Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

yuli 1

nu are treaba FMI  eu zic ca daca era gata autostrada  trasilvania  ,  bucuresti ploiesti  comarnic brasov A3  si costanta nadlac cum a promis celalate guverne ,  Romania era acum  smechera  in Europa pacat de de tara asta  ca nu e condusa  pe drumul cel bun .

ciprebbe

A3  Gilau- Nadasel  se da ordinul de incepre al lucrarilor pe 07.04.2014  constructor UMB !!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

#2867
Oare o fi un mic troc sa nu-si bata joc de Deva-Lugoj lot 4?
O sa verific sa vad cu cat au castigat licitatia pentru Gilau-Nadasel. Am gasit: 258 mil lei, valoarea estimata 312 mil lei, aici vad ca s-au dus la 81%, deci ar fi ceva "rezerve".

ciprebbe

^^^ poti cauta exact data cand au semnat contractul?
Am o banuiala urata
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Tavi

Mai exista chestia cu "se accepta suplimentari de pana in 10%"?

florin74

22.04.2013

La suma mentionata mai sus se poate adauga +10%.

Ionut

Nu e relevant acel procent de 10% pentru discutia noastra. Acei 10% se dau pentru lucrari neprevazute... daca se dau acei bani vor fi ingropati tot pe Gilau-Nadaselu, in niciun caz pe A1.

vladb

@ciprebbe: Exista ceva legislatie care leaga momentul semnarii contractului de momentul emiterii ordinului de incepere a lucrarilor...ca banuiesc ca la asta te gandesti....

ciprebbe

Exact, adica maxim 1 an.
Deci dupa cum zice florin74( ms de raspuns) in aprilie era cam obligatoriu sa dea ordinul.
Sa speram ca se va da si avansul sa se apuce de lucrare, altfel ramane totul in aer.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

Nu cred ca influenteaza cu ceva. Sunt contracte semnate de vreo 3-4 ani si care din lipsa de bani nu s-a miscat absolut nimic. Un exemplu e DN67B, care are contract semnat din 2009 sau de la inceputul lui 2010 si cred ca abia acum in 2014 o sa inceapa sa faca ceva (termenul de finalizare prevazut era 2013 :)) Acolo nu cred ca s-a emis vreun ordin de incepere a lucrarilor.

Tavi

^
^
^Ionut, in calculul finaciar al UMB orice suplimentare profitabila (si nu neaparat suplimentare cat orice lucrare profitabila) este de natura sa contrabalanseze posibila pierdere pe A1 Soimus - Ilia. Si daca respectivele lucrari se intampla in acelasi exercitiu financiar ... sau sufar eu de scenarita cronica?  :lol:

dr4qul4

eu nu inteleg de ce toata lumea insista ca UMB va pierde bani pe acel lot din A1. iar ca ii vor recupera de aici este doar o speculatie.
Chiar nu cred ca Umbrarescu a gresit calculele. daca tin bine minte diferenta cea mai mare fata de al  doilea clasat a venit de la CIC, unde pentru o baraca de beton cu 4 pereti ceilalti licitasera o suma exorbitanta. Chiar si la pretul licitat suntem mai scumpi decat autostrazi similare facute in Bulgaria.

Nu contest ca este posibil sa vedem o suplimentare atat pe A1 cat si pe A3 si va fi probabil si aprobata deoarece se introduce acciza la combustibil.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

disney

#2877
Quote from: disney on March 17, 2014, 09:25:34 PM
Aici ^^^ (click pe quote) aveti alte raspunsuri de azi de la CNADNR.  :p

ovicor

#2878
Insist  sa cred ca Umbrarescu poate oferi preturi mai mici (exagerat, in cazul Ilia - Soimus), deoarece are o politica diferita, asa cum spunea si la lot 1 Tim - Lugoj.
- folosete oameni proprii, marea majoritate, care fiind departe de casa, sunt dispusi sa lucreze program prelungit, oameni cu care colaborarea este veche, deci fructuoasa.
- asigurandu-le masa, cazare, spalatorie, curatenie, ii degreveaza de multe griji, activitatea muncitorilor concentrandu-se doar pe munca si odihna
- utilaje proprii indestulatoare (doua statii de betoane,etc)
Sa speram ca derularea in paralel cu Gilau  - Nadasel nu-i va diminua forta. Oricum prioritizarea, cred eu, va fi Soimus - Ilia, unde sunt bani europeni, cred ca Ponta se roaga, poate ii si sugereaza sa nu se grabeasca cu A3! Sunt cu sufletul mai aproape de Cluj, dar e clar ca ar trebui terminat, prioritar, tronsonul CB - Bucuresti .
L.E. Scuze, vroiam sa postez pe A1, m-a derutat postare lui Dr4qul4, oricum se leaga.