Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 37 Guests are viewing this topic.

vlad_gero

^ Care este noutatea? nu tot in zona aceea se lucra chiar si inainte de deschiderea nodului Chetani?

voicul

Pun doar pentru ca sunt niste cadre noi de pe santier (dar nu multe), ca in rest "ar putea" ...

Mini-cadou de Crăciun. O bucățică din autostrada Brașov-Comarnic ar putea fi gata înainte de termenul prevăzut în contract - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/mini-cadou-de-craciun-o-bucatica-din-autostrada-brasov-comarnic-ar-putea-fi-gata-inainte-de-termenul-prevazut-in-contract-1385394

naivu

^am sesizat totusi ca vorbeste Robert Elekeș, purtător de cuvânt al DRDP Brașov, nu al Constructorului. Doamna ajuta sa transforme "s-ar putea" in "se inaugureaza"!

pasadia

Acelasi discurs il aveau si in luna mai. Iar sansele sunt la fel de mici spre inexistente, ba in plus minciuna cu "inainte de termen" e tot acolo (au fost 2 AC-uri, fata de primul s-ar putea chiar sa fie in intarziere).

Dar pe de alta parte:

Quote from: naivu on October 15, 2020, 06:41:05 PM
E un semn bun, dar de utilitate redusa; celelalte doua A pt care s-a dat lege sunt A8 si CoBra! Mai util (dar mai putin spectaculos) ar fi fost lansarea licitatiei pt elaborarea/completarea unui SF+PT profesionist!

Cand s-ar fi dat legea aia pentru CoBra? Sa fiu al naibii daca am auzit de promulgarea ei (nu ca m-ar fi incantat, tot cred ca e o prostie acest mod de a legifera).

TibiV

E o "lege nescrisa" veche de doua decenii: fiecare guvern care vine promite ca face CoBra...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pbh

Si mai ales toate guvernele, desi au avut "viziuni" diferite de finantare/executie, pleaca de la un SciFiction facut cu stg-ul.

alexa_adrian2001

Ma tot uit pe harta pro info si numa nu imi dau seama o treaba: daca nu putem facem sau nu am putut face ploiesti brasov pentru ca e prea scumpa, dar anul asta lucram la un petec pe langa Rasnov: de ce nu s-a facut nimic de la Ploiesti la Campina, Comarnic? Sau macar centura la Ploiesti la nivel de autostrada?

vancouver

Pentru ca pe acolo se circula bine spre foarte bine acum, e un fel de drum express cu 4 benzi si parapet median. Nu intervii sa bagi bani in infrastructura acolo unde nu ai ambuteiaje si nici alte probleme majore. Sunt atatea alte locuri in care arde.

Chiar si cand avem mega-ambuteiajele turistice de pe Valea Prahovei, intre Campina si Ploiesti se circula bine.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

naivu

@pasadia, dupa ce s-a votat legea pt A8 pe final de 2018, Viorica Dancila zicea ca de ce doar A8 si nu si Comarnic-Brasov; ramasesem cu impresia ca au facut o lege si pt el, dar se pare ca de fapt l-au declarat "proiect de interes national" in CSAT! De acord cu tine, legiferarea unei A e o prostie (sau cel mult un act simbolic); legea nu tine loc nici de SF nici de finantare nici de organizarea licitatiei nici de supravegherea proiectului!

mirceaeliade

>Tronsonul Râșnov-Cristian, din județul Brașov, care face parte din Autostrada 3, secțiunea Brașov - Comarnic, ar putea fi gata de inaugurare înainte de termenul prevăzut în contract. Lucrările au început în 20 mai 2019 și au termenul de finalizare în vara anului viitor. Constructorul spune însă că ar putea preda șoseaua în luna decembrie, anul acesta.

>,,Lucrările sunt gata în proporție de aproximativ 80%. Noi sperăm că vremea va ține cu noi și într-adevăr putem să dăm drumul la acest tronson de autostradă", a declarat Robert Elekeș, purtător de cuvânt al DRDP Brașov.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/mini-cadou-de-craciun-o-bucatica-din-autostrada-brasov-comarnic-ar-putea-fi-gata-inainte-de-termenul-prevazut-in-contract-1385394

Csaba

Referitor la nevoia continuării A3 până la Acățari (un fel de centură de sud a mun. Târgu Mureș), astăzi s-a dovedit din nou necesitatea: un TIR s-a răsturnat la Leordeni. Viața sătenilor din localitățile prin care trece traficul greu spre Ungheni este infernală.


alecu26

Parca e deja vu declarația.
Termenul de executie era de 18 luni. Dar probabil fiind inceput e lucrari cu o autorizație parțială au primit extensie de timp de vrei 6...7 luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexa_adrian2001

Mulțumesc Vancouver de răspuns. Sincer nu am fost niciodată pe acel drum intre comarnic ploiesti. Nu știam cum e.

vancouver

Pentru cine nu stie, asa arata DN1 Ploiesti - Campina si cam la fel este si DN1 centura Ploiesti. De aceea cred ca e clar pentru toata lumea de ce nu este o prioritate sa se faca A3 paralel:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Acolo ar ajuta maxim sa fie facut A3 doar in zona Ploiesti, ca centura e deja aglomerata.