Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

skydreamer

^^ Nu stiu ce au de gand cu redenumirea, dar pentru mine ar face sens sa numeasca A3 de la Bucuresti la Sibiu iar de la Tg. Mures la Bors sa devina A8. Iar pentru Fagaras - Tg. Mures, daca se mai face, eventual mai la est, sa gaseasca un nou indicativ.

Fred

Quote from: vancouver on May 26, 2021, 01:51:37 AM
a. sa se concentreze pe o finalizare rapida a SF+PT pe zonele pe care traseul este clar (Ploiesti-Comarnic + Azuga-Rasnov) si astfel sa le putem scoate la executie cat mai rapid pe acestea (sa zicem in 2022, cu semnare contracte poate in 2024, finalizare capete 2027-2028, finalizare sectiune centrala 2034-2035).
Varianta asta e mai usoara, dar inutila - problema de rezolvat sunt blocajele din trafic si astea sunt intre Comarnic si Predeal. Ploiesti-Comarnic (pana la intrare) e foarte ok pentru o vreme, dupa Predeal nu e prea multa aglomeratie pentru ca se mai imparte traficul pe Rasnov si pe Timis, dar de la intrarea in Comarnic si pana la intersectia de la Predeal e ceea ce ii arde pe cei care circula pe-acolo.

pentium10

Suprabetonare semi-nod A3-DJ151D Ungheni - Leordeni, Autostrada A3 Târgu Mureș - Ungheni, 25.05.2021

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

survola

Și eu cred că s-ar cam arunca banii pe geam cu Ploiești-Comarnic. Știu că acolo nu este autostradă, dar nu sunt nici ambuteiaje.
Daca s-ar face doar Comarnic-Predeal și tot ar fi excepțional.

mike_us

Din sinteza Nădășelu - Mihăiești - Zimbor are termen de 24 de luni. Cum se poate ca un sector atât de dificil sa fie 24 de luni si unul de câmpie (A0) sa fie de 30 de luni.
24 de luni la ce relief e acolo pare imposibil. Poate cineva sa explice cum se calculează termenele? Mulțumesc.

voicul

Si la Mogosoaia sunt 24 de luni si chit ca Strabag se chinuie sa nu faca nimic SI tot termina inainte de termen.

Nu stiu de ce credeti ca pentru proiectele anterioare exista o logica?
Ca daca zic ca sunt din pix, la misto si intamplare si asa a picat cand au dat cu banu ... se supara cei din CNAIR, ca asta ar presupune ca nu si-au facut munca cum trebuie.  :-[

dr4qul4

e vorba de copy-paste.
Adica de contractul folosit pt a copia aceasta sectiune. Daca acolo erau 30 de luni, avem 30 si aici. Daca avea 24, avem 24 si aici.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Calin88

#27787
@survola

Drumul actual ar duce traficul suplimentar generat de autostrada (camioanele care acum merg pe DN1A) doar daca s-ar denivela toate intersectiile mari la nivel (2x Breaza, 2X Baicoi, Floresti, Paulesti). Mai ales la ultimele 4, deja e foarte periculos virajul la stanga; cu trafic greu suplimentar ar genera multe accidente. Se circula pe acolo cu viteza de autostrada si foarte rar sunt spatii suficient de mari in trafic incat sa faci stanga legal, fara sa incurci pe nimeni. De fapt, denivelarea intersectiilor respective ar fi necesara chiar si daca s-ar construi A3 Ploiesti-Comarnic, dar ar fi absolut criminal sa termini autostrada la Comarnic fara sa le rezolvi.
Si tronsonul centura de la Ploiesti e destul de necesar, centura aia incepe sa fie depasita la orele de varf.

pest1969

Parerea mea e ca au decis aceste termene din ratiuni bugetare. Daca proiectele se intind pe o perioada mai mare, atunci platesti facturi mai putine intr-un an fiscal.
Filozofia asta s-a schimbat in 2020 de cand cu schimbarea politica.
Astfel, A0 fiind licitata sub Cuc a iesit cu termene mai lungi, A3 fiind licitata sub Bode, a iesit cu termene mai scurte.

razvan96

A3 e licitata tot sub Cuc, asa ca a picat tot rationamentul :lol:.

hvm

Cine stie poate a calculat sa ajunga in preajma alegerilor cu finalizarea ca sa aiba cu ce se lauda. Si acu a depins de momentul in care a inceput licitatia. : :-[ O:-)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pest1969

Nadaselu-Zimbor nu e licitata sub Cuc.

hvm

^
Dar cine era atunci?

QuoteANUNT DE PARTICIPARE NR. CN1009948 / 21.03.2019  1.452.517.863,47  RON
de aici

QuoteAlexandru-Răzvan Cuc este un deputat român, ales în 2016. Între 4 ianuarie si 17 octombrie 2017 a detinut functia de ministru al transporturilor in Guvernele Grindeanu si Tudose. Incepand cu data de 22 februarie 2019 a revenit in functia de ministru al transporturilor
de aici

Meriti un -1 pentru dezinformare si pentru ca n-ai dai o referinta si m-ai facut sa caut si sa descopar ca s-ar parea ca ai gresit. Doar ca nu ti l-am dat ca eu nu prea dau.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

nicolaem

nu va certati inutil. Calendaristic o fi Cuc (de o luna), dar dupa date pare pregatita de L Sova. Singurul ministru din epoca respectiva (2017-final 2019) care a miscat cat de cat lucrurile si chiar si-a dorit sa liciteze ceva.

Duta C

Asa-i...sa vorbim incet ca dl Sova doarme in cort cu dl Ponta,sa nu-i deranjam!