Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 34 Guests are viewing this topic.

Hercule

In Targu Mures, in zona unde va fi construit sensul giratoriu de descarcare A3, intre Promenada Mall si Metro au aparut panouri reflectorizante pe o parte si pe cealalta a drumului. Alta miscare nu se vede, nici aici nici in zona din spatele Promenada.


Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

perded

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Marcu inca lucra si acum dupa masa, dar e vizibil destul de bine ritmul mult redus si numarul mult mai mic de utilaje folosit, iar la nod se vede emulsia pe jos, se asteapta sa faca ceva si Straco daca are ceva puteri daca tot a incasat ceva banuti...

SergiuSerj

#24692
Am trecut si eu de la Iernut catre Cluj pe la 10 dimineata.

La nodul de la Iernut se pregateau de marcaje, au spalat drumul si au punctat traseul liniilor.


Sensul giratoriu cu DN-ul catre Tarnaveni.





La Chetani era activitatea pe tot nodul, in continuare cu masiniile de la Marcu in zona nodului plus pe bucata de autostrada  din apropiere











Dupa Hadareni cei de la Baxcom mai au putin si termina toate pilele.








Tin sa precizez ca traficul in zona Iernut(durata traversare 10 min) si Ludus(durata traversare 15 min) a crescut considerabil. La Ludus efectiv bara la bara se circula de dinainte din cauza la CF si trecerile de pietoni.. Cred ca toata lumea asteapta sa se deschida cat de repede lotul asta..

Ionut

Toată lumea așteaptă să se deschidă orice kilometru de autostradă în România. Merci de poze!

klax187

A mai fost pusa intrebarea aceasta de un coleg, dar nu cred ca a raspuns nimeni asa ca o adresez din nou:

Quote
...

...

Cred ca aici e o eroare de executie.
Stalpii de sustinere a grinzilor sunt pozitionati corect in opera? La toate proiectele sunt inglobati in interiorul culeii.
In caz de accident, vad niste situatii foarte nasoale daca sunt "agatati".

Din punct de vedere estetic, nu mai comentez nimic... sa ne bucuram ca "se face"...

ciprebbe

Ai parapete acolo, mai greu sa ajungi la ei mai ales ca vei avea cedeaza trecerea.
Nu e eroare de executie e varianta "ieftina cu grinda scurta sus" si zidul de piscoturi montat dupa elevatii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

E cam greu sa intrii in parapetele ala:
Fie vii cu viteza de pe DN1 si tragi puternic dreapta, schimba banda si abia dupa ...
Fie accelerezi (ce viteza ai totusi) si tragi puternic dreapta, cand tu vrei sa faci stanga - mmm asta parca nu iesei de nici un fel.

Deci daca vor il nimersc, dar in mod normal cam imposibil.

ivladbogdan

Lucrau si la 5 PM tot in zonele fotografiate de catre @SergiuSerj. Este o mobilizare cel mult de nivel mediu, dar important este ca exista si Marcu nu a intrerupt lucrarile. Din ce imi dau seama, inainteaza la terasamente acolo intre Chetani si Hadareni.

mirceaeliade

#24698
SF+PT pe Ploiesti-Brasov va dura 35 luni.  Cam ciudat ca un update la un SF vechi sa necesite 3 ani.

https://www.economica.net/autostrada-ploiesti-brasov-amanare-completare-studiu-de-fezabilitate_188877.html


edit:  sunt pur amator pe domenium constructii, asa ca nu inteleg prea bine jargonul PT si nici nu reusesc sa gases pe google ceva clar.  ce inseamna exact termenul de PT si de ce nu e inclus 100% in SF?  SF nu vine deja cu inaltimea podurilor, tone de material necesare, numar de basculante carate la si dispre constructie, etc?

voicul

Sau ...
Arata cat de bine a fost facut, de tine revizuirea cat unul de la 0.

razvan96

^^ A doua propozitie a comentariului tau o ignora pe prima. Sunt 3 ani pentru SF+PT+(probabil) documentatia de atribuire, nu doar pentru revizuire SF. Si nu e un update, e practic refacere de la 0. Oricum nu va dura doar atat, cu obtinerea AM si tot felul de avize.

vladioan_bv

o intreabare de necunoscator: finantarea nerabursabila pe 2014=2020 se refera la executia propriu zisa sau pentru documentatie? daca ar fi pt executie s-ar mai incadra in regula aceea de x+3?

vancouver

Finantarea se refera la contractul respectiv. Adica pentru studiul de fezabilitate (refacere) + intocmire proiect tehnic (ceva nou).

Executia va intra in mod clar pe urmatorul exercitiu financiar.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Kimi

Sambata pe la ora 9 la Chetani. Lucrau la bretele. Nu am vazut asfalt dar ceva se pregateste la straco in organizare.











Powered by API/PUM imgur uploader

SorinMS

Foarte sugestive pozele lui Kimi, dă Doamne să urmeze ce ne dorim cu toții.