Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Nu va mai plangeti atat. Deja A3 si colega ei A1 asigura Ardealului o conectivitate la economia occidentala pe care regiunile extracarpatice nici macar nu o pot visa in urmatorul deceniu (poate cu exceptia culaorului Pitesti - Bucuresti - Constanta dar si pentru aceste orase exista bariera Dealul Negru - Valea Oltului.)
Pana la urma notiunea de acces la autostrada nu se refera la comunele aflate direct pe traseu ci la localitati aflate in proximitatea nodurilor (proximitate se considera de regula 30-40 de km). Noduri in plus pot fi utile dar nu se prabuseste universul fara ele.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

survola

Ca fapt divers, am făcut ieri 5 ore între București si Râșnov, plecat la 11 din București.
Să ne mai uităm câțiva ani la planurile pentru ocolitoare Comarnic, zic.
Doamne ferește chiar să facem vreo șosea nouă pe acolo!
Lasă că facem autostrada, în vreo 30 de ani.

Xenos

Pai inteleg ca nu e prioritara legatura Bucuresti - Brasov, nici pasarele subterane la Busteni, nici centura Comarnic... :o

dr4qul4

Cine te pune sa mergi in weekend pe Valea Prahovei. Tu nu stii ca in fiecare weekend turistii dau navala la munte? A...oh...stai... ieri a fost Luni...e ....tot aia.
Tu nu stii ca weekendul pe valea prahovei incepe si se termina cu 1-2 zile inainte/dupa? Data viitoare sa pleci Miercurea ca atunci e mai liber. Eventual pe la 5 dimineata  8)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

survola

E weekend, e zăpadă, e vacanță, e zi liberă/ de sărbătoare...
Nu am fost în stare 30 de ani să mai adăugăm o bandă pe urcare, între Nistorești și Comarnic (măcar), și una pe coborâre, între Predeal și Bușteni. Iar jumătate din casele de pe marginea drumului stau la vânzare.

TVlad

Nici martea nu e mai prejos...Am prins eu astazi o coada continua din Sinaia pina la iesirea din Busteni. In sens opus era mai mica, numai intre Azuga si Busteni. Ma intorc miine, miercuri, la Bucuresti si va zic cit am facut desi nu cred sa mai surprinda pe nimeni daca vor fi 4-5 ore. Odata am facut o ora numai ca sa strabat Predealul. Stateam cite 10 minute pe loc, am avut timp sa maninc o pizza in liniste la volan. Esential e sa nu te grabesti, sa stii la ce te astepti si sa nu te enervezi.

O forma oarecare de centura la Busteni si Comarnic ar usura problema pina la construirea completa a A3. Eu ma bucur ca s-a constientizat lucrul asta si la nivel inalt si poate se face totusi ceva.

rocklee

autostrada  TARGU MURES UNGHENI + drum de legatura

sursa contul de youtube a lui ARNOLD DEBRECZENI....

https://www.youtube.com/watch?v=LZqFC19Gbf0&ab_channel=ArnoldDebreczeni

pentium10

- se lucreaza la armarea structurii peste Niraj
- la completarea terasamentelor la podete prefabricate
- s-a inceput asezarea fierului peste grinzile ridicate
- se continua relocarile de utilitati de langa Metro/Ghe. Doja

urmeaza 2 saptamani cu 10-15 grade.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ciprebbe

Imi permit sa scriu aici o nota legat de lotul Straco. AMR 24
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Bulwyn

Ma gandesc zile. Termenul era sfarsitul lui Februarie. Daca s-ar clarifica in 24 de ore ar fi de vis

gsimon

#26666
zile. a dat ministru transporturilor astazi un interviu online celor de la ziare.com daca nu ma insel.
Min 35 e concluzia "luna aceasta ne clarificam" https://www.facebook.com/catalindrulausr/videos/248851296682745

Dupa tonul si abordarea lui, imi da impresia ca da sa moara contractul asta, adica reziliere, fara ca el sa fi mentionat explicit asta.


qionescu1

Quote from: pasadia on February 01, 2021, 11:46:27 PM
Pai vreau mai mult - de exemplu vreau descărcarea aia spre Tureni pe care nu o vrea arhitectul tau sef.
Pai ori mai multe ori mai putine, hotaraste-te. Nu crezi ca un nod la Ciurila ar fi impulsionat turismul de exemplu in acea zona cu legatura spre Muntele Baisorii(de care ar fi beneficiat si Clujul)? O vrea si el stai linistit altfel nu ai fi avut CU asa repede. Dar dintr-un articol de ziar si ala nu intru totul adevarat n-ai cum sa-ti faci o imagine clara si reala. Asta pot sa inteleg, dar sa arunci toata vina pe un om in conditiile in care traseul era deja stabilit si asumat de ADR, CNAIR - lucruri pe care le-am tot repetat, e de neinteles.

vladb

^ Lotul Nadasel - Zimbor:
   - se lucra foarte bine la decopertare imediat dupa nodul Nadasel (~ 50 basculante + excavatoare).
   - se lucra foarte bine la decopertare in apropiere de Sardu (~ 50 basculante + excavatoare).
   - se lucra si la nodul Zimbor. Aici nu sunt convins ca e (direct) UMB, mai degraba as inclina ca e vorba de ceva descarcarcari arheologice sau prospectari geologice (3 excavatoare).

Drumul tehnologic se intrezareste pana la Zimbor, pe tot tronsonul, dar intre Sardu si Zimbor pare mai degraba doar decopertat.
Intrebare: Oare, avand in vedere anvergura (suprafata mare) a decopertarilor la Zimbor plus iminenta inceperii lucrarilor si pe Zimbor - Poarta Salajului, va exista si in nodul Zimbor o a doua organizare de santier?

alexV

Quote from: qionescu1 on February 04, 2021, 05:43:11 PM
altfel nu ai fi avut CU asa repede.

Certificatul de urbanism (C.U.) pentru drumul ce leaga A3 la DN1 langa Cluj a fost emis de consiliul judetean dupa expirarea termenului maxim legal de 30 de zile. Certificatul in sine nu aproba ori respinge nimic, doar enumera toate avizele ce trebuie obtinute, si orice alta constrangere (de ex. primaria Tureni trage o conducta de apa pe fonduri europene, si proiectul trebuie sa tina cont de asta)

Mai mult, in CU scrie ca conform legii beneficiarul nu mai trebuie sa mearga la judet sa ceara PUZ. Deci proiectul nu va mai avea de-a face cu institutia aceea. Lucrul asta ma linisteste.

Sa admitem ca nu e vorba doar de o persoana, ci intreg colectivul de arhitecti de la directie de urbanism a judetului au avut pretentii de modificari de traseu, acolo unde nu aveau prerogative sa o faca.