Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 36 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Probail groapa de imprumut va forta un viraj la stanga insa nu unul foarte strans.
Asa se intampla cand proiectezi pe bucatele.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

stangabriel

#25921



Powered by API/PUM imgur uploader

Chiar nu imi dau seama cum o sa fie prelungirea si nodul cu actualul drum de legatura. O sa vedem la timpul lor. Scuze calitatea, este rezolutia maxima pentru o poza din 22.10.2020. Dati click pe poza si are putin zoom.

Plus un Strabag cu chef de munca, nu ca la Bucuresti.




Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Exista asfalt de cateva saptamani la Strabag pe drumul de legatura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

#25923

Straco (Marcotim)









Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

stangabriel

Cred ca e poza de 2 saptamani jumate.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

SergiuSerj

Din ce se vede din poze + realitate cei de la Marcu nu au redus viteza de lucru. Eu am trecut vineri pe la ora 18 prin zona Chetani si lucrau destul de intens, chiar si pe intuneric. Este interesant ca nu s-au apucat inca de partea de dupa Hadareni spre Campia. La structuri este liniste totala. Podul peste Aries este in aceasi stare de abandon...

TibiV

Pai este destul de simplu: Marcu nu face structuri...

Dar pentru restul lucrarilor, Marcu ar merita sa fie promovat intr-o liga superioara (cam cum ar fi liga a doua sau a treia la fotbal - nu aruncati cu pietre, nu am fost niciodata microbist...  :-[ )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Baxcom au treabă momentan, nu îi deranjați :) Vin ei după.

horatiu.cosma

Păi Baxcom nu prea au la ce veni aici. Cu excepția podului peste Arieș (unde trebuie să le furnizeze Straco fier, adică să îl cumpere, adică să îl plătească, adică mai durează), toate elevațiile sunt gata, nu mai au ce face. Cineva știm noi cine trebuie să ridice grinzi, să aducă predale și să le pună, să ia fier pentru armarea plăcii etc. Baxcom ar veni cu dragă inimă dacă ar fi puțină predictibilitate în șantier (nu muncit 10 zile că se termină fierul, apoi iar pauză 2 luni), fiindcă la Alba Nord nu mai au foarte mult de lucru, iar la Sebeș sunt alții la structuri.

voicul

Eu zic ca Marcu lucreaza aproape de groapa de imprumut ca sa nu arunce cu banii si pe motorina. Si asa pana acum a lucrat pe gratis. Daca mai facea si drumuri pana la Campia, cheltuielile erau si mai mari.

Deci de lucrat s-ar gasi oameni care sa faca treaba, dar nici asa cu banii peste luni si luni.
Mai dureaza, mai vedem.
Important e totusi ca fata de anul trecut santierul misca.

ciprebbe

Nu are rost sa mearga spre Campia atata timp cat inca mai are in zona Hadareni Chetani de facut terasamentul.
Sa vedem daca vina saptamana asta si liant de la Holcim si vor inchide terasele de la viaduct.
Vremea inca e ok poate se trezeste si Straco sa porneasca statia de asfalt si sa protejeze cei 4km ( Marcu poate baga rapid BSC si Straco sa vina imediat cu asfalt).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

păi grinzile le ridică Straco? Eu credeam că tot Baxcom, că altfel... :)

horatiu.cosma

#25934
Grinzile le face Freyrom și le ridică Deme, evident, plătiți de Straco. Dacă nu sunt plătiți, grinzile nu se produc și nu se ridică. Baxcom nu a avut pe niciun șantier de autostradă (aici sau pe ST1&2) vreo treabă în ecuația asta.