Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

gothicus

Sa-l rezilieze atunci cat mai repede. Se castiga timp.
Siebenburgen, schones Land!

ciachi

Vreau sa cred ca "epoca Cuc, Neaga, Scarlat, Ionita,etc" a apus demult si ca astazi, datorita lui Catalin, Horatiu,etc. ,  episodul Straco nu se va mai repeta si in cazul Selina.......şi dacă tot vorbirăm de A3, (întreb şi eu ca să nu mor PROST), oare subsectiunea 3C, Lot 1, ex. Corsan Corviam nu poate fi realizată de catre CNAIR în regie proprie ( avându-l drept subcontractant pe Umbrărescu) ?........la fel aş face şi cu lotul Straco l-aş face în regie proprie (cu UMB subcontractant).........dacă nici acum când Cătălin, Horaţiu sunt la butoane, nu se mişcă lucrurile repede şi bine, atunci suntem pierduţi........vom rămâne proştii Europei

voicul

Intreb si eu:
Pe ce baza reziliat contractul? (maxim penalitati ce pot aplica)

Pai si UMB vrea sa fie subcontractor? (ca poate nu ii convine)
Dar CNAIR poate sa faca un proiect asa mare?

Catalin si Horatiu sunt 2 oameni si CNAIR are vreo 6000 + restul de prin alte parti care trebuie sa modifice legislatie, sa o adopte, etc. Cat sa faca 2 oameni (bine probabil sunt mai multi pe aceeasi lungime de unda) in 6 luni si pe care sa o faca prima?

Bachus01

Nu cred ca se va rezilia cu Selina . O reziliere inseamna sfarsit de drum pentru ei si excluderea lor din licitatii pentru o perioada de timp . Avand in vedere ca firma sta bine financiar si au destule contracte , este exclusa rezilierea .

Sa mai discutat despre lucrari in regie proprie . Nu se poate in cazurile mentionate . Erau niste procente , 10-15 % parca . Aici depaseste cu mult .
In schimb cu un caiet de sarcini cum trebuie , ne putem alege cu un costructor serios si rapid . Acest lot se preteaza pt Strabag . Umb nu lucreaza dupa altii

ciachi

multumesc pt. raspunsuri.......bachus01 şi voicul

Seraphymus

Nu exista nici o cale prin care sa sesizam MT si CNAIR ca totusi a trecut imediat un an de la semnarea contractului cu Selina si in teren nu se intampla absolut nimic?

vladioan_bv


nicolaem

cand propuneti solutii "smecheresti" cu CNAIR sa rezilieze rapid, sa preia in regie proprie si sa subcontracteze lui Umbrarescu, ganditi-va in oglinda cum vi se parea o reziliere a lui Cuc si subcontractare CNAIR la Arsene de la Neamt. sau Teldrum.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

Am filmat lotul Suplacu de Barcau- Nusfalau. Filmarea nu e wow, lucrari nu sunt, pilotul incepator nu avea nici 2 ore de zbor :) . Pana o sa inceapa lucrarile mai serios in zona asta ma familiarizez si eu cu drona. Lotul e unul usor (nu cred ca e o noutate pe aici), relocari putine,  un constructor serios il poate termina in 18 luni.




DarkFranck

A spus azi Cătălin Drula că pregătesc proiect (bănuiesc că SF + PT) pt lărgirea la 3 benzi a sectorului Moara Vlasiei - Dumbrava (nod A3-A7). Ca atunci când e gata A7 sau mare parte din ea se așteaptă alte valori de trafic.
Fluctuat Nec Mergitur

Bachus01

Peste vreo 10 ani poate (cand va fii gata si A3 pana la Brasov) . Momentan nu  :lol: cred ca necesita . Traficul este destul de lejer , iar fluxurile de pe A7 nu o sa faca mari probleme . Se circulă decent pe Dn Bz-Pl si Bz-Urziceni.  In niciun caz nu vad  ca traficul actual de pe A3 + de pe cele 2 Dn sa genereze blocaje .

Mai util ar fii o legătură cu aeroportul Otopeni.

DarkFranck

După finalizarea A7 (măcar până pe la Bacău) și A0 se va împărți traficul Moldova -București pe A7/A3 și DN2, rămâne de văzut care va fi split-ul (eu estimez că 50-50, dar e ceva empiric). Eu, de exemplu, aș merge de la București pe A3-A7 spre Suceava, dar stau în NV-ul Bucureștiului. Când am fost ultima dată la Suceava, vara trecută, waze-ul m-a băgat pentru prima dată pe A3 de pe DNCB, am luat-o pe Ploiești-Buzău (am rămas cu impresia că era centura blocată, altfel nu-mi explic), deși de obicei o luam direct pe DN2. Posibil ca finalizarea A0 nord să atragă și ceva trafic care acum preferă DN1 pe ruta Ploiești-București (eu o iau în 95% din cazuri pe DN1 și chiar merg des, am rude pe Valea Prahovei), greu de spus cât. Traficul actual pe A3 e slăbuț, aici ai dreptate, la traficul de acum nu s-ar zice că se justifică, dar lucrurile se pot schimba (cred că a avea pregătit din timp un SF+PT e util, dacă va deveni necesar lansezi doar licitația pentru execuție).
Fluctuat Nec Mergitur

dr4qul4

Daca vor reduce viteza la 50 km/h pe DN1 si vor baga si cateva semafoare la intersectiile cu DJ-urile mai importnate sau la trecerile de pietoni, sa vezi ce se muta traficul pe A3.
In plus, pana e gata A7, poate avansam si cu A3 pana la BV (macar santier sa fie).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rota

nu necesita o triplare pana la nod Dumbrava? whaaat? :-o Luni seara circulam bara la bara 3 benzi de la Moara Vlasiei si nici macar nu e gata A7  :lol: