Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 35 Guests are viewing this topic.

ludus

Teoria chibritului. Sunt doar 2 km în plus.
T. Luduș

lim

#25471
@ludus, teoria chibritului , în cazul de față sună așa: grasul își sporește confortul punând o povară în plus pe cel care și așa e plin de poveri, că de aceia merge pe jos , sau cu bicicleta, sau când creșterea  confortului tău, se bazează pe creșterea  disconfortului celor fără confort(pauperi); cinic!,, Mai pune o povară pe boul care trage", e un alt proverb,  sau cum zici tu ,,teorie a chibritului".

pentium10

#25472
Efectul autostrazii la Ungheni Mures
Dacă Strabag ar termina pana la semi nod ar fi alta Viata







Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

miszlik

@pentium10 Ai fost pe acolo? Cum se misca Strabag?

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

in zona Iernut si apoi in zona Chetani, CNAIR sau DRDP rapid trebuie sa rezolve problemele cu

- lipsa garduri
- lipsește foarte mult gard și unde este facut la partea de jos are 30 de centimetri gol.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

ciprebbe

Astaldi si Straco trebuie sa rezolve. Rapid.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pentium10

Și azi 30 de minute de la capătul autostrazii pana la întrare în Ungheni Mures. 3 km de coada pe Autostrada.
Tot mai mult arată urgenta necesității semi nodului de la Ungheni.





Powered by API/PUM imgur uploader
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Kimi

Efectul Autostrada vs DN, dpdv al traficului:








Presiunea e acum pe Strabag.

RaduC

Eu as spune ca acum presiunea e pe Politie pentru a se implica pentru fluidizarea traficului la giratoriul din Ungheni.

Strabag nu e sub nicio presiune asa cum n-a fost nici Compania sub presiunea de a atribui Ungheni-Tg. Mures. Oricum, ce se vede acum la Ogra va fi inainte de giratoriul de intrare pe Str. Gh. Doja si apoi pana la intersectia cu Recoltei/Depozitelo in Tg. Mures dupa ce termina Strabag.

raulbogdan23

^

Acum sunt multi care coboara la Ungheni si apoi o iau inspre Acatari.
Dupa ce o sa fie si seminodul cu 151D o sa fie probabil mai ok si inspre Targu Mures

bacovia

#25481
Nu exista solutie infara de evitat zona sau cautat rute alternative (Tarnaveni - Balauseri).

RaduC

Acum devine evidentă necesitatea continuării urgentă cu A8 până la Acățari - aspectul acesta îl văd eu ca fiind destinatarul presiunii

ivladbogdan

Da, si apoi devine evidenta necesitatea continuarii dupa Acatari pana la X, si asa mai departe.
Trebuie sa ne obisnuim cu faptul ca oriunde vor incepe sa se lege cateva loturi de autostrada, in capatul acestora, daca descarcarea se face intr-un 1+1 asa va arata traficul.
Cand vor fi gata Aeroport-Targu Mures, respectiv Chetani-Campia si se va merge una-ntruna de la Mures la Gilau, vor fi sufocate zona Metro Mures, respectiv zona Targului auto Gilau.
Singura solutie viabila in momentul asta este o rezolvare la sensul giratoriu din Ungheni. Cumva sa fie fluidizat traficul acolo, respectiv o prioritizare pentru intrarea in Ungheni. Oricum, ambuteiajul la intrarea in Ungheni nu este de acum, este de cativa ani, acum doar s-a intensificat.

oc7avian

Depinde unde se face descărcarea și ce fluxuri de trafic urmează. În cazul de față există unul singur major spre Tg Mureș. La ce cred că se gândește RaduC sunt două fluxuri (spre Tg Mureș și spre Sighișoara), deci 2 descărcări distincte în 1+1.

Există și o posibilă alternativă. Finalizarea A10 ar putea face mai avantajos drumul spre Brașov pe A10+A1. Încă sunt multe persoane care preferă tranzitul prin Tg Mureș din cauza timp + distanță.