Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 20 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

^^
192 e fara TVA, 34 e cu TVA inclus.

hvm

@Bogdan77
Pentru a face o descarcare la Hadarani este nevoie de ceva gen contract suplimentar asa cum a fost la Holda fiindca ai nevoie de lucrari suplimentare: 1 sau doua bretele de urcare/coborare de pe Autostrada si tine cont ca acolo cu toata ca este supratraversare peste DN, Autostrada tot trebuie sa coboare pe un viaduct care continua peste DN. Ca sa faca bretele pana la nivelul DN, trebuie sa coboare si mai puternic. Putin probabil sa faca acolo. Prea multa bataie de cap. Ar putea tot lotul inainte (licitatie pentru nod/bretele dureaza) daca merge treaba bine
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Hercule

^ Confunzi, e vorba de traversarea DN peste A3 dintre Hadareni si Chetani, langa organizarea de santier Straco. Acolo autostrada fiind "la sol" s-ar putea face o descarcare cum a fost la Iernut, un sens giratoriu simplu fara alte bretele.
Deșteaptă-te române!

hvm

^
Deci acolo unde am propus si eu aici. La subtraversarea DN-ului.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

tonică

Ar fi vb despre doar 4 km în plus și nici aceștia aproape de a fi gata, neexistând pe moment nici măcar grinzile pt pasajul de la Chețan. 300% certitudine ca nu se puca nimeni de birocrațiile necesare și tot balamucul inventarii unei astfel de descărcări pentru doar 4km care nici măcar nu sunt 50% finalizați. 😎

horatiu.cosma

Păi acolo ar trebui ridicate grinzile și rampele, finalizat overpass-ul peste A și făcută autostrada pe sub. Nu știu sub ce formă vedeți voi acolo vreo descărcare în DN fără proiect nou, alte bretele etc.

TibiV

"Vise, taica, vise..."

Si ce rost ar avea pentru 4-5 km?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

Tibi, nu cred ca vrea nimeni, eu cel putin eu ma multumesc cu Iernut-Chetani. Am raspuns colegului care a inteles gresit zona in care s-ar putea organiza un pseudo-nod. Eu as fi multumit ca acolo unde se ajunge la cota sa protejeze bine pentru iarna,
Deșteaptă-te române!

hvm

#25643
@horatiu.cosma
Cum ma gandeam eu era ca intersectie cu actuala trecere provizorie (chiar in zona subtraversarii) folosita in prezent pana cand se face podul (alea ar fi bretelele) si dupa ce se face supratraversarea ar putea fi folosit strinct pentru intrat, iesit de pe A, dupa ce se revine cu DN pe supratraversarea autostrazii. Cred ca tot asa s-a gandit si @Bogdan77.

Ar fi folosita mai mult pentru traficul inspre/dinspre Campia turzii, fara access dinspre/inspre Chetani. Cei care vin dinspre CT fac stanga, merg pe langa pasaj si apoi stanga pe autostraga. Cei care vin pe autostrada fac dreapta trec pe langa pasaj si ies in DN. Cei din Chetani folosesc nodul Chetani pentru a intra/iesi pe/de pe autostrada.

Ar fi o solutie aproape fara costuri suplimentare, sau cu costuri suplimentare minime..... Asta in cazul in care se blocheaza restul pana la campia turzii. Dar am inteles de prima data argumentele contra ca pro sunt putine.

Oricum s-a explicat ca beneficiul nu este mare fiindca pseudo centura Chetani este suficienta momentan.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

naivu

DN-ul are doua deviatii ca sa permita lucrul la rampe, deviatii groso-modo la nivelul A; probabil se gandea la un giratoriu acolo de unde pornesc deviatiile. Dar nu merita! Nu doar ca sunt numai 4km, dar nu se ocoleste decat Chetani, care are dincolo de DN doar cimitirul si vreo 5 gospodarii; ma indoiesc ca pe trecerea aia de pietoni trec prea multe persoane/zi. Personal cred ca giratoriul ala improvizat ar sicana traficul de pe DN15 mai mult decat comuna Chetani!

horatiu.cosma

^^
Păi cum adică, descărcare temporară într-o altă variantă temporară chinuită a actualului DN printre pilele ridicate, printre segmentele de tablier ale Straco? Sunt de acord că trebuie să punem în valoare fiecare km de autostradă, dar unele soluții chiar nu se pot face fără un efort ceva mai consistent, că nu discutăm despre o intersecție între 2 drumuri forestiere, ci între o autostradă și un drum european.

hefaistos

Nu va mai agitati, lotul Straco nu are sperante sa mai finalizaze ceva pana la alegeri iar dupa nu va mai fi aceeasi presiune pe deschideri partiale. Deci, Straco finalizare la sfarsitul anului 2021 daca nu da faliment si se gaseste solutie de finantare acceptata si de creditori. Altfel...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

ivladbogdan

Nu merita deranjul din niciun punct de vedere.
Pe tot traseul Campia-Chetani localitatile cele mai lejere sunt Chetani si apoi Hadareni.
Problema reala este in Luncani si apoi in Luna, cu semafoare, multe treceri de pietoni si radarul vesnic din Luna.
Gatuirea mai mare a traficului este fix in partea in care nu s-a lucrat mare lucru la A, partea dinspre Campia.
Eu nu sunt nici foarte pesimist insa nici optimist in ceea ce priveste santierul Straco. Imi doresc mult o finalizare anul viitor, insa cat timp buruiana e in floare pe terasament la Campia, nu ma entuziasmez prea tare.
Intr-adevar, exista progres bun la terasamente in zona Chetani, iar culeea de la viaductul mare din Hadareni pare aproape gata, insa lucrurile astea sunt doar mici mici motive de bucurie si atat.

radupe

Da, este adevarat ca traficul este mai greu in Luna (sat foarte lung cu multe treceri de pietoni) si Luncani fata de Chetani si Hadareni, dar problema majora pe Campia Turzii - Tg Mures a fost traficul din Ludus, Iernut si giratoriul din Ungheni,. Din cele 3 puncte critice 2 au fost rezolvate, iar celalalt se va rezolva odata cu finalizarea lotului dinspre Tg Mures.
Nu cred ca are o importanta asa de mare descarcarea de la Hadareni, daca se va face cu atat mai bine fiindca orice km de autostrada deschis este un plus dar sa nu facem un capat de tara din aceasta posibilitatea.

O seara buna sa aveti!

hvm

Revenind putin la discutia cu Lotul Biharia - Chiribis (si deschidere partiala la intersectia cu DN19E (sectiunea rosie de mai jos marcata cu 1). Nu vreau sa redeschid acea discutie si sa incep alta.

Pe considerentele din acea discutie acest lot are sanse reale de a fi muzeu in aer liber (!?) fiindca nici la intersectia de la capatul lotului (langa Chribis - pct 2 mai jos) nu gasesc pe undeva sa fie prevazut nod sau descarcare temporara :o. Speram ca lotul 1 o sa fie terminat primul  :-[.

Din cate se pare singura descarcare este nodul de la Chiribil marcat la punctul 3.

Sau mi-a scapat mie (sper) si este prevazuta descarcare la Punctul 2?




Powered by API/PUM imgur uploader
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici