Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

JohannDB

    Ufffffff, în sfârșit "am scăpat" de Iernut, de Cuci, de Luduș cu serpentinele de aici și înghesuiala din barieră și oraș... Mai avem de răbdat cu Chețani, Hădăreni, Luncani, Luna, pe DN 15 vreo cca 14-15 km iar pe linia autostrăzii (ultimul segment de aici) cca 15,4 km...
    Hai cu speranța... !! Când o vor duce la capăt ??   Din surse, au apărut cumva intenții, estimări de luat în seamă (păsărele serioase) după ultimele ore ?

cristi5

#25366
Quote from: ciprebbe on September 19, 2020, 10:31:31 PM
@tibiV - un fel de fidic rosu, platiti la cantitati si lucrari. Taras de la o factura la alta.
Sa vedem cand apare asta de 15 mil cand se plateste si cum vor continua.

Hai sa spunem ca aceasta metoda, plus aranjamentele cu Marcu si firma care lucra la structuri au salvat practic deschiderea Iernut-Chetani si continuarea lotului Straco. Toate 3 aranjamentele sunt opera acelui domn Barbier inteleg.

Plus ca vedeti ca se deschid loturi fara garduri si cu alte maruntisuri ramase neexecutate, fara iarba crescuta la milimetru. Chiar daca Astaldi e constructor strain :)

Ce putere magica au si alegerile... Propun alegeri odata la doi ani, jumatate din parlament se alege anul asta, jumatate peste 2 ani. In SUA parca e asa.

carutasul

alegerile au niște puteri magice, dar oricum era și păcat să stea autostrada nefolosită. Eu cred că politica de mai 'nainte, cu deschideri parțiale, era mult mai utilă decât cea de anii trecuți, să nu deschizi nici când e gata.... Însă realitatea e că după alegeri sperăm că s-or face unele condiții pentru reforma CNAIR: nu e ok să se schimbe politica după bunăvoința șefului instituției, trebuie să avem o politică fermă și consecventă. În general românii când reușesc să se mobilizeze fac minuni, dar nu cred că, deși ne bucurăm de actuala minune, ar trebui să ne bazăm pe ele :)

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on September 20, 2020, 12:04:09 AM
Grijă mare la firele aeriene, că mai vrem filmări toamna asta  :D.

Să-i spui asta și lui Cip.
Mi-a sărit inima la manevra de la 07.58....  O:-)

Foarte interesant la 14.00-14.30 (giratoriul Lidl spre strada Câmpului).
Sunt câțiva dezorientați care au intrat pe Câmpului, și întorc.
În urma lor, un Dorel trage grăbit balizele care interzic accesul pe Campului....  ;)

Oricum, filmarea aeriană este mai lămuritoare decât toate celelalte.
Mai au de lucru în afara căii de rulare cel puțin o lună, poate chiar două...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

#25369
Cam asa ziceau si cei de la Astaldi (2 luni) Plus ca o sa fie accesul mai dificil.
O mare parte din echipe se muta pe OS4, ca urmeaza receptia la finalizarea perioadei de garantie.
Si dupa aceea la Pitesti. Spera ca in noiembrie decembrie sa inceapa sa lucreze acolo, in capatul de la Pitesti .Sunt deja expropierile facute pe teritoriul a 3 UAT-uri. Plus ca s-a rezolvat si  problema cu relocarea  unei stalp TRANSELECTRICA, care urma sa fie pozitionat in mijlocul unei hale. :lol: :lol:

Sagitarius

Pe OS4 nu ar trebui sa fi fost finalizata perioada de garantie acum 2 ani ? S-a inaugarat pe la sfarsitul lui 2013 din ce imi aduc aminte.

alin_simeriaveche

#25371
O intrebare. De cateva saptamani ma tot gandesc, cum o sa puna grinzile pe lotul Straco?(chiar la inceput, in nod) O sa inchida traficul?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Cate 10 minute/grinda - nu va fi un capat de tara.
Deocamdata e doar un capat de drum ca, evident, nu sunt grinzi.  :D

marinul

se poate si  devia traficul, ar fi 2 variante





Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Sincer nu cred ca opresc traficul pentru a pune grinzi... Sa nu uitam ca grinzile pot sa si cada. Bine, nu e plina România de Dorei... dar nu se stie... Cumva traficul va fi deviat o perioada de timp (pana se suprabetoneaza placa). .. Cel mai rezonabil ar fi pe langa breteaua de coborare de pe A

hefaistos

Mie mi-e sa nu plonjeze unii în gol la capatul pasajului. Am avut niște prieteni care au murit infigandu-se în dealul de la Cernavoda pe A2 înainte sa se facă partea din Dobrogea.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

yetiman

#25377
@marinul, @danutzu: Nu stiu de ce va puneti aceste probleme.
Nu o sa devieze traficul, sunt convins.

Asa cum zice @voicul: o sa intrerupa traficul pe perioade scurte. Nu e cum nu s-ar mai fi facut.

Sunt exemple cate vreti: Toate grinzile peste A1 si A3 de la capetele A10, s-au pus la fel. Intrerupere de trafic, ridicare grinda, pauza, si de la capat...
La fel cu toate pasajele peste CF. Acolo nici macar nu exista varianta devierii...  :lol:

In cel mai extrem caz, pot sa inchida tronsonul Chetani - Iernut pentru 24 de ore si sa ridice grinzile.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Kimi

Grinzile de la Chetani pot fi lasate la urma, nu e ca si cum se sta dupa ele. Pana atunci mai au de terminat podul peste Aries.

Strabag lucrau pe lotul lor cu cateva utilaje. Nu am facut poze pentru ca nu se vad inca progresele de la sol fata de ultima filmare.
Marcu lucra ieri dupa masa pe la 5 la pasajul de la intrare in Chetani cu cateva utilaje. Mai dureaza pana ajung la cota, inca sunt la baza.

mecatron

Salutare,

Urmăresc de mult timp forumul unde am găsit multe informaţii în legătură cu temele dezbătuteaici.
Azi am făcut şi eu drumul CJ - Ogra şi retur mai mult pentru a vedea noul tronson, e adevărat că nici pe celălalt tronson nu am fost încă.
Remarci neplăcute:
-imediat după nodul Cheţani spre TgM precum şi înainte de acelaşi nod spre CJ cîte un animal lovit pe carosabil, spre CJ era mai demult că era deja cam împrăştiat pe carosabil (garduri????)
-noul tronson pare mai vălurit pe sensul spre TgM, şi în general mai vălurit decît cel anterior
-rampele de intrare ieşire sunt foarte strînse, la 60 la oră deja încep senzațiile tari, ştiu, limitarea era la 50 km/h
Impresiii plăcute:
estetic: zona foarte plăcută pentru condus
-azi, duminică niște camioane lucrau pe tronsonul dintre Cîmpia şi Cheţani, (am văzut în cel puţin 2 locuri)
-grinzile metalice care urmează să fie montate pe acest tronson sunt vopsite, în comparaţie cu ce am văzut (pe forum) la A10
Impresii generale, strict personale:
dintre toate bucăţile de autostradă pe care am circulat în ţară (cu excepţia A1 Simeria,- frontiera HU şi A3 Borş2 - frontiera HU) părerea mea este că A3 Cîmpia Turzii - Gilău e cel mai  puţin vălurit, apoi Gilău Nădăşelu, cu excepţia zonei de alunecări de teren. Pe locul 2 ar fi A2 - Dobrogea+A4 şi A10 -tronson 3 apoi 4; A1 Simeria Sibiu. Pe penultimul loc pun A2 care era, anul trecut, VARZĂ, apoi ultimul loc A2 Podurile peste Dunăre de toată rușinea şi mai sînt taxate  suplimentar pe deasupra!