Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 23 Guests are viewing this topic.

realfanady

^^

Nici nu este nod, si nici nu "am proiectat" nod acolo  :lol: :lol:, la bulinute m-am gandit la "solutia Iernut", sens giratoriu, provizoriu, din balize.

RaduG

,,Directorul General Adjunct al CNAIR, Ovidiu Barbier, a inspectat astăzi lucrările de pe santierul sectorui de Autostradă #RașnovCristian.
Ritmul de lucru este unul bun, mobilizare bună cu implicare atât a antreprenorului, a echipelor de consultanță, cât și a reprezentanților beneficiarului."

https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2656103291316400

naivu

^Contractul Rasnov-Cristian are prevazut pt executie 18 luni, pe jumatatea dinspre Rasnov se lucreaza din mai 2019, pe jumatatea spre Cristian din decembrie 2019, daca adaugam 18 luni obtinem noiembrie 2020 pt A si mai 2021 pt drumul de legatura; e clar ca noiembrie va fi depasit pt jumatatea dinspre Rasnov, dar un mai-iunie pt tot lotul pare sa fie fezabil. Mie personal mi se pare un ritm decent si rezonabil dar nu extraordinar.

Cetatean

Confirm informația cu administratorul. Despre sprijinul politic, am tot zis. Nu mai repet. Dacă e sa își revină măcar sa finalizeze autostrada și pasajul de pe centura. Cred ca au datorii prea mari sa își revină la cifra de afaceri de 220 mi-l euro :))
Legat de Alpenside, e desprins tot din Straco.

alexa_adrian2001

pe lotul deschis de Strabag: s-au terminat de pus gardurile? au terminat cu ultimile panselute?

pasadia

Cred ca te referi la Astaldi, nu la Strabag. Adica lotul Iernut - Chetani.

horatiu.cosma

Au mai avansat cu ultimele detalii, da.

ciprebbe

Astaldi inca bibileste ultimele finisaje si probabil o va tot face pana in noiembrie. Se lucreaza in afara caii de rulare deci nu incomodeaza circulatia.
Am deja 3 traversari pe lot ( din 18 de la deschidere) si mereu am prins aglomeratie pe ambele sensuri, a crescut traficul si pe Iernut-Tarnaveni-Medias.
La Straco din pacate progresele sunt tot mai mici, inca sunt dar slabute. Sa zicem ca vremea nu a tinut cu ei in ultima perioada dar sunt atatea lucrari ce puteau fi facute... Nodul Chetani e in acelasi stadiu ca la deschidere cu parapete lipsa, santuri neterminate, iluminat lipsa, indicatoare in minus....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

naivu

OT: pe LD3, in august 2019, acuzau Comsa ca sunt taluze ravenate si tot felul de finisaje neterminate, dupa care au reziliat contractul; dupa aceea, a mai bibilit cineva la ce nu era gata? Sau au ramas in acelasi stadiu?

horatiu.cosma

Același stadiu, drdp Timișoara nu e cunoscuta pentru întreținerea rețelei.

zuma80

In aceasta dimineața pe A3  - porțiunea dintre Gherghiței și Petricani.
Pentru A6!

paulmare

^ niste iresponsabili ca nu stiu cum sa le zic altfel, a zacut proiectul asta in sertar cata vreme Pandele si "retrocedatii" care au cumparat "drepturi litigioase" au visat avioane, intre rezilierea lui Pizza si inceputul lui Aktor au adus o gramada de deseuri de constructii de la ce au demolat in fosta platforma Pipera pe care le-au intins cu buldozerul, apa in loc sa se scurga in emisarul natural ajunge pe autostrada  https://www.google.ro/maps/@44.4800935,26.1345186,1317m/data=!3m1!1e3   

voicul

Cine are timp sa se duca in spate vreo 2 ani si gaseste poza cu santierul dupa o ploaia de vara.

Conlcuzia: aceeasi balta, in acleasi loc si evident colegi ingrijorati ca o sa fie asa si cand se deschide.

prd.marius

Si "astia" inca mai construiesc autostrazi la noi in Romania...  :headbash:

JohannDB

#25604
      A3-MS km 32, aproape de ieșirea Nod Chețani.... Marți 06.10.2020 09:08 la kilometrul menționat, pe o ploaie "sănătoasă", ce m-a însoțit de la intrarea "Ungheni", km 5 și până la ieșirea "Chețani", km 36, am dat de un mic torent/șuvoi (să-i zic mai plastic) de apă ce se scurgea prin locul în care are loc o întâlnire a două planuri de pantă/rampă a carosabilului; la cca 95 km/h am simțit destul de tare apa sub roțile din față cu șocul aferent unui început de planare......  DECI, mare atenție pe ploaie abundentă ziua (când astfel de șuvoaie transversale sunt vizibile); noaptea pericolul e mult mai mare și te trezești deviat de pierderea aderenței....
      Și pe A3-CJ  (Cp.Turzii - Gilău) sunt câteva locuri cu astfel de "mini-torente" pe carea le-am sesizat în aceeași zi, trecând în intervalul 09:25 - 10:05 iar pe la km 40+ se formează o frumoasă baltă de la glisiera mediană, pe banda doi spre banda unu ce atingea la modul la care a plouat marți cca 2-3 m lățime și vreo 10 m lungime (a plouat tare și pe acest sector) și la locul bălții am sesizat parapetul median "nou-nouț" ca rezultat al unei reparații; probabil un vitezist a luat apa-n roți și s-a dus în parapet :  noaptea e rău de tot, dacă te și dai cu viteză !!