Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Georion

Quote from: pentium10 on March 31, 2021, 11:48:05 AM
ce legatura are RESTRA Construct cu sefii Straco?
Conform datelor ONRC:
Restra Construct SRL are sediul social la Str. Barlea 5-13 Et. P Ap. BIR. P2. Este detinuta de 2 persoane, Oprea Emil (50%) si Viasu Marian (50%)
Straco Holding SRL are sediul social la Str. Barlea 5-13 Et. P Ap. BIR. P7. Este detinuta de 3 persoane, Oprea Emil (50%) si in rest de Horpos Delia Emanuela,  Horpos Alexandra Alina.
Straco Grup SRL are sediul social la Str. Barlea 5-13 . Este detinuta de 5 persoane, dintre care actionarii majoritari sunt Horpos Alexandru (35%) si Horpos Traian (25%).

Deci desi la prima vedere Restra Construct si Straco Grup au asociati diferiti, daca cineva citeste legea 346 /2004 isi da seama imediat ca cele 3 firme sunt intreprinderi legate (si se mai leaga cu vro 20 de alte firme probabil)

danutzu_1069

Pai stai un pic, Restra Construct SRL si Straco Holding SRL au un numitor comun...  Oprea Emil..
Iar Straco Holding si Straco Grup au deasemenea un numitor comun... fam. Horpos
Deci treaba este clara, nu este nevoie sa mergem pe presupuneri..

Si daca mai vreti ceva, Restra si Straco.. :lol: :lol: :lol:

Restra Construct..

Europiu

Eu aș întreba altceva: este posibil ca CNAIR să facă expertiza/evaluarea stadiului lucrărilor cât timp situația încă e în coadă de pește? Sau trebuie neapărat așteptat ca Straco să părăsească șantierul?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elphax

este clar ca juristii, avocatii de la Straco erau demult pregatiti cu toate variantele de documente si proceduri pentru orice incercare de reziliere facuta de MT/CNAIR. au avut 2-3 ani sa stranga hartii si sa sa acopere orice scenariu

paulmare

^ danutu si restra construct, a ajuns la 100 si ceva de oameni de doi ani de zile
mie mi se pare ca si-au transferat si oameni si active sa o lase pe straco insolventa golasa, lucrul asta doar la noi e permis
poate ca e legal cu un pic de ajutor de la "sindic", dar nu e deloc etic

sm33

Au rupt Straco in bucati, au transferat activele, si o lasa sa intre in faliment. Personal, credeam ca o sa "scoata" in fata alta firma! Una care a terminat de curand o bucata de autostrada.

rt25


sm33


alin_simeriaveche

Astazi am trecut pe la Chetani si erau ceva camioane ce carau ceva. pe DN era un utilaj de curatat sfalutul de noroi. Camioanele ieseau din organizarea de santier. Nu erau camioane inscriptionate Straco. Eu chiar nu price, ce vor sa demonstreze?

vladioan_bv


hefaistos

Eu ma intreb pe cine mai prostesc sa lucreze pe datorie, dupa teapa Marcotim.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Duta C

Sunt ucenici fara speranta..........sa ne lase  ;)

cfdp

sa ne gandim ca la Sebes Straco a lucrat cu subcontractori pe o firma care avea cap social 200lei si avea relativ aceeasi denumire, nu cea care executa autostrada. S-au platit 2-3 facturi dupa care nu s-a mai platit nimc. La sfarsit s-a negociat undeva la 60-70% din debite. Sbcontractorii au fost multumiti ca nu au pierdut tot. Nu pot dovedi ,ce spun este  doar din patania (povestea) unui subcontractor. Imi cer scuze daca nu este adevarat.

florin74

Si eu am auzit acelasi lucru...

Kitz

Am mai văzut postări despre chestia asta, cu "activitate" la Straco, dar, ca să lămuresc puțin situația, de când băieții de la Marcu Company au făcut terasamentele în spatele satului Hădăreni, drumul spre Holcim s-a mutat prin sensul giratoriu de la organizarea de șantier Straco, mergând prin stânga autostrăzii până la Holcim în "ogradă". Utilajul ce curăță drumul, DN-ul, stă în curte la Straco, e fostul utilaj de la Marcu Company (probabil achiziționat de Holcim). Ingineri/muncitori/etc de la Straco se mai tot plimbă cu câte-un Logan, Duster, dar la treabă vreun utilaj pe șantierul autostrăzii nimic, deloc, zero.