Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

hvm

^
Nu stiu daca imi scapa crva dar se pare ca deja se stie traseul pe care se va propune. :)

Oricum asta e o noutate sa ni se spuna ce si cum se planifica.... asa chiar inainte de a se incepe. Ma declar surprins. :D
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danpandrea

^^Studiile geotehnice: "undeva la începutul lunii octombrie"

alecu26

@hvm: evident ca se stie. Problema e studiata si rastudiata. Si de unii care chiar se pricep...adica Vinci, Strabag, Egis (pentru varianta cu tunele). Sigur ca pentru a bifa niste chestiuni contractuale vom vedea analize multricteriale, dar facute in stilul romanesc si mai ales consitrans. Dar acele zone cu variatii de traseu vor fi minimale si doar pt ca trebuie sa fie.
@danpandrea: intai trebuie sa ai totusi idee de lucrarile majore, (consolidari, tuneluri, viaducte) ca de exemplu la viaduct faci foraj in fiecare pila. Deci in mare trebuie sa stii inclusiv solutiile tehnice (deschideri, tehnologie de executie, etc). Iar la tunele prin mijlocul padurilor...si creierul muntilor...va dura oricum pregatirea drumurilor de acces, etc.

Am dubii insa ca va fi Octombrie pentru studii geotehnice de teren majore. E pus octombrie...ca sa fie asa...anul asta. Ca dupa octombrie urmatoarea data e 15 martie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

A spus octombrie pentru sectiunea Ploiesti-Comarnic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vladioan_bv

am marea senzatie ca nu o sa fie gata in 20 de ani...  :((

rocklee

inceputul este bun ...plin de intenti .... 8)

si autostrada Transilvania a inceput cu un site ...si nici acum  nu sa terminat ... :-[

RobertH

Ce ciudate filmari pe site-ul ala. De ce le-au facut numai de maxim 2 min doar ei stiu.

nitz

Filmarile par sa urmareasca traseul studiat.
- desprindere din curba de la Barcanesti, peste triajul de la Brazi
- trece mai departe de Ploiesti decat centura, tangential la vest de Buda
- pe langa Banesti, pe platoul dintre localitate si Prahova
- Nistoresti prin albia Prahovei
- Posada prin vale, intre DN1 si calea ferata
- la intrarea in Sinaia, tunel prin Cumpatu, in spatele garii
- intre Sinaia si Busteni, foarte aproape de DN1, si apoi in Poiana Tapului prin albia Prahovei (sper ca nu ramane asa!)
- Predeal - intersectia cu Paraul Rece, urca pe versant / posibil tunel scurt
- la Paraul Rece trece sub cabana Trei Brazi, chiar pe langa Manastirea Franciscana din vale
- in fine jonctiune la Rasnov cu sectorul deja construit

GAC

Eu sper doar ca de indata ce CNAIR o sa aiba proiectul pe masa, o sa pregateasca exproprierile, AC, precum si alte elemente de natura birocratica (ma gandesc aici la retelele de utilitati, care cica ne vor da de furca) in asa fel incat la semnarea contractului (cel mai probabil dupa multe luni de contestatii), constructorul sa intre in teren cu mult front de lucru.

Fred

Un fost director de prospectiuni de la Romgaz si profesor de geologie era din zona Breaza si stiu ca a facut in trecut studii geologice in zona, atat cu studentii cat si niste explorari pentru petrol si gaze. Nu stiu daca au gasit petrol, dar stiu ca terenul este extrem de prost, zona e celebra pentru alunecari de teren, cam ca si cea cu calea ferata spre Ramnicu Valcea. Am vazut prin zona aia drumuri care au plecat la vale de mai multe ori, chiar si dupa consolidari cu coloane forate, ce se intampla acum la Alba Iulia sau Nadaselu e un maruntis pe langa ce se poate intampla pe la Breaza. Sigur ca totul e rezolvabil, sper doar sa faca studiile geo cum trebuie si sa proiecteze conform terenului, altfel o sa vedem autostrada in rau.

Csaba

Astăzi funcționa stația de asfalt Straco din Hădăreni


Cristian 74

Câteva poze de azi de pe Nădășelu-Zimbor. Se lucrează pe la Mihăiești și înspre Topa Mică.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

vasile.silion

Azi UMB a lucrat și în zona nodului de la Zimbor. Între Topa Mică și Zimbor nu erau utilaje, doar câteva decopertări și marcajul traseului.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Cristian 74

#27178
Da, la nodul de la Zimbor lucrează niște subcontractori, cred. Sunt două excavatoare și 3 camioane care lucrează oarecum separat de UMB.