana la Poarta Sj ? Și defrișările...mai durează mult ? 8)

Foarte faine pozele, mulțumim!