Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

carutasul

ar mai fi problema că între timp Straco are un proces de faliment....

florin74

#24466
Quote from: ciprebbe on August 07, 2020, 12:06:09 PM
Si totusi candva se va face si e in plan :). E vorba de accesul in viitorul parc Tetarom din spate de la Luna.

Seminod e prevazut (doar pe sensul Cluj Tg Mures) va fi bretea de iesire si de intrare.
Cum e la Sebes Est

klax187

#24467
Si daca era nod complet, nu ar fi adus mare "branza".  E un distanta destul de scurta intre noduri (7 minute) iar pe acel segment nu stiu sa fie blocaje.

Ar fi scapat de trafic localitatile Luncani si Hadareni in schimb.

tom_sawyer

Quote from: horatiu.cosma on August 06, 2020, 10:29:08 PM
Pre-recepția a fost pe la început de iulie, săptămâna trecută a fost recepția. Acolo e gata treaba, constructorul și-a făcut bagajele, așteptăm după unguri.

S-ar putea sa asteptam un pic si dupa CNAIR. Au lansat ieri licitatia:

Anunt de participare simplificat: [SCN1072866] - "Containere birou pentru zona de FRONTIERA BORS II" cu transport si montaj inclus 9 buc

tonică

Din ce se vedea pe filmulețul mai vechi, nu făcuseră mai nimic pe breteaua nodului de la DN, cea dinspre chetani! Pe filmarea noua nu îmi au seama dacă au lucrat între timp și acolo.
Altfel, ar trebui sa ne fie clar tuturor, chiar dacă nu avem nici un act care sa ne ofere transparenta lucrărilor, ca Marcu nu face voluntariat ci cu siguranță lucrează pe niște facturi. Posibil negociate direct cu cnair. Nu știu de ce ne mai cramponam sa ne uitam după asfaltul lui straco, mie îmi e clar de ani de zile ca nu îl vom vedea, cel mult pt nodul chetani se v întâmplă asemenea cu Marcu, sa se negocieze un preț cu ofirma, poate cei de la max ca tot sunt la 5 m distanta cu asfaltul cald. Dacă as fi cnair, știind ca totul e pe butuci, as încerca micșorarea problemei, eventual menținerea în coma a celor de la straco pana cand cu subcotractori mai diminueze din pagube, eventual mai termin o porțiune pana la ieșirea din chetani, pana acolo fiind și groapa de împrumut aproape și lucrările fără obstacole. Straco, de-asemenea știind deja cum se va termina povestea trage sa acopere costurile grinzilor metalice care doar urcate pare-se pot fi facturate. Apoi, ce o fi, o fi! Eu în continuare nu vad o alta posibilitate decât rezilierea contractului, la ce amatorism, teama și neindemanare tronează în cnair, un baubau mai urat decât le era tunelul :)

TibiV

Mi-e teama ca rezilierea acestui contract va impune de facto si rezilierea celorlalte contracte ale Straco...

Inclusiv pasajul Domnesti...

Nici nu imi dau seama daca ar fi mai bine sau mai rau... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tonică

Din cauza acestei impresii de nehotărâre s-a ajuns aici. Doar forumul ce discuta de un an jumate despre aceasta reziliere împărțind în tabere părerile, d-apai ce o fi prin cnair. În fapt trebuia sa existe clauze clare în contract care sa conditioneze procentual, zic eu, lucrările. Firește după rezolvarea oricarorprobleme ce țin de cnair/stat. După 6 luni, nustiucate procente, după 12 luni alte nustiucate, dacă nu sunt întrunite penalizări iar dacă se repeta, reziliere. Cred dealtfel ca lipsa unor licitații făcute ca la carte dar și a impresiei de nehotărâre și bâlbâire au condus la a avea terenul propice pentru genul de mizerii și siretlicuri ala celor de pe a10, de ex.

cristi 74

de ce cu teama? ba, foart bine! reziliere si relicitare! decat un rahat intins sub pres ani de zile ( gen sebes turda cu cele doua firme de toata jena) mai bine taiat cu toporul si de la capat. si ce se intampla la domnesti? de la capat! oricum, ce se intampla acum? nimic! deci decat un nimic sigur mai bine un ceva probabil.Zic!

carutasul

în afară de realizarea nodului, care e plauzibila, mi se pare clar că rezilierea e soluția corectă. Ar mai trebui însă  să aibă și temei legal să o facă, la Domnești nu cred că aveau, pentru că ei au lucrat unde s-a putut. Dincoace nu știu...

Kimi

Eu zic sa asteptam plata facturii inainte sa pregatim de inmormantarea straco. Momentan se lucreaza mai bine ca oricand. Asfaltarea probabil ca asteapta banii care trebuie incasati.

Nu stiu ce s-a discutat in spatele usilor dar sunt convins ca marcu si baxcom nu s-ar fi apucat de lucru fara niste garantii de la cnair.

Cel putin un an de zile nu s-a lucrat aproape nimic. Mai putem astepta inca o saptamana.

ciprebbe

Marcu vrea sa faca tot lotul. Imaginile arata ca pot face minuni pana vine iarna. De ce vorbim acum de reziliere? Alo....
Se lucreaza in stil UMB-ist ACUM. Atata timp cat lucreaza sustinut nu stiu de ce vorbiti despre asa ceva.
Daca se opresc e clar, dar acum nu incap dubii ca se incearca sa se duca la capat cu acest lot. Au schimbat modul in care fac platile, daca ridica grinzile ( se lucreaza si la structura la Hadareni) si incaseaza banii pot plati lejer subcontractrorii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul

În acest context, mai știe cineva cum a rămas cu plata directă a subcontractorilor?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Cip,
fara suparare,
dar te contrazici in 2 postari consecutive, pe acelsi topic....

Daca CxxxR ii poate plati direct, atunci este perfect. Avem sperante.
Daca nu, este "dead man walking"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Schimbarea modului in care fac platile nu inseamna plata direct catre subcontractor.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe