Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 57 Guests are viewing this topic.

Telvanni

Aveti idee care e soarta acelor gropi gigantice de unsa s-a carat material de umplutura?

Dominik

Pe șantierul Autostrăzii Râșnov - Cristian peste 200 de muncitori și aproximativ 100 de utilaje trudesc zi și noapte pentru a termina cât de repede această lucrare. Evoluția șantierului este mult înaintea programului asumat de constructor care a reușit deja să aștearnă peste 30% din stratul de asfalt de uzură și chiar și o treime din parapetul de siguranță. În acest moment eforturile antreprenorului se concentrează în zona pasajului de peste DN73A, la ieșirea din Râșnov spre Zărnești, unde se lucrează la ultima secțiune a plăcii de suprabetonare și la umpluturile din zona rampelor.

https://www.facebook.com/drdpbv/videos/380605309749175/
You're in Steelers Country

pelan87

Ieri, 22 oct, Alpenside a emis o factura de 11,8 mil. lei, pentru lotul lor din A3. Este factura cu cea mai mare valoare emisa de Alpenside anul asta (reprezentand peste 8% din valoarea contractului), probabil ridicarea grinzilor de la pasajul peste DN73A isi spune cuvantul.

Tot ieri li s-a achitat si precedenta factura, de 7,4 mil. lei, emisa la final de septembrie.

Si tot ieri a fost achitata si factura emisa de Strabag pentru lotul de la Ungheni, de 34,3 mil. lei (aprox. 15% din valoarea contractului).

hefaistos

Eu zic ca domnii astia de la Rasnov vor deschide ceva anul asta.  Au ceva asfalt, au ceva parapeti, structurile sunt ridicate si aproape toate suprabetonate, lotul e scurt... Si cam e furnicar pe acolo.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

LRadu

Quote from: gicu on October 22, 2020, 01:05:33 PM
Acum ca Google Maps ruteaza ca lumea pe Chetani - Ungheni compar timpii cu cei de dinainte de deschiderea Iernut - Chetani.

Castigul este de 13-15 minute daca nu este blocaj la sens giratoriu Ungheni. Daca este blocaj, timpii sunt ca si inainte prin Ludus si Iernut.

Fara a analiza cifrele si timpii de pe maps, am facut drumul acesta de cateva ori de cand s-a deschis autostrata si pot sa spun ca distanta Cluj-Mures pare ca s-a scurtat. E mult mai relaxant si mie cel putin mi se pare ca ajungi imediat. Problemele principale ramane iesirea din Cluj (aici ma refer inclusiv trecutul prin Turda, cat bine ar face legatura aceea de la Tureni...) si intratul/iesitul din Mures. Dar niciodata nu am prins blocaj la Ungheni, doar trafic aglomerat si ceva timpi de asteptare la giratoriu, dar nimic iesti din comun.

E incredibil ce poate sa faca o infrastructura buna, ma gandesc cu nostalgie cand eram tanar prin 2003 ca in 2013 ni se promitea A3 pana la Bucuresti... Cluj-Bucuresti in sub 4 ore, si acum speram sa putem ajunge direct Cluj-Mures in 2023....

Cosminescu

Am si eu o intrebare, m-am mai uitat si pe paginile precedente dar nu am gasit. Probabil nu m-am uitat unde trebuie, asa ca va rog nu dati cu parul :)

De ce sunt giratoriile respective pe Autostrada? Ce fel de autostrada se vrea a fi cu 2 giratorii ? Multumesc!

csebi24

Intr-o parte e A intr-o parte e drum express cu 2 benzi.

pasadia

Pentru că nu e autostrada? Da, știu, așa e numita, autostrada A3. Și știu că am mai avut obiceiul de a avea giratorii la capete de autostrada (vezi Iernut, până de curând) - numai că acelea erau provizorii.

Aici e pur și simplu bătaie de joc. Continuarea spre nord, spre Făgăraș, e aproape imposibila printre drumul de legătură și ditamai groapa de împrumut.

oc7avian

Mă bucur de factura plătită către Alpenside. La începutul lunii erau foarte la limită cu asfaltul pentru a finaliza anul ăsta. Mai aveau ~50.000 de tone de așternut, iar asfaltul ăsta nu vine din stația proprie de asfalt. În primele 9 luni au primit ~75.000 de tone de asfalt dintr-o sursă.

Problema cu cashflow-ul e că dacă n-au banii pregătiți, li se întârzie livrările. Fiind deja noiembrie imediat, vremea devine imprevizibilă, deci orice zi de întârziere are efect de domino la un termen așa strâns.

Deci aș considera minune finalizarea anul ăsta pe Râșnov - Cristian, chiar și după ce am văzut ultima filmare.

alecu26

Ce amuzanta e postarea de mai.sus. Prima dată spune peste 30%...si dupa aia o treime. Care e tot pe acolo.
In fapt...buna practica sugerează că parapetul sa se puna supa ce se pune uzura. Aaa ca nu inteleg cum e mai mult parapet ca uzura.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

laszlo.robert

Se lucrează în continuare pe Chetani-Cîmpia Turzii? A trecut careva prin zonă?Sunt curios dacă Marcu comp.si Baxcom mai sunt în teren. Se apropie termenul lui Straco cu falimentul.

alin_simeriaveche

#25721
Ieri in jurul orei 11:30 am trecut prin zona. Nu am facut poze pt ca era la acea ora o ceata densa. La coborare de pe A3, in continuarea A, a crescut terasamentul foarte mult fata de acum 3 saptamani cand am trecut eu ultima data. Piciului meu i s-a facut rau si am oprit 5 minute chiar la intrare in Chetani si m-am uita la podul in constructie. Acolo nu sunt modificari, dealul spre Ludus este la fel, decupat in terase iar in capatul celalalt au inceput deja sa puna terasamentul....sunt in faza incipienta. Pe la mijlocul Chetaniului, unde este pasajul, am vazut multe camioane cu pamant, asteptau sa le aseze. Repet, ceata densa si nu am vazut in indepartare.

Bulwyn

Baxcom o fi terminat la Hadareni? Si oare unde se muta daca termina acolo, la Chetani sau la Campia Turzii? Sau chiar, mai lucreaza?
Am impresia ca se asteapta clarificarea situatiei la Straco cu insolventa (stie cineva cand e termenul?)

horatiu.cosma

Cred că mai degrabă se așteaptă niște plăți din partea Straco.

carutasul

poate sunt concentrați la Alba-Nord și se mută când termină ?