Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 57 Guests are viewing this topic.

JohannDB

  Am răsfoit puțin în urmă (pentru că pe A3 de exemplu, ba vorbim de zona bucureșteană, ba vorbim de Nădășel, ba vorbim de Tg. Mureș, etc.), dar totuși nu am văzut (sau poate mi-a scăpat) "ceva"  (așa cum mi-a zis cineva pe șantier la "Aeroport-Ungheni", prin iulie anul curent) despre mutarea (sau preluarea de către) Strabag pe lotul Chețani - Cp.Turzii.... Se mai știe ceva ?? Omul (era un veteran ce fusese și la Straco) îmi spunea că la terminare aici la Mureș, se mută la Chețani..... Dacă a fost numai o poveste, rămân cu ea........................ Toată logistica lor nu ar fi de mutat prea departe !! Ar fi, "lângă casă" și am fi siguri că și ciotul lipsă s-ar face repede. Dar....

pentium10

una din etapele din tribunal a suspendat actul de reziliere cu Straco

licitatia pentru a gasi un nou antreprenoul este in derulare, se poate evalua, se poate anunta castigatorol, dar probabil semnarea contractului va fi evaluata cand acest lucru va fi posibil in functie de etapa de tribunal cu rezilerea care va fi "atunci"
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

JohannDB

      @prntium10, mulțumesc pentru  răspuns; în situația asta, mă întreb, totuși, de ce omul era așa sigur de mutarea la Chețani.......... "Căile Domnului"..!!

ijwtsh

#29298
Nu avea acel om cum sa stie modul in care se va desfasura licitatia si cine va fi castigatorul.


punktnet

Am trecut dinspre Sibiu spre București și am întâlnit în trafic peste 30 de basculante UMB. Altele erau trase pe marginea drumului prin parcări, minim 20 estimez.
Se duc spre Ardeal, am și fotografiat câteva in trecere 
Just kidding.

endre.kemenes

Pentru sectiunea Ungheni-Tg. Mures avem o data estimativa de deschidere? Se pare ca sunt foarte aproape de a termina.

ivladbogdan

La fel cum se vede si in ultimele secunde ale clipului postat mai sus, au luat toate balizele din sensul giratoriu care te impiedicau sa virezi la stanga spre autostrada venind dinspre oras. Mai exista doar un mic indicator cu accesul interzis chiar la intrare spre drumul de legatura.
Astazi in fata mea o masina a virat la stanga cu intentia sa mearga spre drumul de legatura, ceea ce nu e foarte ok.
Sa speram ca ii dau drumul in urmatoarele 2 saptamani.
Oricum, foarte fain arata lotul lor.  :)

GIV

Quote from: pentium10 on October 24, 2021, 11:53:51 AM





Salutare,

Plantarea de astfel de copacei a fost cerinta in caietul de sarcini sau prin acest fapt se readuce terenul la starea initiala conform cerintelor de mediu?

punktnet

Acei copăcei ar trebui să țină dealul in poziție când se vor face mari
Just kidding.

JohannDB

#29305
                        Întreb și eu, ce "rasă" de copăcei pot fi, ca să aibă rădăcinile pivotante de adâncime ?? Că altfel ...., la mai mult de 0,80 m  și după maxim 1,50 m nu mai țin nimic.... Că n-or fi dud, nuc, cireș......

paulmare

^ ajuta foarte mult acei copacei, reduc eroziunea pluviala a taluzului, o sa se vada si in cantitatea de pamant care o sa ajunga in rigolele de dedesupt, plus ca arata si bine, mai reduc si poluarea fonica, foarte bine ca i-au pus
In profunzime daca era nevoie sa stabilizeze probabil ca au facut-o altfel, nu cu copacei

GIV

imi place ca au fost explicate benificiile plantarii acelor copacei, dar nu si modul in care s-a ajuns sa se planteze, ca ma gandesc nu au fost plantati benevol.

dargauda

UMB, demonstrație de forță pe Autostrada Transilvania

Antreprenorul băcăuan UMB Spedition și-a prezentat "arsenalul" pus la bătaie pe porțiunea dintre localitățile Nădășelu și Mihăiești a Autostrăzii Transilvania (A3): sute de autobasculante, cife, buldozere și excavatoare cu șenile. 

"Unul dintre șantierele care merg cel mai bine în România este cel dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. A fost deschis anul acesta, iar sectorul respectiv este propus pentru finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Antreprenorul român colaborează cu 500 de furnizori din țară și străinătate și a mobilizat 480 de muncitori care lucrează în două schimburi", conform Ministerului Transporturilor și Infrastructurii

Execuția celor 42 km ai tronsonului impune mixturi asfaltice (400.000 t), strat de agregate stabilizate cu lianți hidraulici (240.000 mc), fundație din balast (320.000 mc), terasamente (12 milioane mc), lucrări de artă (8,7 km), piloți forați (140 km). Sectorul Nădășelu – Mihăiești – Zimbor – Poarta Sălajului va cuprinde 18 viaducte, 8 poduri, 7 pasaje, 35 podețe, un nod rutier, două parcări de scurtă durată, în oglindă. Termenul de finalizare a lucrărilor, conform contractului, este 2023.

https://www.transilvaniabusiness.ro/2021/10/31/umb-demonstratie-de-forta-pe-autostrada-transilvania/

Cristian 74

Azi am fost pe lotul Nurol. Mișcare bună, mult mai bună decât ce am văzut la ei până acum. Multe camioane adunate de pe la diferiți subcontractori: vreo 10 erau cu număr DVF (subcontractor din Hida, județul Sălaj), Trans Bitum (Ip) și altele. Erau și câteva Ford albe cu numere de Turcia. O singură foreză pe traseu, în apropiere de DN 1H, lângă Nușfalău. Câteva poze acum, încerc să pun filmarea diseară.
La Nușfalău (GPS)


Foreza de la Aegean (GPS)


(GPS)


Lângă Zăuan (GPS)


(GPS)


În apropiere de Ip (GPS)


(GPS)


(GPS)


Camion cu numere de Turcia (GPS)


(GPS)


(GPS)















Powered by API/PUM imgur uploader