Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

reed

sunt cele de la Bechtel.Nimic nou.

marinul

Grinzile nu au treaba cu lotul turcilor, chiar si alea din curtea lor, am observat ca pe una scria km 17, ceea ce inseamna ca e pentru viaductu de la Dolea.


ijwtsh

#27917
Grinzile alea sunt acolo de o gramada de ani, de cand se lucra pe Suplac - Chiribis. Chiar: exista vreo sansa ca ele sa mai fie utilizabile?

voicul

La Cluj a fost litera de contract sa le foloseasca si asa au facut.
De ce sa nu fie folosite si mai departe, ca ele sunt deja platite?

ijwtsh

Ma gandeam doar ca au trecut anii peste ele, ploi, ninsoare, etc, nu din vreun alt motiv.

gicu

Din ce se vede în poze nu au armături expuse, deci nu ar trebui să fie probleme cu utilizarea lor. Trebuie verificate, expertizate și apoi se pot integra în structuri.

Vercix

@voicul - sectoarele noi vor atrage si mai mult trafic dinspre vestul Maramuresului, dinspre Baia Mare - ceea ce inseamna o largire a bazinului de trafic pe care il atragea E81 (DN1F) incepand cu Poarta Salajului sau Zimbor inspre sud. Deja din Baia Mare esti rutat spre Nadaselu pentru destinatiile la sud de Turda sau Targu Mures (Acatari), iar cu noile sectoare vor intra in schema A3 si Clujul, Turda (mai ales cu o descarcare la Tureni) si Targu Mures.

klax187

#27922
Spor la construit. Doua basculante, doua excavatoare si un trailer  :)  :((

JohannDB

      De la bord, fără semafor și fără coadă, de data asta, la supratraversarea DJ151D peste A3MS de la Ungheni....



























Powered by API/PUM imgur uploader

mike_us

Sa speram ca partenerul serios le da odată AC ul si se pot apuca turci de treaba. Nu mi se par prea multe utilaje deocamdată.

hefaistos

Intotdeauna m-am gandit...
Nu le convine oare constructorilor ca domnul CNADNR sa intarzie procedurile din vina sa?
Si oare nu se duce lumea cu ploconul, tocmai pentru a intarzia procedurile?
Ca parca prea e pe fata. Relocari si expropieri facute dupa 4-5 ani, intarzieri la AC cu lunile etc. Ca sa nu vorbim de rezilieri la 99%, care numai in favoarea satului roman nu sunt.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ijwtsh

"satului roman" - stiu ca ai gresit, dar adevar graiesti...

Cristian 74

A doua parte a filmării de sâmbătă: Sânpaul, Mihăiești, Zimbor.



kumar


tom_sawyer

Ionuț Urecheatu, responsabil proiect CNAIR : "Am lucat în calcul mai multe variante ținând cont de investițiile realizate în zonă".

Ionuț Urecheatu, responsabil proiect din partea CNAIR, a prezentat într-o discuție comună cu reprezentanții autorităților publice locale din zona județului Brașov mai multe variantele de traseu ale autostrăzii Ploiești-Brașov.

"Au apărut diverse autorizații, acte administrative ce au făcut să luăm în calcul și să studiem alte trasee, variante, tocmai pentru a nu afecta construcțiile existente și resursele financiare ale diferitelor persoane fizice sau juridice. O primă variantă ar fi varianta roșie pe care o bună parte dintre dumneavoastră o cunoașteți deja", a explicat  Ionuț Urecheatu.   




ploiesti-brasov.ro