Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

Pff, UMB cu organizarea de pe lotul de dupa Cluj ar fi rupt lotul in doua. Mai ales ca e si drum drept. Pacat, sunt niste kilometri foarte utili de autostrada (ca orice lot dat in folosinta, de altfel) si foarte usor de facut.

florin74

#27346
^^Pare un jucator scos in min 90+3 la incalzire... Beni a busit-o rau de tot la licitatia asta, si cauta motiv sa iasa cat mai repede din contractul asta.... Fara certificat negativ si executarea scrisorii de garantie de buna executie...Vechile naravuri nu se uita... Prea mare diferenta dintre 5 km si 30 km...-sanse foarte mari sa se termine urat. Si cat s-a luptat sa castige in instanta,,, Daca il lua Strabag il termina, chiar daca depaseau bugetul cu 10-15 mil lei (380 mil oferta STRABAG, 320 mil TRAMECO). Pentru TRAMECO e o palarie mult prea mare, mai ales financiar. FMM Sova si rezilierea lui cretina.  Blestemul Bechtel -

Xenos

Păi după precedentul Straco să se rezilieze și gata....

hefaistos

Nu se poate rezilia unilateral, nu sunt indeplinite conditiile. Termenul de finalizare contractual e undeva in 2022.
La Straco a trecut de mult.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

florin74

Încearcă sa se evite ordinul de începere a lucrărilor. Contractul pe O600, dacă primesc ordinul au belit-o, în limbaj neacademic. Fac eforturi disperate sa nu se ajungă aici...

voicul

Contractul e semnat si ordinul de incepere tine de stat, care pe baza contractului va trebui sa il emita. Sau asta e logica mea.
Deci cum pot sa il evite?

florin74

Pana acum au primit doar ordinul de incepere la proiectare... Contractul a fost incheiat pe baza Ordinului 600, unde se mentioneaza doua ordine distincte, unul pe proiectare si dupa aprobarea PT se emite separat in ordin pentru executie

hvm

Si care ar putea fi motivul invocat pentru care sa nu se poata da OIL pentru executie in conditiile in care proiectul va fi finalizat?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

florin74

Pai aici e smecheria... Ca Selina nu prea vrea sa i se receptioneze PT-ul,,, din acel moment  nu mai are ce sa faca. Si vine cu tot felul de avioane in PT si trage de timp

StefanCelMare

La Selina nu era ceva discuție cu actualizarea prețurilor?
Sau ar fi insuficientă suma și actualizată?

florin74

Foarte putin. Plus ca nu sunt rezerve de implementare. Si diferenta e asa de mare... Au dat-o cu oistea-n gard la oferta financiara. Rau de tot.

kumar

Sunt ceva solutii miraculoase ca sa se continue contractul cu Selina?

mirceaeliade

>Declaresția primarului orașului Brașov, Allen Coliban, pre-autostrada Ploiești-Brașov



naivu

Mi-e greu să îi înțeleg pe Trameco-Selina. Au avut șantierul abandonat ani de zile în ograda proprie, au avut posibilitatea să studieze fiecare grindă, fiecare grămadă de materiale, fiecare bucățică de lucrare efectuată (nu cred că în județul Bihor stătea cineva cu pistolu' mitralieră să-i interzică lui Nea Beni accesul pe un șantier abandonat!); până la mijlocul anului trecut, când au semnat contractul, puteau oricând să-și calculeze rentabilitatea și să renunțe dacă nu le convenea! La ce au mai semnat contractul?! Așa nici lor nu le trebuie, dar nici pe altul nu-l lasă!

vancouver

Nu trebuie crezute toate zvonurile si ideile lansate... Mai ales daca vin de la un patron roman in constructii. Poate sa fie joc de glezne, poate poate mai iese ceva, poate poate mai dureaza un pic, pana gaseste resurse, etc.. In primul rand resursa umana e greu de gasit acum.

Deci nu-l mai credeti asa usor pe nea' Beni!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.