News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

pentium10

aia e seminod care ajuta traficul de la Cluj spre Acatari, si invers. DOAR asta.

Nu acolo se va lega A8, care vi fi la vreo 5-7 km distanta fata de aliniamentul actual.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dasher_98

Nu trebuia in 25 adica ieri sa se finalizeze analiza ofertelor pentru Poarta Salajului - Nusfalau? Si sa avem lista scurta pentru licitatie?

Telvanni

#29267
Mai dar nu se putea altfel decat cu dreptunghiul acela acolo?
Ptr cativa mp in plus aveam 3 benzi de la rond la rond.

survola

Am înțeles că acolo va fi un pasaj peste giratoriu. În dreptunghiul verde.


dargauda

Antreb si eu ca nespecialist,partea cu chenar zidul de sprijin de langa cimitir de ce este acoperit cu pamant.
Coboara linia autostrazi mai jos mai aproape de vale?





Powered by API/PUM imgur uploader

multumesc

paulmare

Adisan multumim
foarte bine se descurca in santier plaiesii portocalii,
Au impins materialul cu buldozerele de la deal spre vale si au mai indulcit panta, exact ce spunea cineva aici (Cfdp) ca o sa faca si apoi sa astepte sa vada ca "tine", acolo a fost filmata si foreza geotehnistilor, sa vedem solutia definitiva cat de curand
^ sa vedem - probabil vor incepe sa sape din nou dupa ce termina constructiile geotehnice si nu mai aluneca dealul

Telvanni

La ce diferenta de nivel e nu ar merge un cut&cover?

gicu

Ca să faci un cut and cover trebuie ca pentur o perioadă să ai o săpătură deschisă cu un taluz înalt o perioadă de timp. Având în vedere aici la ce pante mici apar alunecări, ca să sapi un taluz înalt mergi foarte mult pe orizontală ca să ai o pantă suficient de mică. Ajungi să excavezi tot dealul.

danutzu_1069

@dargauda, cand o greseala se repeta... trebuie "notificata"... Ce o fi aia "antreb"? Si a mai fost una... "an"...
Hai totusi sa scriem corect... "întreb"... "în"... nu?

@gicu, pentru cut&cover se sapa si se toarna pereti mulati.... Dar  intradevar ar putea fi o problema ca bentonita sa nu poata sa "tina" pamantul....


paulmare

^Danutu pot face peretii de sustinere si cu piloti joantivi sau secanti (ca la metrou si la Astaldi pe A1) nu neaparat cu pereti mulati (cum a fost parcarea de sub decebal de exemplu)
dar oricum trebuie sa ai conditii (sa ai taluzele stabile - tot trebuie sa mergi cu sapatura pana la nivelul "acoperisului")
Probabil tot solutia din proiect o  vor mentine si o sa avem tot debleele alea adanci

hvm

pai n-ar putea sa sape pana la nivelul tavalului, face pilotii, toarna tavanul sa fie sustinere, pune pamantul inapoi la loc sa acopere si apoi sapa in tunel cu tavanul deasupra si peretii deja facut din piloti?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

paulmare

Ba da s-ar putea, dar am văzut în filmare aici pe forum foreza da geotehnisti acolo, ei o fac la modul Profi nu pasional că noi din spatele monitorului 😊 vedem noi cum rezolva alunecările, sunt forumistii cu dronele

slartibartfast

Am o mică curiozitate legată de A3 București: mai interesează pe cineva că nici până în ziua de azi nu funcționează iluminatul? CNAIR? că Aktor sigur a trecut la altele.