Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 26 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ivladbogdan

Tronsonul deschis din A3 ofera momentan doar un castig de comfort, siguranta si posibilitatea sa circulam cu o viteza mai mare decat pe E60, atat. Cine bate drumul asta stie ca daca nu-i bariera pusa, atunci e coloana ca se lucreaza sau invers.
Despre castig REAL de timp intre Targu Mures si Cluj-Napoca vom vorbi doar cand vom merge continuu de la Ungheni pana la Chetani.
Pana atunci va recomand sa folositi E60 intre Ungheni si Iernut, mai ales acum ca din oaresce motive o tot LALAIE cu sensul ala giratoriu.

adiarc

nu se compara siguranta de pe autostrada cu cea de pe DN
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#24513
Daca bine am inteles exista o persoana in CNAIR care a urmarit indeaproape, daca nu a si facilitat, negocierile Straco cu Marcu. Ceea ce e foarte bine. E cruciala evitarea rezilierii, expertizei, relicitarii, clarificarilor, contestatiilor.

Dar ma intreb, daca in locul lui Straco era o firma straina (si nu una romaneasca aproape de faliment), reflexul nu ar fi fost cumva invers? Cum sa ajutam noi o firma straina? Mai bine le aratam cat sunt de incompetenti si cum persecuta prestatorul roman.

adiarc

sper sa le plateasca repede factura si sa dea mai departe banii catre subcontractori dar si cei care i-au actionat in instanta( altfel daca nu ajung la intelegere cu ei sa evite falimentul ,n-am facut nimic)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cetatean

Nu stiu care e oridinea platilor cand le intra bani. Banuiesc ca salariile si facturile. Dar la masa creditorilor (cred ca asa ii zice) sunt zeci de firme. Straco s-a tarait in asteptarea garantiei de pe loturile de autostrada. De la Deva si de la Sebes. Care cred ca a cam intrat. Nu suficient, din pacate la cat s-a evaporat din firma aia.

JohannDB

Să revin și eu la A3-MS.....Zona dintre Chețani și Hădăreni... Vineri 07.08.2020.
    După Nodul Iernut, iată-ne în dreptul zonei cu organizarea de șantier la supratraversarea DN15 peste A3-MS. Imagini de la nivelul.... parbrizului.

  Jos:   Pe stânga spre Hădăreni, până-n "organizarea de șantier" o gropiță de împrumut; oare ce s-o face cu lipsa pământului/materialului de aici ??  07.08.2020


  Jos:   Pe drepta, până-n "organizarea de șantier" aflată pe drepta, se lucrează la terasament.....  07.08.2020


  Jos:   Pe stânga (spre Hădăreni), în dreptul supratraversării DN 15 peste A3-MS bascule și praf..... Bascula albă din stânga asfaltului, "Marcu Company" !   07.08.2020


   Jos: Bascula portocalie de pe asfalt, "Marcu Company"....  07.08.2020


Jos:   La punctul de aici, se circulă "la paletă" pentru facilitarea intrării/ieșirii basculelor din câmp, atât de pe stânga cât și de pe dreapta. 07.08.2020


Jos:   Nu ne oprim, avem noroc de moment, "paletarul" șomează puțin...  07.08.2020


Jos:   Pe stânga sensului (spre Hădăreni), bascule la halda de material terasier....  07.08.2020





  Jos:   Tot pe stânga după ce treci de pilele supratraversării (dintre Chețani-Hădăreni), vezi cu coada ochiului, pe câmp, excavatoare la haldele de pământ......   07.08.2020

Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

A3-MS ieșirea din Hădăreni, la limita de județ MS/CJ......07.08.2020   "Minune"...??
         Mișcare la supratraversarea A3-MS peste DN15; oameni pe structuri...dar puțini......!!

   Jos:   Două schele la doi piloni, un braț de macara........   07.08.2020


   Jos:   Pe traversa pilei din stânga brațului de macara, oameni pe ea......   07.08.2020


   Jos:   Pe drepta la pilă, oameni pe structură (surpriză pentru mine , care n-am mai văzut de mult timp mișcare aici)... 07.08.2020


   Jos:   Zoom la pilă  ;) (noroc cu deplasarea) și vedem că armează la traversă...... Sunt pe partea spre Cp. Turzii .... 07.08.2020


   Jos:   O oprire scurtă și poză peste umăr, dar ca de obicei se interpune un stâlp; e zona unde lucrau cei din stânga.....   07.08.2020

Powered by API/PUM imgur uploader


JohannDB

#24518
A3-CJ (nu MS; suntem deja în Cluj) la Câmpia Turzii, subtraversarea DN15 de către A3-CJ....
     Dacă la trecerea mea din 17.07.20 era mișcare amplă, acum la momentul pozei este liniște..... No comment !!
     Aceeași dată...07.08.2020.
             Totuși, după plan la ce "adâncime" față de cota actuală a DN 15 va fi A3 în acest loc ??


 









Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

A3-MS, Nod Chețani, de la nivelul asfaltului, vineri 07.08.2020. Fiind pe alt suport am uitat de imagini, ca să le leg, cumva, în ordine, cu cele de mai înainte........ Așadar :

  Jos:   Aici pe drepta, liniște.   


  Jos:   Pe bretea, văzută mai bine, tot liniște.


  Jos:   Pe stânga, "după orizont" praf și probabil zgomot.... deci, mișcare.


  Jos:   Prezențe......


  Jos:   La pod, deocamdată treburile-s "tocmite".....


  Jos:   Dar după pod...Bauuuuu !! Un "Marcu" dă buzna spre haldele de la organizările de șantier dintre Chețani-Hădăreni.


  Jos:   Peste câmp, unde sunt structurile pasajului de autostradă peste ieșiri, mult praf și mișcare: Din drum așa se vede; din aer...altă trebă...!!

Powered by API/PUM imgur uploader

Dominik

Bun, dupa ce termina Baxcom cu finalizarea pilelor la viaductul mare de la Hadareni, practic mai au lucrare un pic mai mare podul peste Aries, in schimb mai raman lucrari mici, terminarea celor 2 pile din nodul Chetani si 3 subtraversari din beton, toate incepute deja pe tot lotul, deci nu mai e mult, sper ca incep cu ridicarea grinzilor, la viaductele de la Campia Turzii si de la Hadareni ca au deja structurle gata, ar putea sa se apuce de ridicarea grinzilor metalice. La viaductul mare de la Hadareni au deja acolo 8 grinzi, pt doua deschideri, sper sa mai aduca.
You're in Steelers Country

mirceaeliade

Bode: ""Astăzi, când vorbim, am demarat procedura de licitare a unui tronson din autostrada Comarnic – Braşov, mă refer la varianta ocolitoare Comarnic, cei 5,2 kilometri, proiectare şi execuţie – depunerea ofertelor în septembrie, până la sfârşitul anului încheiem contractul de execuţie a acestui tronson. Până la sfârşitul anului încheiem contractul pentru revizuire studiu de fezabilitate şi întocmire proiect tehnic pentru toate celelalte tronsoane dintre Ploieşti şi Comarnic. Autostrada Comarnic – Braşov intră în linie dreaptă şi va avea finanţare, fie că vorbim de finanţare europeană – documentaţia o finanţăm din fonduri europene – fie că vorbim de un parteneriat cu BERD."

https://www.capital.ro/autostrada-comarnic-brasov-intra-in-linie-dreapta-din-ce-sursa-provine-finantarea.html

JohannDB

     Hmmmmm, după atâția ani de "saga" cu Ploiești-Comarnic-Brașov (care putea fi gata bine mersi de vreo 10 ani) și parcurgând zona în diverse condiții și configurații, stau și mă întreb, oare de ce ..., până la urma urmei, nu se ia de coarne porțiunea de la Comarnic-Sinaia-Predeal-Pârâul Rece-Râșnov și se insistă pe Ploiești-Comarnic (mda...zonă plată, de câmpie)...... Când marea problemă este totuși pe Comarnic-Râșnov, zona de/din munte....
     De ce zic asta ?? Păi de la Ploiești ieși din A3 pe o centură de 2+2 și apoi dai în DN 1, tot pe 2+2 până la Comarnic (la intrarea sudică). Este adevărat că până aici vii pe 2+2, dar cu diferite intersecții, însă mergi, nu stai pe loc ca la/de la Comarnic....
    Și cu A3 gata de la Ploiești la Comarnic, intrii tot în dopul Comarnicului (chiar și când va fi gata "centura comărniceană)... Spre Sinaia-Predeal-Râșnov va fi tot un film de "Hitchcock" adică de...groază.
    Îmi vine-n minte situația de acum (să fie deja) 10 ani de când a intrat în trafic A3-CJ de la Turda la Gilău... Eram contrariat pentru că la prima senzație A3 -ul ăsta mă ducea de undeva, altundeva nedefinit; însă am realizat foarte repede marele ajutor dat în ocolirea Clujului și-a Turdei... Iar completarea celor 10 km până la Câmpia Turzii chiar a fost benefică. Eu pe traversarea Clujului am pierdut (record) 2 ore și 10 minute; Turda ca record mi-a luat 1 oră și 5 minute.... Îmi ieșeau peri albi numai cât mă priveam în oglindă..... :) :)
   Acum, care cum vede partea practică prin reducere, numai la zona asta !! Pentru a scăpa de veșnicul dop montan de aici, atât pentru "grei" cât și pentru "turiști".......

cristi767

^Cred că trebuie privit un pic din alt unghi ca să înțelegem din ce cauză au început cu varianta de ocolire Comarnic. Încă de acum vreo o lună au zis că vor să refacă studiile de fezabilitate pe tronsoanele Comarnic-Brașov, doar că au observat că pentru acești 5km studiul ar fi complet (1).

În altă ordine de idei, guvernul actual poate menține cifrele economiei în perioada asta numai cu un acces major de fonduri europene (de asta Cîțu tot vorbește de investiții publice la infinit) (2).

Apoi, banii ăia 80 de miliarde sau câți or fi, judecând după cum s-au derulat axele de finanțare la noi până acuma, vor putea fi absorbiți în număr mare numai dacă dăm drumul la lucrări mari de infrastructură. Altfel o să atragem puțin dacă prioritizăm axe care nu pot genera proiecte mari, indiferent dacă îs chestii utile sau sifonăreli (chestii gen cum era POSDRU îmi vin în minte) (3).

Și atunci combinând 1,2 și 3, cred că ei vor da drumul la licitații în perioada următoare după o singură strategie: dacă e gata studiul și pot avea licitația lansată, o vor face.

JohannDB

...Mdaaa "@cristi767"...  Ai și tu dreptate, te înțeleg; practic însă, mai sunt și "colaterale" chiar dureroase pe diferite zone, care ar avea întâietate; dar asta este.... Cert este că de dopuri/cozi, tot nu vom scăpa.... De la volan și înălțimea parbrizului este o realitate; din birou și studiu "s.f" este altă realitate.... Trăim cu speranța !!