Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Tudor99

A3 Tg. Mureș  - Ungheni + drum de legătură

Mulțumim,@Arnold Debreczeni YouTube

montaniardul

#27121
In filmarea asta la minutul 5:00 autoatrada se transforma direct in drum cu patru benzi. Chiar daca era mai costitsitor nu puteau face o nod temporar sau macar un intersectie cu sens giratoriu? Oricum de acolo in cotinunare va fi A8 ...

danutzu_1069

^ Nu acolo se desprinde A8. Acolo ar f trebuit sa fie nod standard. S-a mai discutat priblema de nenumarate ori....
Este foarte greu pentru unii sa gandeasca in viitor sau sa faca ceva ce va sta nefolosit (un ciotuleț) pentru multi ani....

ovicor

Cred ca suntem indreptatiti sa credem ca n-ar fi stat mult timp nefolosit acel nod. Speranta, se spune, e cea mai mare c***a, pana si femeile traiesc cu ea.

montaniardul

Ok dacă nu de la Ungheni atunci de la nod/interchange Acățari cred că începe A8.

altr

@montaniardul
Nu incepe. Vezi pe Harta proiectelor de infrastructura (API).
Mai sunt cateva kilometrii din A3 (tronsonul Tg. Mures-Brasov) pana ce incepe A8, dar nici nu exista planuri pentru construirea acelui tronson.

punktnet

În data de 15 martie 2021 a avut loc prima vizită în teren din cadrul proiectului Autostrada Ploiești Brașov. Verificarea traseului și identificarea posibilelor constrângeri apărute în ultima perioada de timp sunt elemente necesare pentru ca noua investiție  să  se desfășoare în bune condiții. Astfel, scopul vizitei a fost de a analiza sectorul Ploiești-Comarnic pentru orice neregularități sau posibile impedimente, împreună cu reprezentanți ai prestatorului, Consitrans.

#CNAIR

Sursă cu video : https://www.facebook.com/1555709434689130/posts/2786357211624340/



Just kidding.

Cristian 74

#27127
What?  :o "Executorie" înseamnă că de mâine vor fi cu câteva sute de camioane și muncitori pe lot? Oamenii chiar vor să muncească și noi nu îi lăsăm! (sarcasm, evident). Saga nu s-a terminat.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/tribunalul-bucuresti-a-suspendat-rezilierea-contractului-pentru-tronsonul-chetani-campia-turzii-de-pe-autostrada-transilvania-1472298

Tribunalul București a admis, luni, contestația depusă de compania Straco Grup SRL privind rezilierea de către CNAIR a contractului pentru tronsonul Chețani-Câmpia Turzii de pe Autostrada Transilvania. Deciza este executorie, însă poate fi atacată cu apel. De asemenea, a fost suspendată și executarea scrisorii de garanție bancară.

Contractul a fost suspendat ce CNAIR pe 11 martie, după ce ministrul Transporturilor Cătălin Drulă anunța că progresul în ultimele cinci luni a fost de doar 1%.

,,Cu lucrări începute în anul 2016, dar ajunse în 2021 abia la stadiul de sub 40%, nu putem face performanță în dezvoltarea infrastructurii și a României, în general. Progresul în ultimele 5 luni a fost 1%. CNAIR a reziliat astăzi contractul", anunța Cătălin Drulă.

Ministrul spunea că, pe acest tronson, constructorul a ajuns în insolvență și cu subcontractori neplătiți. La câteva zile de la rezilierea contractului pentru secțiunea Chețani-Câmpia Turzii de pe Autostrada Transilvania, o filmare aeriană arăta imaginea dezastrului prezent.

În prezent, lucrările deja executate încep să se degradeze.

gicu

Cum se poate așa ceva? Ne explica colegii juriști? Nu există reziliere unilaterală?

La celebra reziliere a lui Cuc pe A1 cum de nu s-a contestat?

ivladbogdan

Suntem blestemati...  :((
Rabdare si tutun, inca 5 ani cel putin pe DN. MOR.

calino

Nici juristii nu se pot exprima competent despre decizia CAB daca nu vad motivarea actului de reziliere si eventual contractul intre constructor si beneficiar.

altr

#27131
Catalin Drula pe Facebook:

QuoteREZILIEREA CONTRACTULUI A3 CHEȚANI-CÂMPIA TURZII A FOST BLOCATĂ TEMPORAR LA TRIBUNALUL BUCUREȘTI. NE LUPTĂM LA CURTEA DE APEL PENTRU ÎNTOARCEREA ACESTEI DECIZII, PENTRU INFRASTRUCTURA DIN ROMÂNIA

Un complet al tribunalului a decis astăzi să emită o ordonanță președințială prin care înștiințarea de reziliere trimisă de CNAIR în 11 martie a fost suspendată.

Reamintesc că este vorba de un contract care trebuia să dureze 12 luni, început în 2016, și care astăzi este la stadiul de 40%, iar în ultimele 6 luni constructorul în insolvență a executat doar 1% din lucrări. UNU LA SUTĂ ÎN 6 LUNI!

După nenumărate încercări de salvare a acestui contract, CNAIR a decis pe bună dreptate că 5 ani e mult prea mult și că România are nevoie de autostrada A3 așa că a reziliat contractul, urmând să reliciteze pentru terminarea lucrărilor cu un alt constructor.

Nu știm încă motivele pentru care a fost luată decizia de astăzi, dar ce știm este că:
1. CNAIR nu a fost citată și nu a putut explica judecătorilor situația acestui contract, nu s-a putut apăra.
2. Abia la Curtea de Apel, CNAIR va putea să explice judecătorilor care este situația acestui contract, cum s-au derulat în bătaie de joc lucrările, în timp ce pe drumul național alăturat traficul e infernal și mor oameni în accidente în fiecare an.

Le cer celor care sunt în spatele acestei acțiuni (printre care și o mare bancă) să se oprească din acțiuni contrare interesului public. A duce un business într-o țară înseamnă și responsabilitate, nu doar interes patrimonial imediat.

Am încredere în Justiția din România, am încredere că infrastructura își va găsi dreptatea.

Vă voi ține la curent cu evoluția acestui dosar important pentru infrastructura din România. Suntem aici să apărăm interesul public și să construim autostrăzi.

Sursa: https://www.facebook.com/990747367737692/posts/2445235892288825/

hvm

^
O sa fie distractie aici. Speram ca nu o sa fie mai multe sezioane si se termina la episodul pilot. Dar tare ma tem ca nu o sa fie asa. :(

@gicu
Unde nu s-a contestat pe A1?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tom_sawyer

#27133
22.03.2021
Ora estimata: 11:00
Complet: C32-Fond CC
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite cererea. Dispune suspendarea efectelor înştiinţării de reziliere a contractului de lucrări nr. 92/11528/19.02.2015, înregistrată sub nr. 92/19750/11.03.2021, emisă de CNAIR SA şi suspendarea executării scrisorii de garanţie bancară pentru plata avansului nr. 00888-02-0300486, emisă de UniCredit Bank SA, până la soluţionarea definitivă a cererii privind anularea aceleiaşi înştiinţări. Executorie. Cu apel în termen de 5 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Bucureşti, Secţia a VI-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, astăzi, 22.03.2021.
Document: Hotarâre    22.03.2021
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000962611&id_inst=3

+
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000962610&id_inst=3

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000962876&id_inst=3


hefaistos

Ordonanta presedintiala este o forma de urgenta, temporara pana la judecarea anularii.
Adica Straco a cerut supendarea efectelor rezilierii pe motiv ca e "injusta" ca sa folosim un termen nejuridic, urmand ca la judecarea de fond sa prezinte argumentele pentru anulare. La aceste urgente nu se judeca cine are dreptate ci doar dreptul petentului de a contesta. Daca se constata ca Straco potrivit legii si conditiilor contractuale are dreptul de a contesta rezilierea atunci...
Din pacate "temporarul" Ordonantei Presidintiale ramase definitive are valabilitate pana la decizia finala privind anularea (sau nu) a rezilierii. Ceea ce poate insemna 2-3 ani.
Ca urmare mai e o sansa la apelul Ordonantei, daca nu... nasol.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.