Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

PlayStation

Daca ar fi sa o luam asa, pe suplacu de barcau-bors ar trebui sa frezeze toate straturile de terasament
Dar din cate am vazut, selina nu a facut asta
(Oricum ei nu prea aveau prea mult terasament din peroada bechtel pe lotul lor)

ivladbogdan

M-am distrat bine citind ultimele doua pagini.
Oamenii seriosi stiu ca daca era sa fie reziliat acest lot, lucrul asta trebuia facut cel mai tarziu in 2018, cand toata lumea era resemnata ca mai devreme de 4-5 ani n-o sa vedem nodul Chetani gata, daramite tot lotul, la mobilizarea (inexistenta) de atunci.
Sa ceri ACUM rezilierea contractului mi se pare amuzant, asta sa fiu elegant.
Aveti rabdare, nu e intamplator nici ca au terminat structurile la Campia, nici ca s-au apucat sa le termine pe cele de la Hadareni, nici ca baga ca nebunii la terasamente langa groapa din deal.
O reziliere ACUM inseamna cel putin intarzierea deschiderii lotului Astaldi cu 4-5 luni (pana se reia lucrul la Chetani de catre CNAIR), adica mergem in 2021 + inca cel putin 2 (doi!) ani de relicitari+contestatii+semnare pana sa intre din nou un buldozer pe restul lotului.
Vrem asta acum cand chiar se misca? Asta e intrebarea.

vladioan_bv

pai problema acum nu se pune in a se rezilia contractul cu Straco inainte de finalizarea nodului Chetani, ci dupa. Eu consider ca acest lucru e conditionat de rezultatul alegerilor, daca se nu se vor amana, cine le va castiga, daca se vor mai plati lucrarile,  iar mai apoi de procesul de faliment care este pe rol.  Un eventual castig al PSD eu cred ca va mai mentine Straco pe lot o buna bucata de timp daca nu vor intra in faliment

StefanCelMare

După cum pare lotul, privind din afară, fără informații din interior, pare că cineva ajută Straco (probabil în primul rând Straco depune eforturi, dar e clar ajutat).
Li s-a minimizat costul cu terasamentele, la care aveau probleme, prin identificarea și aprobarea de cariere/balastiere în imediată apropiere.
Presimt că direcția pe care se mișcă la Straco este una de durată.
Nu m-aș mira ca la partea mai lungă de terasamente, dinspre Câmpia Turzii - Luna, să găsească alt amplasament de pe care să scoată pământ, tot așa, aproape de aliniamentul A3, cu minimizare costuri.
Cu plăți rapide din partea statului și un management smart, nu ar fi imposibil ca Straco să ducă la capăt lotul, cu subcontractori.
După cum spunea cineva mai sus, nu prea se poate discuta despre reziliere la Straco acum, când lucrează.
Indiferent de stadiul nodului Chețani, că e gata sau nu, dacă au mobilizare de genul celei pe care o vedem pe filmări, nu se poate discuta despre reziliere.

ciprebbe

"Cariera" ce se vede in filmare e pe vechiul traseu Bechtel. Americanii au gandit traseul, aproape de cimitiril din Hadareni, pentru a rade mult din el si a-l intinde pe aliniament.
Pot face jumatate din lot de acolo iar pentru partea dinspre Campia au pregatit un alt teren aproape de aliniament. 
Daca vremea tine cu ei si Marcu e platit , in 3 luni vom avea progrese mari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

naivu

Ma bucur ca Straco este ajutat cumva ca sa termine lotul; interesul national este sa avem bucata aia de autostrada cat mai repede, nu sa lichidam Constructorul. De asemenea, tinand cont cat de jos a licitat Straco, probabil iese mai ieftin decat reziliere+relicitare (ca ma indoiesc ca s-ar putea jumuli prea multe penalitati de pe ei!).

danutzu_1069

Statul nu prea ar vrea sa dea bani mai multi in cazul unei relicitari.... Este evident ca nu o sa iasa la aceiasi bani sau mai putini....
Deci.... târâș-grăpiș... merge inainte...

ivladbogdan

Se asfalteaza acum la Iernut langa depozitul Lidl. Se circula pe o singura banda, la paleta, cozile sunt destul de mari.
Au dat drumul la circulatie prin jumatate de sens giratoriu pentru cei care vin dinspre autostrada spre Iernut.
Sunt montate toate semnele si panourile la nodul rutier.

horatiu.cosma

Câteva detalii nu chiar ok de pe tronsonul Astaldi: antiorbirea e legata direct pe lisa parapetelui, in loc sa fie pe o bară metalică separată cum practica UMB. O să zboare la vânt care încotro. O altă chestiune e gardul exterior, mi-a sărit în fața pe autostradă o vulpe, a intrat fara probleme pe sub gard.

Cetatean

@StefanCelMare
Asta ziceam in ianuarie.

Autostrazi / Re: Autostrada A3 Bucuresti-Bors
« on: January 03, 2020, 01:13:05 AM »
Straco...de urmărit ce se va întâmpla în următoarele 4-6 luni. Dacă nu se redresează acum, după schimbarea guvernului, atunci sunt ceau.

Stiu ca nu e voie cu politica, dar mai vreau sa zic doar atat, sa se treaca la "facts" si legaturile le faci tu.
Prim ministrul a avut la un moment dat un accident cu o masina Audi. Ghici ce numere avea...STR ;)


JohannDB

A3 MS...... Ieșirea Iernut, vineri 07.08.2020.





















Powered by API/PUM imgur uploader


JohannDB

A3 MS...... Ieșirea Iernut, vineri 07.08.2020. De la nivelul...parbrizului.


















Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

A1 MS...... Ieșirea Iernut, vineri 07.08.2020. De la nivelul...parbrizului.




Jos: privire înapoi spre pod și autostradă.








.....Jos: intrarea în depozit.


.....Jos: spre DN 15.



Powered by API/PUM imgur uploader

alinuttt

Vai, cât o pot lungi...
Și când mă gândesc cât de lăudat era constructorul ăsta....

dragos76

Că o lungesc la finalizarea lotului de autostradă, e una. Dar că o lălăie aici, unde în fiecare zi se chinuie mii de șoferi să treacă peste acele hârtoape, de săptămâni de zile, e bătaie de joc.