Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

vladioan_bv

salutare, au fost postate recent cel putin 2 comentarii in legatura cu faptul ca Selina nu si-ar dori un certificat negativ daca s-ar rezilia contractul cu ei, adica ei tin foarte mult la statutul lor din punctul asta de vedere.
nu inteleg de ce i-ar afecta atat de tare avand in vedere ca nu au in spate loturi importante castigate, nici o companie de nivel ridicat care sa duca macar 2 loturi de autostrada in acelasi timp si nici nu vad intentii de dezvoltare. asa ca un certificat negativ nu cred ca ar avea la ce intentii ale selinei sa puna piedica.

alecu26

chiar se circula pe 3 benzi aglomerat? Sau e o coada transmisa in spate de intrarea in Bucuresti?

La ce spui tu, trebuie sa vorbim direct de 4 benzi. Ca vine si A7 si se lungeste si A3 si va atrage tot mai mult traffic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Referitor la discutia despre Selina: Selina are suficient de multe firme in grup. Isi muta afacerile si experienta similara cum vrea. Selina efectiv nu e chiar in insolventa?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Bachus01

Eu unul nu am prins absolut niciodata aglomeratie pe A3 Bucuresti - Ploiesti . Si trec aproape lunar

Cristi N

Eu folosesc A3 B-Pl sambata dimineata si duminica seara, cel putin duminica seara ar trebui sa fie fluxul maxim de trafic.

Senzatia de aglomeratie pe Moara Vlasiei - Bucuresti e data si de comportamentul multor soferi care nu au descoperit B1. De multe ori pot sa setez tempomatul pe 138km/h si sa depasesc fara stres tot ce e pe B2 care e banda cea mai lenta.

RaduG

Problema de capăt de A3 cea mai mare este că se termină într-un semafor, nu are niște bretele care să preia traficul pe Petricani. Da, bun, s-a lărgit Fabrica de glucoză la 4 benzi, dar și așa traficul se va bloca în Barbu Văcărescu sau final în intersecția în T cu Calea Floreasca. A3 nu este proiectată să se continue în mod natural cu un mare bulevard al capitalei, cum sunt A1 și A2, care să permită scăderea treptată a traficului.
Și să vezi ce o să dea toată lumea pe forum cu carioca să o conecteze la Pipera sau Colentina peste niște ani, nu mulți, când va veni traficul de valea Prahovei și Moldova simultan. Dar din păcate atunci totul va fi construit pe ceea ce acum este un superb câmp pe lângă A3 între DNCB și Popasului. Deja a început.

mihaihedes

UMB este in minivacanță. Probabil revin de săptămâna viitoare.

voicul

@RaduG ai dreptate cu semaforul. Acolo se face coada si fara A7 si A3 dupa Ploiesti, dar acolo esti deja in B.
Ai DNCB, Popasului, Gherghitei pana acolo ca si descarcari, care ajung sau nu ajung, astea sunt.
Cel mult se poate sa bagi si mai mult traficul in oras (pana in BV sau pana in Colentina), dar asta nu inseamna mare lucru.

O iesire in Iancu Nicolae ar mai fi utila. Iesire, ca daca faci si intrare deja cresc valorile de trafic.  :)
Pe de alta parte cum sa nu faci si intrare acolo?

rt25

Pentru zona centrala si de est pe mine ma scoate Waze tot timpul pe Gherghitei, indiferent de gradul de aglomerare si doar acolo e aglomerat duminica seara (dar se face join cu traficul de Moldova deja acolo pe Sos. Colentina). Semaforul de la Fabrica de glucoza nu e niciodata, dar niciodata aglomerat si nu il prinzi niciodata mai mult de 1 data.

Mie care merg tot timpul vineri-duminica pe autostrada, nu am avut niciodata senzatia ca ar fi aglomerata.

Intr-adevar, de unde se fac 3 benzi e circulatia foarte haotica, cu banda din mijloc cea mai lenta (oamenii sunt debusolati cand vad alea 3 benzi).
B1 este cea mai libera tot timpul si pe acolo trec vitezomanii care fac un slalom the NFS provocand o senzatie de disconfort.

DarkFranck

^ Confirm, de câte ori merg pe A3 banda 1 e mai mereu liberă, toată lumea merge pe benzile 2 și 3, doar cei mai viteji dintre traci depășesc pe B1. Cred că mulți nu sunt obișnuiți să meargă pe 3 benzi, în capul lor doar B2 și B3 sunt "benzi adevărate", B1 e sub demnitatea lor  :lol:
Fluctuat Nec Mergitur

BGP2597

Semaforul de la Fabrica de Glucoză este problematic nu doar pe intrare în oraș. Eu, în condițiile în care am biroul în capătul Bd. Dimitrie Pompeiu, vinerea când plec spre Ploiești prefer să ies la Băneasa apoi pe DN1, după ce am avut experiența de a sta 30 de minute să ies din Dimitrie Pompeiu în Petricani și să fac stânga pe A3, adică o distanță de 700m. Chiar și cu traficul din Băneasa și Otopeni, ies la un timp similar, iar distanța pe DN1 este cu 10km mai scurtă, ceea ce pentru mine contează. Dacă plec de undeva din zona de vest a orașului, atunci diferența crește la 15km în favoarea DN1 și în funcție de aglomerația din oraș e posibil ca și timpul să iasă semnificativ mai bun ca pe A3.

Ieșirea de la Gherghiței este într-adevăr mult mai rapidă, mai ales dacă ai ca punct de plecare / sosire Colentina, Pantelimon sau Titan și de câte ori am folosit-o mi s-a părut destul de lejeră, însă pentru toată jumătatea de oraș la vest de axul DN1, acesta va fi întotdeauna mai convenabil ca A3.

vancouver

Upgrade-ul de la 2 la 3 benzi la o autostrada se merita mai ales atunci cand sunt multe camioane. In acest caz, pe 2 benzi fie camioanele se depasesc si asta duce la cozi mari de masini mici in spatele lor (enervant si stresant, gen coloanele de pe un drum 1+1 cand un camion nu poate fi depasit), fie daca se impune si se respecta o interdictie totala de depasire pentru camioane asta inseamna dificultati pentru camionagii.

Pe A3 Buc-Ploiesti se pune intrebarea cate camioane vor circula dupa ce se da drumul si la A7, si apoi si A3 va fi gata pana la Brasov... Posibil destule. Deocamdata e clar ca nu exista aceasta necesitate.

In schimb exista alte locuri unde vor fi si multe camioane in viitor si va fi si trafic local puternic, poate ca acolo trebuie facuta intai o largire la 3 benzi. De exemplu pe centura Sibiu. Cu A10 gata, cu A3/A13 Sibiu-Brasov gata, acolo la Sibiu s-ar putea sa avem o problema.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Cristi N

#27567
Gherghitei ar trebui largita de la intersectia cu sos Colentina pana pana la a doua strada pe dreapta (Litoralului)  si construit un pasaj subteran pe directia Gherghitei - sos. Fundeni. Din pacate nu cred ca o sa vedem asa ceva prea curand chiar daca sos. Fundeni face parte din inelul exterior si pasajul respectiv e prins in ceva strategii de viitor.

Cel mult o sa fie eliminate masinile parcate pe prima banda dar si asta doar daca reuseste PS2 sa isi faca serviciu de ridicari auto.

vancouver

Facusem eu acum 10 ani, in 2011, o propunere in acest sens:





Dar evident nu m-a luat nimeni in seama. Evident s-a gasit si atunci doar cate unul gen @fruzaverde acum cu trenurile metropolitane, sa comenteze agresiv impotriva oricarei idei de genul asta (ca pe sub case, ca aia, ca nu e nevoie, bla bla).

Acuma stati in ambuteiaj pe Gherghitei, ca va place. Si daca totusi o sa se faca vreodata pasaj la Gherghitei, atunci sa dureze 5 ani santierul si in timpul asta sa stati si mai bine in ambuteiaj...  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

oc7avian

Pregătirea extinderii la 3 benzi are următorul raționament, explicat în conferința de presă: să fim proactivi, nu reactivi. Adică să nu ne apucăm de studii când situația în teren cere deja execuția.