Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 29 Guests are viewing this topic.

alecu26

E mai sigur cu o singura macara, dar nu intotdeauna posibil. Trebuie sa recunosc ca e prima data cand la ridicarea cu 2 macarale....am vazut acea grinda.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cfdp

cel mai plauzibil este raspunsul lui RaduG, se evita armarea suplimentara a zonei de ancoraj  ancore ridicare. A se vedea accidentul propus la pod peste Mures Capud (an 2019) in care s-a smuls o ancora din grinda. Greutatea proprie prin descompunerea in cablu  nu introduce compresiuni semnificative pentru capacitatea sectiunii. Oricum sunt momente pozitive. De exemplu   grinzile cu arm postiintinsa se realizeaza din doua,trei tronsoane care au ancore pentru manipulare /tronson si nu pentru grinda in totalitate. Deci cred ca de aceea s-au folosit patru puncte de legare ca sa se foloseasca ancorele tronsoanelor. Oricum numai proiectantul si furnizorul grinzilor au raspunsul exact!!!!!

kernell

peste weekend s-a relocat si celălalt stâlp de înaltă tensiune rămas în zona sensului giratoriu al drumului de legătură cu Str. Gheorghe Doja din Târgu Mureș (Metro). Poze nu am putut face deoarece era destul  de mult trafic.
https://www.google.com/maps/@46.5139279,24.5154042,3a,75y,78.54h,101.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sot5V_GEg6zslBNAjEp30RA!2e0!7i13312!8i6656

alecu26

@CFDP eu vorbeam de momentul inerție foarte mic față de axa verticala.
Sectiunea în sine probabil ca are capacitate de a prelua compresiunea, dar aici la aceste forțe si aceste înălțimi trebuie să faci si o verificare la flambaj. Si acolo da cu virgula.
Armare suplimentară e intr-adevar greu de facut ca e subțire de tot inima grinzile, dar asta în santier o poti "păcăli" punând șufa pe sub grindă.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee


pentium10

De la ultima filmare se poate observa:
- ridicarea grinziilor
- completarea terasamentelor
- lucrari incipiente pentru canalizare apa pluviala si retea illuminat
- supraarmare structuri
- suprabetonare structuri
- relocare stalpi LEA la capatul lotului giratia de la Metro/Azomures.
Asteptam cu mare interes continuarea lucrarii la paraul Nirajului, acolo unde structurile sunt inca in primele faze.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

SorinMS

#26826
Am ascultat interviul domnului ministru Cătălin Drulă dat ieri la Digi24 iar printre cele avute în vedere în perioada imediat următoare nu am auzit nici un cuvânt despre A3 lotul Straco. Probabil situația este cam albastră pe acolo (dacă nu, maro).
Mă întreb și vă întreb, oare în cazuri de genul, nu poate discuta CNAIR sau MT cu un constructor X, uite, îmi termini treaba de acolo, o scoatem noi cumva legal, iar eu nu te voi uita pe tine și ne va merge bine la toți?

Bachus01

Poate suna SF , dar o solutie ar fi sa subconstracteze Straco catre Strabag sau Umb . Ambele firme au capacitatea sa termine anul acesta.

Bineinteles , solutia aceasta implica multe la limita legalitatii . In primul rand trebuie sa accepte Strabag/Umb sa lucreze pe pierdere si sa recupereze in alta parte (ceea ce nu stiu cat de legal este)

ciprebbe

Reziliere , relicitare si gata balciul. Nu mai are rost sa intorci mortul de la groapa.....
AMR5
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

AFC

^ Clar dar trebuie facuta repede. In alta ordine de idei, la Strabag lucrurile arata bine, foarte curat si organizat.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

gicu

Nu cred că există firmă serioasă de construcții care să se încreadă în cuvântul unui ministru sau al vreunui șef de la CNAIR. Dacă pentru firmă intrarea într-un asemenea târg e un angajament pe termen lung, funcționarul public poate să nu mai fie acolo peste 3 luni și să nu poată fi tras la răspundere.

alexV

Ba exista doua firme, Marcotim si Baxcom. Si nu s-au increzut nici in ministru, nici in sef de la CNAIR, ci in adjunctul CNAIR care acum e ex-. Invatam si mergem mai departe, unde e posibil.

Straco e cumva un grup cu mau multe firme, unele din ele care lucreaza pe profit prin Bucuresti? Daca da, imi imaginez ca e singurul fir de par de care se mai agata compania: convinge (cum?) pe straco sa execute lucrarea de pe A3 printr-o alta firma profitabila din grup, sa isi taie singuri din profitul din alte parti. Sunt supozitii,  dar mai bune decat alea cu "sa vina strabag/umb"

Cetatean

Au fost mai multe firme,dar s-au despartit din cate stiu. Printre ele era si Alpenside.

Cristian_cj

Problema e ca la promisiunile MT, Baxcom și Marcotim au prestat de foarte mulți bani iar acum stau și-și sufla in degete iar rezilierea cu Straco înseamnă inclusiv ca cele doua firme nu-și mai văd banii. Amintiți-va câte promisiuni le-a făcut Bode ca le va plăti direct lor facturile, lucru care, din câte știu, nu s-a mai întâmplat.

punktnet

Straco a inceput sa lucreze pe o firma mai veche, Straco Holding, am vazut utilaje noi cu acest brand.
Este posibil ca in curand sa faca in asa fel incat sa continue ei pe A3 cu noua identitate, prin ceva preluare / fuziune.
Just kidding.