Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 52 Guests are viewing this topic.

alin2pas

E posibil să avem un vârf al pandemiei prin februarie - martie, deci tronsonul ar putea fi gata la termenul stabilit prin contract, exact înainte de alegeri  :)

Granata06



Deci se poate si oblic nu doar perpendicular?

alecu26

#25532
Cand faci tu proiectul....tie ca Beneficiar iti acorzi ce dispensa vrei. Cand face antreprenorul proiectul....neaparat sa ai 35...40 de metri intre fetele culeilor.

Va fi o senzatie nasoala acolo...de intrat in zid la cat de aproape sunt pilele (sper ca sunt pile si nu o lamella) de autostrada.

Cat e distanta intre ele?

PS: nebunia maxima e sa faci si pod oblic si S-uri si sa parasesti amplasamentul existent si sa ai nevoie de expropieri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

kernell

Quote from: alecu26 on September 30, 2020, 12:21:49 PM
PS: nebunia maxima e sa faci si pod oblic si S-uri si sa parasesti amplasamentul existent si sa ai nevoie de expropieri.

chiar asa este proiectat





Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

cumva pare ca a vrut sa evite cu bucla de la bretea....acele canale si drumuri. Sau o fi legat de unghiul facut de nod...cu drumul respective.

Pentru constructor este un avantaj: nu are batai de cap cu devieri temporare ale traficului si inchiriat teren neexpropiat de la localnici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

imi poate explica si mie , cineva, logica acelui seminod? acesta implica acea supratraversare. costa asa mult sa mai faca doua bretele ca sa fie nod complet? pare ca ce era mai ieftin , adica bretelele , nu s-au facut...

bacovia

Iesire inspre Acatari pt traficul de tranzit. Very important!

klax187

@ddfab, celelalte bretele sunt cam redundante.
Ar deservi strict doua localitati mici: Cristesti si Ungheni.
Unde Cristesti are acces la autostrada foarte rapid pe la Metro iar Ungheni are pe la Aeroport (actuala intrare)

Eu banui ca s-au facut niste studii si s-a ajuns la concluzia ca un nod complet ar ridica traficul in localitati, fara nici un plus de valoare reala.

miszlik

Acest seminod "preia" tot traficul spre Brasov,Sighisoara,etc.

ddfab


tonică

postasem mai demult dar cum a revenit discutia inspre necesitatea unei continuari spre Acatari revin cu plansa-propunere. Ar modifica nitel inceputul dinspre vest a viitoarei A8, cred eu mai lesne de facut si mai putin costisitoare pe valea Tarnavei mici. Modificand traseul acesteia da posibilitatea continuarii A3 fara a interfera in acte si birocratii cu cealalta autostrada si nu doar ca ajuta cu un nod aproape de Acatari dar pentru doar 16km creeaza un flux nou inspre Sighisoara, Odorheiu ori chiar Brasov.
Doar 16 km, 3 noduri si o posibilitate pentru A8 nu doar catre o usurare a traseului dar si o alternativa prin DN13c inspre aceasta atunci cand vor exista construite destule cioturi cat sa intereseze pe cineva.





Powered by API/PUM imgur uploader

pelan87

@tonică
De cand ai propus prima data acest traseu mi s-a parut foarte interesant, dar apoi mi-am dat seama ca intre Valeni si Balauseri este ditamai dealul si ar necesita un tunel acolo, de cel putin 1 km. Si stim cu totii ce inseamna cuvantul "tunel" pentru CNAIR...

Am pus mai jos o captura din Google Earth cu profilul acelei zone:





Powered by API/PUM imgur uploader

transporter

Acolo la Balauseri este o diferenta de nivel semnificativa. Cred ca e direct tunel, nici nu poate fi vorba de mega debleu. Putine sanse pt varianta asta.

horatiu.cosma

Trecând peste faptul că suntem OT, discuția e pur teoretică, fiindcă SF-ul A8 e în derulare pe traseul prestabilit la primul SF din 2010, pe la Miercurea Nirajului.

mircea

Cam cât de fix e traseul A8 din harta asta https://i.imgur.com/rwFz8AO.jpg ? Se poate trezi CNAIR cu o nouă cocoașă pe undeva din cauza localnicilor?