Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

ivladbogdan

Salut! Se lucreaza intensiv in zona Metro/Promenada Tg Mures atat la stalpii de electricitate cat si la terasamente la drumul de legatura.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

+ Ceva super-super anemic la Straco (2-3 basculante si un excavator) in zona Chetani.

Kitz

^
Acele 2-3 basculante și excavatorul pe care le-ai văzut nu aveau nici o legătură cu Straco, sunt alți băieți de la alte firme care excavează pentru cu totul altceva. La Straco deocamdată e pauză totală, nu se muncește nimic, zero.

athosga

Salut!

Recent am fost surprins ca pe relatia Sibiu (- Fagaras) - Bucuresti, google maps considera mai rapida ruta prin noul tronson A3 ("ocolitoarea" Rasnov - Cristian)! As fi curios sa stiu daca cineva foloseste intr-adevar acest traseu. In plus, mi-am dat seama ca doar "un pic" (4-5 km) lipseste ca autostrada sa ajunga pana la DN Sibiu-Bv. Se stie cumva de ce nu s-a decis ca tronsonul sa ajunga pana acolo? Astfel bucata s-ar fi putut folosi si ca centura Ghimbav si ar fi scurtat si mai mult respectiva ruta la costuri minime.

mirceaeliade

^din cate stiu gmaps logheaza in timp real pozitia pe harta si face o baza de date (in timp real) cat de repede se misca traficul.  as fi foarte surprins ca recomandarea asta sa nu vina dintr-un algoritm care a vazut ca pe ocolitoare masinile tranziteaza in medie mai repede

voicul

#26584
@athosga - probabil camioanele si o gramada de masini mici ca ... e cool sa mergi pe A.

Nu are nici o utilitate (in sensul sa merite investitia) pentru moment.
In 20 de ani si dupa ce se muta 1 milion de oameni acolo, da, o sa imi schimb parerea.  :lol:

gsimon

#26585
Eu am fost chiar saptamana aceasta (duminica si miercuri) pe noua A de la Rasnov.
Miercuri m-am intors spre Sibiu de la Fundata si Waze m-a bagat pe 112B via Vulcan si Codlea, nu prin Ghimbav. Google m-ar fi bagat pe prin Sinca Noua pe 73A. Nu mersi, stiu ca e praf drumul.
Si eu consider ca ar fi ajutat semnificativ traficul pe relatia vest-sud, mai ales ca zona de legatura lipsa e teren plat, doar terenuri agricole.

La parte de trafic greu, am trecut de 4 ori in 3 zile pe A niciodata n-am prins nici macar un tir, cel mult 2-3 dube. In rest doar turisme si alea foarte putine. E drept ca si segmentul e scurt, si statistic vorbind sunt mici sansele sa intalnesti trafic mediu greu, pe o portiune asa scurta.

bgd77

#26586
Nu s-a prelungit pana la Ghimbav sau mai departe pentru ca nu exista documentatie pentru partea aceea. Toate documentele pentru A3 prevad constructia asa cum este acum, urmand ca continuarea spre Ghimbav, Codlea, sa fie facuta intr-o "etapa viitoare".

Vedeti aici:
Quote from: bgd77 on December 18, 2020, 01:02:28 PM
@gruiarew

Da, asa era prevazut sa se faca de multa vreme:



Legat de utilitate, am explicat aici pentru cine este utila (atat trafic local cat si de lung parcurs):
Quote from: bgd77 on December 17, 2020, 01:36:00 PM
O sa ajute si traficul de tranzit. E adevarat ca daca era mai lunga era mai bine, dar totusi, nu e chiar inutila, o sa fie folosita de urmatorul trafic:

  • de pe DN73 dinspre Bran care merge la Brasov sau spre orice alta directie
  • de pe DN73A dinspre Predeal (sunt destule tiruri care fac stanga acolo) care merg la Brasov, sau pe DN13 ori DN11 (cei care merg spre Sibiu cred ca folosesc DN73A pe la Zarnesti, Poiana Marului, Sinca, Sercaia, deci nu le e utila, dar daca vor sa o ia pe la Codlea, pot folosi autostrada si apoi sa o ia de la giratoriul cu DN73B spre Ghimbav)

In timpul zilei DN73 prin Rasnov si Cristian e destul de aglomerat, mai ales in perioada turistica, dar nu numai. Una din cauze e si trecerea de CF dintre cele doua localitati. Macar o sa scape locuitorii din localitatiile astea de traficul de tranzit si de navetisti.

Deci complet inutila nu este, dar desigur exista portiuni care ar fi muuult mai util sa fie facute. Local, deschiderea acestui ciot a ajutat, din cate am apucat sa vad, traficul prin Rasnov si Cristian nu mai este atat de aglomerat cum era inainte de deschidere.

---
Apropo de acest tronson, zilele trecute am vazut activitate la groapa de imprumut de la capatul dinspre Codlea (pe unde ar trebui sa se continue in viitor autostrada spre Codlea/Fagaras/Sibiu). Daca nu ma insel, am impresia ca reumplu groapa.

JohannDB

    "@gsimon".....  La parte de trafic greu, am trecut de 4 ori in 3 zile pe A niciodata n-am prins nici macar un tir, cel mult 2-3 dube. In rest doar turisme si alea foarte putine.  Dacă, ai trecut pe timpul zilei, între orele 08:00 - 22:00, e mai mult decât posibil să nu întâlnești niciun camion, pe acest ciot de ocolitoare Râșnov - Cristian, deoarece este o interdicție diurnă în perioada asta a zilei, în care niciun camion nu intră pe Valea Prahovei dinspre Brașov (pe aici via Predeal, venind dinspre Cristian) sau dinspre Ploiești.... Pot intra numai animale vii/combustibili/frigurile/.., alte transporturi ce au autorizație (AST) cu mențiune de rută diurnă, dar muți din aceste categorii trec pe VO 1K BV (centura Brașov, mai ales că au și cele două parcări, noi, pentru o pauză de 9-11 ore) și se duc direct via Predeal - Sinaia - Comarnic, evitând pantele și serpentinele de la Pârâul Rece), de aceea se și face coadă la ieșirea din Brașov, seara, începând cu ora 19:00 când "se aliniază" la start camioanele, pentru ora 22:00, pentru DN1.... Ce mai vezi, poate, până la Râșnov sunt cei ce iau în peipt Bran-Rucăr pentru Câmpulung Mușcel/Pitești... Ceilați, pe timpul zilei spre sudul țării o iau pe Cheia.......


altr

#26589
Deci Strabag a lucrat mai mult in 3-4 de luni de toamna/iarna (8%), decat Straco intr-un an (6.5%). :D

Edit: Mi se pare ca cineva de la Straco citeste comentariile de aici. Nu pot sa gasesc o alta explicatie pentru faptul ca oricand scriu ceva negativ despre Straco, apar cateva minusuri la reputatia mea. Ar fi mult mai ideal sa munciti in loc de citirea mesajelor de aici, dar ma bucur.

sawrad


Cristian 74

Salut! Azi am făcut un drum până la Nădășelu, în speranța că voi putea vedea mașini la lucru și voi putea ridica drona puțin să filmez. Nu am putut filma din două motive: cei de acolo mi-au spus să aștept aprobarea șefului de șantier, dar acesta plecase, am zis că e frumos să aștept acceptul. Al doilea motiv: era vânt puternic în zonă, oricum nu puteam. Organizarea de șantier e impresionantă, zeci de mașini portocalii aliniate frumos. Am vorbit cu câțiva șoferi, foarte prietenoși, cu accent de moldovean și am întrebat dacă pot face măcar poze. Nu au avut nimic împotrivă. Cei m-am mulți mi-au recomandat să mă duc să văd noile excavatoare CAT tocmai primite, care vor fi inaugurate pe șantier luni. Sunt efectiv nou-nouțe și curate, foarte frumoase. Mi-au spus că sunt peste 100 de camioane (toate din 2019 și 2020) și câteva zeci de excavatoare, buldozere etc. Ce mi-a plăcut a fost că șoferii erau foarte mândri de firma la care lucrează, așa am simțit vorbind cu ei. Au vorbit frumos de cât de bine sunt organizați (l-au lăudat pe șeful de șantier), de dotări, de mașini... Pun pozele din organizarea de șantier, am de gând să repet experiența, a fost foarte plăcută. Le mulțumesc celor de pe șantier pentru amabilitate.








































Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74

La întoarcere, am oprit, văzând mișcare pe un deal. Erau subcontractori de la o firmă, care lucrau la ceva studii geo suplimentare, au zis. Am întrebat dacă pot face poze (da) și dacă pot filma cu drona (nu). Era mai slab vântul acolo.






















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

Woww... :o :)

multumim cristian 74.... :cheers: :bye:

Hercule35

Nu era vorba, parca, ca la Nadaselu nu se poate vorbi, inca, de o organizare de santier ?