Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 43 Guests are viewing this topic.

alecu26

3 sezoane e ceva enorm. La Gilau a mai fost padurea, se stia ca lipseste si podul....nu au fost imbolduri mari. Plus ca era cam la inceput UMB pe proiecte de asa anvergura.
Chiar daca nu sunt cel mai mare "ultras" al UMB, e perfect realizabil in 3 ani acest lot.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

@voicul
Da, cu 1 ora si 150 km in plus pana la Budapesta.  :D
Curat "noroc"  :lol:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

mie imi vin in minte megazidurile de sprijin de pe lotul Bechtel...asta spune multe despre volumul de munca,mai ales ca aici nu e totul supradimensionat..Bechtel stile
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Doar ca Gilau -Nadaselu a durat peste 3 ani si nu 2 cum s-a scris :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bachus01

Din ce se observa pe filmare , nu sunt chiar multe utilitati de relocat . Mai mult stalpi de mica tensiune , dar nu cred sa fie o problema acolo.

Am numarat pe harta API , aprox  33 de structuri  pe ambele loturi . Nu sunt multe dar unele sunt foarte lungi cred ca au aprox 8 structuri de peste 1km daca m-am orientat bine si PT este aproximativ la fel cu ce apare pe harta.  M-as bucura sa vedem si foreze cu "UMB" pe ele , la cat au de munca cred ca isi merita banii chiar daca una noua este vreo 1.5-2 mil E bucata, Garantat le mai trebuie si ceva macarele.

Una peste alta , bine ca avem un constructor serios cu putere financiara , sute de utilaje propri si mii de angajati. Nici nu vreau sa ma gandesc ce telenovela ne astepta daca ajungeau loturile la vreun Ticaret , Aktor sau Pizza.




dragos76

Hai să nu mai redeschidem cutia pandorei cu discuția despre rezilierea cu Bechtel. Poate că era totul gata, dar să ne gândim un pic și la ce costuri, și mai ales și în detrimentul căror lucrări acum terminate sau în execuție.

vladb

Eu as dori sa reiau un subiect (acum ca sigur e mai multa transparenta): Maltauro (ICM) a luat ceva avans pentru sectiunea Nadasel - Mihaiesti. Din imaginile aeriene, se vede ca ceva au lucrat (extrem de putin). Eu sincer, nu cred ca volumul lucrarilor (si eventual proiectarea) acopera avansul primit. Aceeasi intrebare si pe Suplacu de Barcau - Bors (Corsam) - au primit 60 milioane lei. S-a recuperat vreodata diferenta dintre suma primita si serviciile prestate? Se are in vedere o asemenea procedura? Totusi, in urma rezilierii contractelor respective, trebuia sa rezulte un raport de expertiza tehnica care ar trebui sa cuantifice cat s-a lucrat...

klax187

Am trecut astazi pe la Nadaselu. Se mareste furnicarul pe zi ce trece.
Pe partea dreapta e organizare de santier cu destul de multe basculante portocalii.
Pe partea dreapta (pe amplasament) de asemenea masini, ingineri, utilaje. Sunt destul de incordati muschiila cum se vede din DN  :D

Le doresc spor la treaba iar forumistilor multe imagini din cer! Va fi un santier spectaculos.

user201

Câteva imagini cu A3 în zona Râșnov - Cristian de Duminică:




Autostrada în sine părea terminată cu garduri pe margine, mai puțin o supra-traversare pentru lucrări agricole mă gândesc.




Drumul de legătură, practic cam ca autostrada dar fără bandă de urgență și cu limitare la 80, respectiv 50 pe segmentul mai scurt:


Ca și utilitate, aș vedea-o alături de ocolitoarea Brașov,ca o modalitate mai rapidă pentru locuitorii din județețele Harghita, Covasna și din zona metropolitană Brașov de a ajunge în zona Bran-Moeciu sau mai departe spre Pitești. De asemenea poate fi o alternativă pentru unii locuitori din aceleași zone de ajunge mai comod în Predeal.

Personal, datorită celor 4 sensuri giratorii din capetele autostrăzii și pe drumul de legătură, combinată cu faptul că sunt doar 6 km de autostradă nu am simțit deloc că sunt pe o autostradă. O oarecare influență a avut-o și mașina de poliție din a doua imagine care a determinat majoritatea participanților la trafic de pe ambele benzi să circule cu 80 km/h. :lol: :o :D

P.S. Am mai avut parte și de întrebări din mașină precum: Asta e autostrada, și unde sunt nodurile? Câți de A3 există în România? De ce au sens giratoriu pe autostradă? toate cu partea lor amuzantă și explicațiile aferente oferite de mine copiilor proprii. 8) :)

csebi24

#26544
Cateva imagini de aseara (25.01.2021 din Nadaselu). Cred ca au mai multe utilaje in zona decat au avut Aktor toata vara pe ST2.





Imaginile sunt in zona asta mai exact


Dominik

Bravo ! s-au apucat sa atace dealul  :D
You're in Steelers Country

florin74

Mai fratilor, nu exista AC.. Organizare de santier, drumuri de acces in perioada asta.

Hercule35


Am putea asista, prin august, la o deschidere partiala ..pe sectoarele pe care primesc AC ..

florin74

Exclus. Ce deschidere partiala? Hai sa fim seriosi...

hefaistos

Da, bineînțeles în august!
.... Care august?  :o
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.