Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

TibiV

Filmarea asta imi provoaca aceeasi senzatie ca prima filmare din avion a lui Eurocopter pe viitorul traseu al A10.
Nu se vedea inca nimic, si ma gandeam ca poate a gresit traseul...

Nu l-a gresit...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gicuta2003


Ciprianul

Frumoasa filmare dar si superba zona.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

laszlo.robert

Superb ,dacă semnează UMB si Zimbor-Nadaselu,  o să  aibă 43 de km de săpături și consolidari .Vor avea nevoie de o armată de camioane,excavatoare ,buldozere si de aproape 1000 de oameni.

nicolaem

deja incep sa apara atribuiri fara contestatii....
Asa e cand sunt lucrari pentru toata lumea. Sper ca Nurol sa faca si treaba.
UMB sa va descurca.

germanul2012

O zona cu o frumusețe aparte din inima Transilvaniei și o filmare pe măsură. Multe mulțumiri realizatorilor și succes în continuarea propagarii unor asemenea imagini care promoveaza frumusetiile naturale ale acestor meleaguri.

În altă ordine de idei, se pare că acest lot, nu are pe traseu linii electrice de relocat și probabil nici conducte magistrale. Ba nici măcar vreo groapă de gunoi. În schimb vor fi destule deblee si ramblee și bineînțeles viaducte. Cât despre defrișări, la astea avem destui meseriași  :lol: (mai puțini la replantări). Una și cu alta va fi un lot care iți va lăsa o plăcută imgine în memorie când va fi circulabil.

Să sperăm că această firmă românească (UMB) va reuși construcția acestui lot într-un timp cât mai rezonabil posibil și de ce nu și alte loturi care să ne facă și nouă niște legături continue cu autostrăzile din restul Europei.

ivladbogdan

^ Daca UMB nu reuseste constructia intr-un "timp rezonabil", inseamna ca nimeni care activeaza pe la noi nu o poate face.
In clipa asta sunt maxim 4-5 constructori care liciteaza pe la noi si cu care putem afirma cu certitudine "Da, se face, si se face la timp!", iar UMB cu siguranta este printre ei.
Sa vedem cine ia Nadaselu-Zimbor, ca tare imi e ca vom pati intre Cluj si Oradea ce patim acum intre Mures si Cluj. Vom merge continuu de luna viitoare, mai putin o bucata de 15 km unde iar stam in coloana si ne enervam.
Sper din tot sufletul sa castige firme ok loturile pana la Chiribis, sa nu o lungim inca 15 ani...
Si asa va fi gaura o buna perioada de timp in zona tunelului Meses.

ciprebbe

Nu stiu de ce nu intelege lumea ca Nadaselu-Zimbor poate fi luat doar de UMB. Doar ei au mai ramas in cursa si nu au fost descalificati.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bachus01

Teoretic in martie aprilie 2021 UMB termina pe centura Rădăuți si A7. Dacă o luam logic , cam tot pe atunci vor fii gata PT pt A0 nord si lotul din A3 . AC va mai dura 2 luni . Mișcarea logica ar fii ca echipele de A7 + centura Rădăuți sa vina 2 luni la DX (au de munca la structuri  , poduri) iar după ce vor avea AC le pot împărți lejer pe lotul de A3 si A0 . Ar mai fii centura Galati-brăila dar acolo mai mult ca sigur va fii lungită de contestații,  + vor putea castiga timp cu PT . I tre timp daca plățile sunt facute la timp, mai pot investi in utilaje si angaja oameni pt viitoarele contracte . Problema nu este la ei . Îngrijorarea apare la turci

voicul

Pe hartie suna bine, dar in practica mesajul asta zice ca a ramas UMB si eu inteleg ca se poate semna.
Nu vad nimic de loturile 3 si 4 pe CraPi.

Concluizia e simpla: mai trebuie sa angajeze (pentru ca chiar daca mai castiga niste luni cu contestatii si AC-uri ... totusi sunt niste luni, nu prea termina nimic intre timp).

laszlo.robert

Oameni buni ,cum să împartă oamenii de pe Rădăuți si Centura Bacăului la la lot 2,3,4 din Dx Cra-Pi  100 km si Nadasel- Poarta Sălajului 43 km .Mai au si lot 4 din A0 si Centura Galați..Vom avea 1 utilaj și 3 muncitori/ km.

dr4qul4

la lotul asta, singurul lucru la care trebuie sa fie atenti, e la PT. Sa nu se grabeasca si sa foreze cat mai mult, ca mai apoi sa nu aiba surprize. La Gilau au refacut vreo 3 zone. Poate aici aleg solutia optima din prima.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

horatiu.cosma

Chiar și cu un PT bine făcut vor avea surprize în timp. Vezi problema din vârful lotului Gilău-Nădășel unde a apărut după recepție un izvor subteran ce tot sapă sub asfalt.

Dominik

#24883
Cip, esti mai optimist, eu cred ca se pot duce cu finalizarea spre sfarsit de 2024 cu cei 43 km ce au de construit UMB pe Nadaselu-Poarta Salajului...e greu pe dealurile din Transilvania
You're in Steelers Country

bacovia