Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Europiu

^ Asta e veste mare! Dacă atât UMB cât și Alex sunt pe poziții, poate să înceapă distracția!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

mike_us

Conform http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/AUTOSTRAZI%20IN%20EXECUTIE%20-%20PROIECTARE%20SI%20EXECUTIE%20LUCRARI.pdf, NUROL INSAAT ar trebui sa înceapă pe 1 Februarie. Deci sa speram ca vedem in curind o organizare de șantier si pe lotul asta? Ar fi încă o surpriza plăcuta după UMB.

razvan96

#26627
Da, sunt toate sansele :lol:. Nadaselu-Mihaiesti este singura sectiune pe care vom vedea actiune macar pentru jumatate de an. Pe Nusfalau-Suplacu nu avem ordin de incepere, se va da atunci cand exproprierile sunt facute, si mai e mult pana atunci. Deci proiectarea oficial nu a început. Nu așteptați mare lucru pe A3 anul ăsta.

cfdp

inclusiv pe zona sancraiul almasului zimbor s-a intrat cu boldozerele, cred ca pe viitoarele drumuri de santier deoarece se vad decopertarile

naivu

@vasile.silion (pag anterioară), nu prea ai cum să duci autostrada prin văi pt că de obicei pe acolo și-au construit oamenii satele și orașele. Tehnologic ar fi poate mai ieftin, dar niște demolări extensive ar costa mai mult decât bani.

alexV

Quote from: ciprebbe on January 31, 2021, 09:31:46 AM


Asta e singura poza care surprinde in stanga extrem capatul actual A3. cotul ala e trompeta nodului, deja mai jos decat autostrada. A va fi de la stanga la dreapta.

Sunt sigur ca alegerea traseului tine cont de mai multe criterii, nu neaparat simple ori usor de pus in practica. Vezi pe harta interactiva, poti alege sa vezi terenul si liniile de nivel: Click pe Map in centru sus, apoi pune bifa pe "Terrain". Relieful e tot un deal si-o vale. Ca sa cobori cu A jos de tot pe fundul vaii, apoi s-o urci peste urmatorul deal, si tot asa, rezulta pante prohibitive pt camione. Altfel, ca sa urmaresti strict serpuirea vaii, iar nu e bine din multiple motive.

Cocoasa de la Focsani din campie nu e totuna cu cocoasa de la Gilau din deal.


transporter

Totusi cred ca in orice tara considerata dezvoltata cocoasa respectiva (de la Gilau) nu ar fi existat. Ar fi fost tunel acolo.

TS30

^
Priviti si cealalta parte a paharului. Obtinem mai multi km de autostrada cu aceste cocoase  :excited:

gicu

Vizualizând harta cu cotele de nivel pare optima continuarea de la Nădășelu. Autostrada se termină acum la cota 430. Pe dealul următor merge pe curbă de nivel tot la 430.
Fundul văii ce se vede în poza de mai sus este la ~400. Deci vom avea un viaduct înalt, dar nu vom avea pante exagerate pe autostradă.

cfdp

de la gilau la nadaselu in padure drumul este in rampa continua. limitarea declivitatilor longitudinale la 6% parca, fara sa mai punem banda a treia pentru vehicule lente duce la un traseu mai lung (cocoasa). O abordare directa ar fi scurtat traseul si implicit ar creste panta in lung. In plus de asta la stabilirea traseului se tine cont si de alte elemente.

Bachus01

Eu acum am observat , dupa harta API lotul acesta de 30km are un singur nod in capat la Zimbor .  Vom avea un viaduct maricel (600-800m) fix de unde incepe lotul actual pana la baza dealului (unde este organizarea de santier)

paulmare

^ la deal era 120 de km, 4% declivitatea maxima
In mod cert aici pe forum cineva ar avea poate o idee mai buna, sau ar iesi la comun printr-un brainstorming de la cei care cunosc foarte bine locurile alea, asa e cand ai studii de fezabilitate de la iptana de tz ani, si linii rosii la propriu trase cu carioca pe harti de pe vremea lui pazvante
alea reincalzite dupa planurile de constructie din 1969 cand omul socialist facea pipi cu bolta pe natura si padure si cu pikamerul si dinamita sapa deblee adanci si terenul era la stat sau la colectiv

Morosanu

E clar ca pentru a putea urca trebuie sa faci cocoasa. Ca si A1 in Croatia unde de la aprox nivelul marii la intrarea in Sveti Rok, cateva sute de metri mai sus,  sunt ceva cocoase. Altfel nu ai cum. Doar la Focsani se fac cocoase de dragul camilelor...
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

Ambele capete (gilau si Nadaselu) sunt la aceeasi altitudine. Se putea face tunel, dar avea 2-3 km. Asa ca aici cocoasa a avut un motiv intemeiat. Spre deosebire de altele...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

qionescu1

Pana la poarta Salajului sunt 30 de podete/poduri/pasaje ceea ce teoretic ar putea permite o buna conexiune a celor din zona la A. Sper sa nu se repete "solutia" de pe Turda-Gilau cu nicio iesire de pe A.