Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 11 Guests are viewing this topic.

cristi5

Da era o proba de "microfon". Acum e o problema de focus. Stay tuned

RobertH

@Bachus01 Cum adica nu e AC pe tot lotul 3A2 ?

pasadia

@cristi5, mă îndoiesc că a fost Egis consultant la Bacău. Dar mă rog, nu contează, să lucreze bine și gata!

raulbogdan23

#27318
^
@RobertH e corect ce ai pus pe harta.

Licitatia a fost
QuoteProiectare si executie Autostrada Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700-km 25+500) si Subsectiunea 3B1: Mihaiesti - Zimbor (km 0+000 - km 13+260)
si AC-ul e doar pe Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700-km 25+500).

Urmeaza candva in viitor AC-ul si pentru Subsectiunea 3B1.

probabil @Bachus01 se referea pe toata bucata pana la Zimbor ca si 1 tronson.

Bachus01

Yep , la asta m-am referit .


In licitatie a fost tot tronsonul , La el m-am referit nu pe subsectiuni

gicu

Azi am mers de la Oradea la Cluj aproximativ pe traseul A3.

Pe Biharia Chiribiș nu am văzut nicio mișcare din DN, m-am întâlnit în Biharia cu 4-5 camioane Selina și Drum Asfalt care mergeau spre Oradea.

La UMB în schimb se vedea activitate intensă în două puncte, la sud de Sutoru și la Mihăiești, în zona unde A3 traversează DN. În ambele zone lucrau la terasamente în stilul caracteristic, cu șiruri de camioane care așteptau la încărcat.

adiarc

pana la urma Selina mai vrea sau nu sa faca acest sector?nu seamana deloc atitudinea lor de aici cu cea de pe lotul de granita,chiar daca acela era mai scurt.. :(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hefaistos

 ^
:D :D :D
Una e un lot de 5 km si alta e unul de 20. Banuiesc ca resursele sunt tot alea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ciprebbe

O lalaie. Le da cu virgula asta dupa ce s-au zbatut si prin instante pt lotul asta.
Avem sanse sa vedem un Straco 2 ca lista de revendicari e kilometrica.
Nea Beni nu e departe de fratii Horpos "in afaceri".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mike_us

#27324
Nu s-ar putea adaugă la licitație un criteriu pentru resursele firmei? Ai suficiente utilaje, angajați ca sa construiești lotul asta? Si ceva penalități daca nu începi sa construiești după ce s-a terminat proiectarea/exproprierile plătești? Pierdem ani sa licitam loturi pe care uni nu le pot construi si iar ani sa re-licitam. Cred ca avem suficiente exemple in ultimii 10-15 ani.

avumit

Eu cred ca, Selina facea toate cele 3 loturi, in urma cu 3 ani. Azi, e mult mai greu. Daca in 2015-2016 un zilier costa 80 lei, azi iti rade in nas la 150 lei. Pteturile au crescut si la materiale.  Nu stim.. nici in ce liga joaca? Pana in septembrie ne lamurim si cu ei.

alexandruduma

#27326
Primele probe de la Nadaselu, mai trebuie lucrat la focus.



Asa am vrea focusul:



Imagini de la montaj (nu sunt eu sus, a fost un alpinist utilitar):







danutzu_1069

#27327
@mike_us, daca nu gresesc in caietul de sarcini sunt impuse nr minim de utilaje si personal. Pentru a intruni criteriile astea orice ofertant care nu are ce-i trebuie, cauta sa faca contracte de inchiriere utilaje....

vladioan_bv

#27328
@mike_us, chiar facuse o contestatie cei din china la o licitate impotriva celor de la umb ca nu ar avea utilajele necesare pt a lucra pe mai multe loturi daca nu gresesc
si a mai e ceva asemanator in cazul unei firme ce se ocupa de studii geotehnice . citisem aici pe forum ca o firma cu putine utilaje de forat  a castigat mai multe contracte declarand aceleasi utilaje la  toate licitatiile si ca ar fi cam imposibil sa le duca la bun sfarsit

daca sunt colegi care ar putea sa aminteasca mai exact as fi recunoscator

Europiu

Era Astaldi vs. UMB pe DX Galați-Brăila.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).