Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

RaduC

^ Dupa rationamentul de deasupra, A0 ar fi trebuit facut la 3 benzi pe sens de acum...

AndreiB

Cred ca solutia salvatoare pentru A3 va fi A0 si radialele nou propuse. Cu un ring complet si suficiente radiale, solutia default pentru oricine ar trebui sa fie cea mai apropriata radiala pana la A0, cerc pana la autostrada necesara (in cazul asta A3) si mers mai departe.

Insa chiar si azi ar putea lejer sa ajute MT migratia, restrictionand viteza in toate localitatile de la Otopeni incolo la 50 km/h, cu radare.

alecu26

Ca sa il parafrazez pe Basescu....care spunea ca Romania nu are nevoie de autostrazi ci de o retea buna de DX -uri....as zice ca Romania inca nu are si nu va avea multa vreme nevoie de 3 benzi, ci de noduri rutiere care sa nu se blocheze si sa asigure descarcarile traficului. In cale curenta, o autostrada si cu 2 benzi pe sens duce enorm ca si traffic. Cu 3 benzi e deja....SF pentru Romania.

PS: totusi 3 benzi va fi in curand nevoie pe A1 unde A0, Sibiu Pitesti si Craiova Pitesti vor adduce pe zona veche din A1 un traffic enorm. (plus ca prezenta multor noduri mici si a spatiilor logistice genereaza mult traffic de scurt parcurs si lent).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

o intrebare ...sa semnat actul aditional pentru SF Centura COMARNIC.... :o ???

dragos_on

https://ziare.com/stiri/autostrada/descoperire-de-senzatie-pe-autostrada-transilvania-1677575

Deci si in fazele avansate de proiectare/executie exista modificari. Frumos. Felicitari tuturor celor implicati.

culi

^ Foarte buna initiativa. Nu stiu cum s-ar putea conserva si facilita accesul vizitatorilor, insa cred ca se pot gasi solutii decente. Felicitari tuturor celor implicati.

realfanady


ijwtsh

#27577
UMB cand va aparea pe grafic?

EDIT: M-am uitat acum, 0%.

PlayStation

Stie cineva in ce sens a fost modificat proiectul la nodul rutier zimbor astfel incat sa nu fie afectat castrul roman?

hvm

@ijwtsh
Pai UMB n-a construit nimic. N-au nici proiectul aprobat din cate stiu. Dar ceea ce stiu e d eacu vreo luna asa ca cine stie intre timp poate...

Revenind la ce stiu, ei doar si-au facut organizare de santier si drum tehnologic. Ca drumul lor tehnologic presupune decopertarea pe toata suprafata constuibila a autostrazii asta e altceva. Cred ca au motivat aceasta decizie fiindca au foarte multe utilaje si foarte multi muncitori care au nevoie de o latime de autostrada sa se plimbe dintr-o parte in alta...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasadia

Desi e duminica, am fost surprins sa vad ca Alpenside parea la lucru pe mica bucatica de A3 din Brasov. Lucrau cam in dreptul Rasnovului in afara autostrazii la drumul tehnologic. Cateva escavatoare...
Si da, desi e in circulatie acest lot, in moc normal mai sunt destule de lucru in afara platformei autostrazii, mai ales la supratraversari (2 din 3 imi par a avea conurile neterminate de exemplu).


ps- si tot din zona, organizarea de santier a celor de la AZVI pentru DN73 a cam disparut in ultimele 2-3 luni. Mai e ceva mizerie pe acolo, pare ca au carat tot ce era important.

ijwtsh

@hvm
Cred ca ai dreptate, nu au inca AC. M-am uitat pe harta celor de la API si e trecuta o estimare de 5%.

Calin88

@pasadia

Si ar mai trebui rectificat si marcajul pe tronsonul respectiv. Zonele in care e marcaj rezonant si cele fara marcaj rezonant alterneaza; in plus mai exista si zone in care marcajul s-a sters complet.
Ieri lucrau si la supratraversarea neterminata, unde a fost statia de betoane.

marinul

Selina era in vacanta, o fi mini sau aia mare? :(




Kimi

Ce au "bulit" la ofertare ca nu inteleg? Care structuri sunt mai degradate decat credeau? Alea 3-4 ruine pe jumatate facute care erau in "curtea" lor?