Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 26 Guests are viewing this topic.

punktnet

Cum ar fi sa castige Alpenside?  :lol: :lol: :lol:
Just kidding.

altr

Catalin Drula pe Facebook:
QuoteLICITAȚIE LANSATĂ PENTRU A3 CHEȚANI - CÂMPIA TURZII

Vestea bună a săptămânii pe care o așteptam cu toții: a fost lansată licitația pentru finalizarea lucrărilor pe problematicul lot 3 Chețani - Câmpia Turzii, parte din Autostrada Transilvania.

Urmărim cu prioritate acest proiect, pentru că este crucial să nu mai existe alte întârzieri peste cei cinci ani în care românii ar fi trebuit să poată deja circula pe această autostradă.

De ce spun asta? Iată un scurt istoric al lotului:
➡️ Contractul a fost licitat și atribuit în 2015. Lucrările au început în 2016 și ar fi trebuit să se încheie într-un an. În 2021 ajunseseră la doar 40%, după ce constructorul a intrat în insolvență.
➡️ După un ,,progres" de numai 1% în 5 luni, Compania de drumuri a ajuns la soluția pe care a încercat să o evite până acum, dar care devenea singura opțiune fezabilă pentru avansarea lucrărilor - a reziliat contractul, cu intenția de a relicita urgent proiectul.
➡️ În primăvară, instanța a dispus suspendarea rezilierii până la judecarea pe fond. Luna aceasta, situația s-a deblocat, odată cu admiterea cererii creditorilor de declarare a falimentului antreprenorului care și-a pierdut capacitatea de folosință. Astfel, Compania de drumuri a putut să notifice încetarea de drept a contractului și să organizeze cât mai rapid noua licitație.

Punct și de la capăt. Este timpul să construim inteligent și pe baze solide. Asta am promis și asta se va întâmpla în #RevoluțiaBuneiGuvernări.

dumbravaandrei

Quote from: mike_us on July 20, 2021, 05:14:43 AM
perioada de proiectare e scurta.


ce proiectare? e deja facuta... evaluare stare lucrari si trecut la lucru, aia trebuie acolo. cnair ar trebui sa aiba deja proiectul tehnic.

elphax

pai da, dar tot un fel de proiectare este , e un termen cuprinzator :)
reevaluare mai ales pe parte de corectii, ajustari, materiale, devize si planificare etc

caveman

Pana la urma salvarea a venit de la creditorii care au dat de pamant cu Straco. Multumim frumos!  :thumbsup:
In Olanda un pasaj sub autostrada se construieste intr-un weekend. Noua cat ne-ar lua si cat ar costa?

altr

Eu sper ca Strabag (sau o alta companie serioasa) sa castige acest lot. Strabag ar fi cel mai convenabil, din cauza lotului Tg.Mures-Ungheni.
Insa, "18 luni perioada de executie a lucrarilor" mi se pare extrem de mult. O companie serioasa ar putea finaliza acest lot in cateva luni (de vara) - intr-un scenariu optimist, pana la finalul anului 2022 (daca nu vor fi contestatii sau alte probleme).

survola

Mai este un pod de făcut de la zero, cel peste Arieș, plus alte supratraversări, deci nu sunt doar terasamentele de pus în operă.

gicu

Grinzile de beton care nu sunt montate la Hădăreni încă sunt făcute și depozitate pe undeva? Sau trebuie făcute și alea?

Hercule

La viaduct Hadareni sunt 5 deschideri fara grinzi (capat sud) si 7 deschideri (capat nord). Pe amplasament sunt doar 8 grinzi, asta inseamna (5+7) x 4 - 8 = 36 grinzi lipsa. In organizarea de santier nu este nicio grinda.

Restul structurilor importante:
* la nod Chetani lipsa grinzi (estimat 8 buc)
* viaduct Chetani complet, inclusiv predale
* pasaj peste A intre Chetani-Hadareni metalic, complet, la sol
* pod peste Aries - stadiu incipient
* pasaj peste A Campia Turzii metalic, complet, la sol
Deșteaptă-te române!

dragos76

Podul nu e chiar de la zero, din ce mi s-a răspuns acum ceva vreme se pare că are forajele pentru piloni făcute. Trebuie doar să înceapă să urce cu cota peste zero :). Dar chiar și așa, nu se pot face asta în câteva luni.

alecu26

Iti trebuie un sezon full sa termini ce e pe acolo.
Daca am avea o licitatie si un constructor care sa intre anul asta in santier, macar in Octombrie (aproape imposibil), ar fi sanse sa termine la anul.

Dar cel mai probabil, perioada de proiectare se va suprapune peste perioada de iarna si ploi de primavera din 2022, cu intrat in forta in santier in Martie-Aprilie....dar cu sanse minime de finalizare la anul. 30-40 de milioane de RON pe luna productie nu e chiar o nimica toata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

montaniardul

Ar fi bine să intre la licitație pentru Chetani - Câmpia Turzii, firmele UMB, STRABAG, ASTALDI. Oricare dintre firmele astea, avem garanția că lucrările vor fi finalizate.

JohannDB

                Și totuși, la o trecerea mea pe la capătul dinspre Aeroport al A3MS, păsărele din Strabag, spuneau că se vor muta pe Chețani - Cp.Turzii, când termină aici la "Mureș" (Ungheni -Tg. Mureș).... Mulți care au lucrat la Straco, sunt acum la Strabag....
                Oare pe ce se baza "zvonul" cu.... mutarea ??
       

rocklee

#28288
Foarte simplu si frumos...pe cand termina Strabag la Târgu-Mureș ....se da castigatorul....lotului Chetani Câmpia Turzii... :D
Teoria conspirației... 8)

Kimi

Probabil ca sunt increzatori ca vor castiga licitatia cu un pret mic, fiind deja organizati bine in zona. Alta mutare legala nu este.

Cred ca era pregatita sa fie urcata pe SEAP de ceva timp. Pacat ca nu au urcat-o atunci sa fi avut macar ofertele depuse.

Termenul de executie mi se pare foarte lung. Parca atat avea si straco la dispozitie initial. Marcu zicea anul trecut ca in 6 luni pot termina terasamentele. Retter pe A10 au ridicat podul de la Radesti in 6 luni parca.
Ganditi-va cum ar fi sa castige pizzerii cu 18 luni termen de executie.  O:-)