News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 19 Guests are viewing this topic.

oneLess

^ Ce sanse sunt pentru un tunel?

Răspunsul meu : nu s-a băgat CNAIR la Oiejdea la un tunel de cred 150..250 m

istvan78

Mie mi se pare ca UMB nu sunt "curajosi", ci pragmatici. Sapa debleul cum era propus in SF, si vad ce face taluzul. Daca sta, ii dau pace, daca nu sta aplica progresiv solutii pana sta.
Nu sunt la prima constructie in dealurile transilvane si nu e primul taluz care le pleaca. Diversi participanti la acest forum i-au ingropat deja de mai multe ori pe cei de la UMB. Realitatea e ca au finalizat si LD4 (dupa ce l-au castigat la 40% din costul estimat) si Nadaselu, care e exact in aceeasi geologie, si nu doar ca n-au dat faliment, dar au crescut. Cineva acolo stie ce face. Lasati-i sa sape!

marinul

Cateva poze de azi de pe lotul Nusfalau - Suplacu de Barcau. Mobilizarea e una buna, la structuri deocamdata o singura foreza, sapaturile arheologice au fost acoperite, in ceea ce priveste decopertarea au facut mai mult de jumate din lot




































Powered by API/PUM imgur uploader

cfdp

Prima masura la alunecari este sa terasezi , si daca poti sa rupi planul de alunecare. Cand se schimba centru de lunecare,  se redistribuie totul si poate ai noroc sa se stabilizeze. Am verificat-o dar este drept in alte conditii : alt teren si mult mai redusa alunecarea.
Oricum de pe platforma aotustr se fac umpluturi pe suprafata mare. cred ca se creaza un deal care sa opreasca temporar dealul.
Vorba aceea :  DACA NU MERGI LA MUNTE SI VINE MUNTELE LA MAHOMED AR FI BINE SA O IEI LA FUGA"😀

marinul

si primul video cu zonele unde se lucra


ijwtsh

#29165
Multumim @marinul! :) S-ar putea misca mai bine cu decopertarea, totusi.

Adisan


Iceman

#29167
OMG.. :lol:
Fierarii și betoniști chiar au de lucru pe acest tronson, nu este de glumă pe acest tronson.. viaducte după viaducte🙈
Chiar este un lot frumos cu lucrări spectaculoase😊
UMB chiar se califică pentru astfel de lucrări fără să zic că este specialitatea casei😉

Cristian_cj

Cred ca dacă era UMB in loc la Nurol, acuma deja era asfalt pe o buna parte din lot.

Incredibil ce spor au. La cât de complex e lotul Nadaselu - Poarta Sj, dacă-l termina, și o fac in timpul contractual, putem sa le ridicam statui la toți, de la șoferi pana la Umbrarescu însuși. Ce ti-e și cu normalitatea asta...




TibiV

ciprebbe,

unde ai ajuns cu "inventarul" alunecarilor?

De la Topa Mica spre Zimbor este jale...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vasile.silion

Jale e puțin spus. Eu sunt foarte curios sa văd cum vor rezolva constructorii aceste nenumărate alunecări și în cât timp. Pentru că după momentele de uluială in care constată că încă un deal le-a căzut cu totul de sub picioare, ei au puterea să meargă mai departe... Eu in locul lor m-aș cam clătina puțin.
Știți  de vreo reacție a celor de la UMB pe seama acestor nenumărate alunecări de pe A3?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

NGC

Niste surse spun ca deocamdata contractul merge inainte si vor face claim-uri.

Probiu

Chiar sunt curios cum vor arata claim-urile alea si cum vor fi tratate de CNAIR, cum vor fi incadrate aceste alunecari in raport cu studiul geo de la SF. Intreb asta pentru ca imprevizibilitatea e analizata "diferit", in functie de Antreprenor. Aaaa... si care va fi suma ceruta in claim-uri? Oare vor sta in rezervele de implementare? Oare vor sari cu valoarea ce va fi aditionata din oferta clasata pe locul 2? Va fi funny!

StefanCelMare

Asta cu analiza diferită în funcție de constructor este un rautacism in acest context.
Realist vorbind, cu excepția loturilor montane cu tuneluri, loturile UMB de pe A3 sunt cele mai nasoale pe care le-am executat în România.
Au motive reale să ceară și să li se aprobe bani extra.
Acuma pe bune, dacă UMB renunță, eu zic că A3 Nadasel-Poarta Salajului e condamnat la decenii de abandon.

paulmare

^ au vandut banca de ceva vreme, cei de la liberty galati au luat-o

In filmarile de saptamana trecuta au prins baietii echipa "geo" cu o foreza de prospectiuni in zona alunecarilor, o sa faca exact ca si la ld4, studiul geo, o sa faca lucrarea, o sa faca claim pentru ca studiul de fezabilitate era facut din carioca, noi o sa ne dam cu parerea de la butoanele telefonului ca tine sau nu tine, si pana la urma ca si la ld4 o sa circulam bine mersi pe acolo