Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 25 Guests are viewing this topic.

shogom

#28170
Au tras si primii metri de rigola :D.
Am pierdut numarul forezelor, omul gospodar is face vara fundatie pentru a avea ce arma si betona toamna tarziu, cand vremea n o sa permita lucrul la terasamente.

Duta C

@mike_us- stai calm...sanatos sa fii!!
Chiar ca o bafta de nedescris este ca UMB e aici!!

vladioan_bv

Quote from: realfanady on July 06, 2021, 04:28:32 PM
Legat de Biharia-Chiribis, umbla vorba prin targ, ca s-ar fi inteles cu nea Beni, si ca data de incepere ar fi 1 septembrie (anul asta  :p).

in ce sens s-au inteles? e de acord sa iasa in minus? sau o sa lucreze cateva luni cat sa incaseze cateva plati si dupa renunta?
sunt sanse sa se anunte constructorul pe lotul vecin pana atunci?

naivu

^Doar nu crezi ca vom afla vreodata oficial detaliile intelegerii!
Cumva nu cred ca iesea nea Beni pe minus, cred ca a fost doar o incercare de a mai stoarce ceva (care poate i-o fi si iesit mai mult sau mai putin). Probabil chiar se va apuca de lucru, dar nu ma astept la prea multa seriozitate din partea lui in executia contractului, iar discutiile despre bani vor reapare periodic!

alexV

La Nadaselu au terminat de forat de la actuala autostrada pana la calea ferata. Inca putin si primul viaduct are fundatiile pe piloti gata.





In imediata continuare, alunecarea asta pare de suprafata, o bagatela. A avut UMB mult mai serioase alunecari, pe care le-a tratat cu vorba aia: "nu afecteaza corpul autostrazii"


Aici in schimb pare ceva dificil, ce necesita o solutie mai deosebita. Coama asta de deal daca ar fi excavata s-ar transforma intr-un debleu mult prea adanc in opinia mea. Daca solul e stratificat ciudat atunci nu m-ar mira sa avem un cut-and-cover.



Pamantul gri cred ca este marna. Cu proprietatea ciudata ca atunci cand e uscat e dur ca o roca. Dar cand e ud e cel mai alunecos material posibil. Se vad in video-uri anterioare basculante goale care patineaza cu toate 8 rotile motoare. Sunt interesat daca un inginer cfdp poate explica mai multe despre acest tip de sol, eventual ce solutii se aplica cand dai de marna.



Restul lotului pana la granita Cluj/Salaj pare usor dpdv al reliefului.

Ionut

Si pozitia oficiala API pe Facebook ^

Lucrări spectaculoase în superbele și capricioasele dealuri transilvănene pe Autostrada A3 Nădășelu-Zimbor: [...]

Antreprenorul general, UMB, a turat motoarele și progresul este vizibil după doar câteva luni de la startul șantierului, volumele excavate în acest scurt timp fiind impresionante.

Nici subcontractorul Zublin, recunoscut ca lider în România pe execuția de piloți forați, nu se lasă mai prejos, aducând pe lot 9 foreze pe care le-a pus la muncă în apropierea nodului Nădășelu (începutul filmării din dronă).

Sperăm că antreprenorii își vor păstra efervescența în teren și le dorim cât mai PUȚINE alunecări de teren serioase (au deja trei la activ) și probleme care ar putea împinge inaugurarea celor 30 de km din #AutostradaTransilvania după 2023.

alecu26

Marna e pacatoasa rau in contact cu aerul si apa. Isi pierde proprietatile imediat.
Santurile au fost facute sa colecteze apa de pe versant si sa o impiedice sa ajunga in zona excavata si sa provoace alunecari.

In prima faza chiar am observat ca au facut santuri de pamant, chiar inainte de a incepe excavatiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Mihai.sm

Aseara pe la ora 23 misunau camioanele UMB in zona Mihaiesti, incredibila mobilizarea.

mike_us

Bravo UMB!  :)
Știe cineva la ce procent au ajuns după câteva luni? (5-10%)? Sau ce volum au excavat?

paulmare

^AlexV in a 3-a poza, acolo la alunecare, ce fac cele doua foreze ? Nu au in lucru un zid de piloti ?

alexV

da asa pare, un zid de piloti ce era in lucru de ceva vreme.
Deci cu atat mai mult alunecarea de deasupra e superficiala si aproape fara efect in opinia mea.

paulmare

^e o diferenta de la cer la pamant intre fusereala impregillo la aciliu sau "optimizarea" lui euroconstruct cu ancore mai scurte si fara un rand de piloti, si ce face santierul lui umb
Aici au avut santul de garda inainte de a sapa debleul, cum a fost gata l-au si betonat, au pus geogrilele cu ancorele unde a fost cazul, si deja au doua foreze la zidul de piloti

Ce au aici si nu a avut Impregillo - straturile de carbune brun de care o sa mai dea in timp ce sapa - in afara de asta, tot dealurile din marginea podisului transilvan, frumoase si dificile :)


Tudor99

UNDĂ VERDE LA CONSTRUIT PE A3, ÎNTRE NUȘFALĂU ȘI SUPLACU DE BARCĂU
Astăzi am emis a doua autorizație de construire pentru Autostrada Transilvania din ultima săptămână. După tronsonul dintre Mihăiești și Zimbor, acum a venit rândul lotului dintre Nușfalău și Suplacu de Barcău să avanseze.

Pe cei 13,5 km ai subsecțiunii Nușfalău - Suplacu de Barcău, denumită tehnic ,,3B5", se vor construi:
✔️ un nod rutier la Nușfalău,
✔️ 7 pasaje,
✔️ 5 poduri,
✔️ o parcare de scurtă durată,
✔️ o descărcare provizorie prin sens giratoriu la Suplacu de Barcău.


Termenul de finalizare a lucrărilor este de un an și jumătate, iar contractul valorează 384 de milioane de lei.

#RevoluțiaBuneiGuvernări
Facebook:Cătălin Drulă

adiarc

^ buna veste...

Selina mai exista?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura