Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 47 Guests are viewing this topic.

GML

#25320
Cand ma gandesc, ca Timisoara-Cluj, cu putin noroc, dureaza cu 30 de minute mai mult, ca un CJ-Satu Mare, totul e relativ.

udar

Si uite asa am mai salvat niste vieti eliberand DN cu acest tronson de A.
Haideti in continuare cu lotul Straco pana la capat mentinand ritmul.

TudorM

De acord ca va salva vieti, pentru ca scoate din ecuatie depasirea pe contrasens de pe national, DAR salvarea vietilor va veni doar cu educatia in trafic. Soferii nostri nu inteleg pastrarea distantei pe national, ce sa mai vorbim de distanta mai mare pe autostrazi, mai ales cand se reincadreaza pe banda 1.

Distanta de franare corelata cu timpul de reactie se tripleaza la 130km/h fata de 60-70km/h.

https://politiarutiera.ro/forum/showthread.php?1573-Distanta-de-franare-in-functie-de-viteza

udar


ivladbogdan

Sambata, 19 septembrie ora 16-ish.

Sa incepem cu inceputul.
Astaldi lucreaza in continuare in afara lotului nou-inaugurat, precum si la cladirea spatiului de servicii de pe sensul de mers spre Mures.
La sensul spre Cluj este finalizat totul, iar inauntru la baie, arata cam asa:

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Chiuvetele au in loc de robinet un fel de "buton touch-screen"  :lol:, n-am mai vazut pana acum. Exista si sapun lichid si uscator de maini.
La wc tot asa, e totul metalic si apa "se trage" prin acelasi tip de buton.
Ce imi place foarte mult este ca au plantat o gramada de arbusti care atunci cand vor creste vor arata foarte bine.
Inca nu sunt montate nicaieri cosuri de gunoi. Sper sa le rezolve pana dau iama romanii nostri...

Mai departe, pe lotul Straco se lucreaza timid la terasamente in dreptul localitatii Chetani.
Fortele sunt indreptate acum la pasajul de la intrarea in Chetani, unde se lucreaza destul de bine la excavat dealul ala chiar si sambata la ora asta.
Deja incepe sa prinda forma si acolo, acum o saptamana era doar un deal plin de buruieni.
In alta ordine de idei, nu stiu ce asfalt a folosit Straco, dar este foarte bun, este redus semnificativ zgomotul anvelopelor unde e asfaltul lor.

Duta C

@TudorM...este adevarat!Multumim Roklee si ma bucur ca mai dai buzna si prin alte locuri...interesante si explicative reportajele tale ...ca pe LD4. In primavara nici nu visam la deschiderea asta si forfota de pe lotul straco...multumim CNAIR si Doamnei Director Mariana Ionita ptr deschiderea pe care o arata fata de API care da un plus de valoare in implementarea proiectelor de infrastructra rutiera si feroviara si pt viziunea pe care o are vis a vis de acest domeniu.Mult succes Doamna! :) :p

RaduG

#25326
@Premierul Orban: Chețani - Câmpia Turzii se va termina în Iunie 2026 la actualul ritm de lucru.
Am luat în calcul pentru trendline doar ritmul cel de pe ultimele două luni, dacă selectez tot progresul de la început mă aruncă în 2027. Dar am zis că e ușor irelevant progresul din anii trecuți, pentru că Straco au avut acea sincopă cu insolvența, acum au revenit cu forțe proaspete. Graficul arată așa:





Powered by API/PUM imgur uploader

Și acest grafic va fi updatat periodic la mine în semnătură.

TudorM

@RaduG
Dau subscribe la semnatura! :D

PlayStation

Deci acesta este noul standard, cu toalete si chiuvete de metal, ca la unguri. Foarte bine

naivu

#25329
Interesante prognozele, dar se bazeaza pe niste procente destul de irelevante. De exemplu, chiar ti se pare ca pe lotul Straco s-a avansat doar 2% in ultimele 2 luni? Din pacate, altele n-avem!

horatiu.cosma

Straco deja e spre 40%. Sunt cam irelevante prognozele astea din toate punctele de vedere.

Knattspyrnufelag

Revin cu întrebarea mea... vi se pare un lot chiar atât de greu? Cu o mobilizare adecvată cred că poate fi dat în trafic destul de repede.


ciprebbe

#25333
^^E un lot ca la campie cu structurile atacate, nu e nimic greu. Momentan se pune problema de balast. Nu prea mai exista prin zona si baga ce au cu lianti ca sa iasa testele. Poate fi finalizat si de Straco in 12 luni prin noua metoda de facturare si plata.
Din discutii vor sa puna stabilizat si emulsie, peste tot ce e atacat acuma, pt a trece cu bine iarna. Asteptam sa finalizeze la Chetani si sa continue spre Campia.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Care este "noua metoda de facturare si plata"?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)