Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 50 Guests are viewing this topic.

Ionut

Unde sa se apuce de lucru Selina daca ei nu au PT aprobat? Mai exact ce sa lucreze?

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dargauda

Exact,daca nau venit la timp cu PT (timp contractual )ce se mai asteapta ,nu inteleg atitudinea CNAIR a statului ,gestionarul banilor nostri viitorului  nostru  si a copiilor nostri .Trebuie reziliat si atat daca nu se poate altceva,pentru ca timpul mai ales la noi romania costa si e foarte scump,si ma refer aici la vieti omenesti.

GIV

ce mai asteapta? urmatorul rand de alegeri... sau sa revina bode la MT

florin74

El a creat problema... Ca i-a promis lui Beni ca o sa i se aditioneze contractul, etc... Era campanie electorala, una, alta, nu conteaza. Sa dea bine in presa, ce ministru performant avem.

punktnet

Hai cu pisica, ar zice un cunoscut.
Problema este ca avem pisici de rupt cu constructori romani, cam tristut...multi se tem de turci dar tot ai nostri ne-o trag.
Just kidding.

EugenRo

#28956


Am parcurs cu privirea, atat cat permite Gstreetview, si ma intreb daca la SF s-a cercetat si varianta asta de A3:
-vai largi cu fund relativ plat; in niciun caz autostrada nu e cocotzata pe dealuri pe care sa le taie perpendicular ca pe actualul aliniament;
-singurele traversari mai 'pretentioase' ar fi intre Aghiresu si Petrindu si inainte de iesirea in DN 1G din culoarul vaii de sub cetatea Almasului
-@Vancouver ar putea cerceta mai detaliu, daca are timp  O:-)

dr4qul4

eu sunt satul de drumuri care merg doar pe vai. Drumurile moderne trebuie sa taie relieful cat mai drept.
Poate unii prefera sa avem cati mai multi km de Autostrada. Eu prefer sa avem cat mai putini intre capetele unei autostrazi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alexV

@EugenRo, exercitiu inutil. Avem deja autostrada in exploatare, si autostrada in lucru.

EugenRo

^Am postat ideea de mai sus pentru ca s-a vehiculat o stire cu posibilitatea schimbarii traseului.
Varianta desenata continua fix din locul unde se termina sectorul UMB (aflat in exploatare).

@dr4qul4 - Daca si cel mai dinamic (si serios) constructor din RO se loveste de probleme geologice grave prin dealurile instabile ale Transilvaniei, poate ar fi mai pragmatica abordarea traseelor prin vai.
Si mai sunt si alte avantaje..

paulmare

EugenRo poate ca data viitoare o sa termine cu debleele adanci pe studii Iptana din secolul trecut sau alte studii din birou si o sa ceara in zone de astea tunel, fara sa mai deranjezi dealul si asa instabil cu sapatura si umplutura si cu forme artificiale de relief din milioanele de metri cubi de roca care trebuie depozitate undeva dupa ce ai facut linia rosie

hefaistos

In principiu ai dreptate, un tunel cut and cover deranjeaza mai putin stabilitatea geologica decat deblee sau chiar ramblee (rambleul nu "taie" dar pune sarcini in plus). Si nici nu cred ca e mult mai scump.
In cazul de fata insa este vorba de o instabilitate naturala a dealurilor. Acolo e riscul sa plece dealul cu tot cu tunel.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

Alegerea traseelor trebuie facuta de catre specialisti cu date din teren. Adica pe baza unui SF facut pe bune. 
Si, inainte de a se decide traseul, pus in dezbatere publica. Adica explicat in detaliu (pentru popor)  unde au fost nevoiti sa devieze de la un traseu logic. As intelege daca ne-ar spune ca dealul este instabil si trebuie ocolit, sau ca exista o mina de sare care creeaza un pericol de prabusire in zona. Dar sa nu ne insulte inteligenta (adica nu merge explicatia cu "lasam loc Focsaniului sa se extinda cu inca 100.000 de locuitori", cand orasul se depopuleaza de ani buni, si nici cu explicatii ca "nu ne lasa mediul sa taiem un petic de padure, asa ca mutam milioane de m3 de pamant).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Adisan


adrian sibiu

Salutare tuturor !
Poze de la vizita din 05.10.2021 !


(GPS)



(GPS)


(GPS)




(GPS)



(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader