News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

Kimi

Langa organizarea de santier straco:














Campia Turzii:










In rest nicio activitate pe lot.

alexV

Quote from: interesantul on July 10, 2020, 01:06:01 PM
Ce s-a pierdut în 2 sau 3 ani s-a facut intr-o saptamană!

Exact! Doi ani ne uitam la Straco cum construieste autostrada cu roaba si lopeti, si vedem acum ca lotul asta usor poate fi facut in ritm accelerat.

Pare ca Barbier a resuscitat activitatea aici pe acest lot. La prima vedere se descurca mai bine la CNAIR decat in privat.

prd.marius

Am gasit asta pe facebook la CNAIR: https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2581216468805083
Am si o intrebare.
De ce o mai numesc Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, cand de fapt prin toate hartile interactive (Chiar si cea a lor), nu mai apare ca si la inceput (proiectata de la Brasov la Targu Mures)?

ivladbogdan

Sa speram acum ca vine Straco cu stabilizatul si apoi cu asfaltul asa pe repede inainte. Daca atatia ani n-au fost in stare (si aici e si vina CNAIR, nu doar Straco) sa faca nimic, sa faca bine macar acum in al 12-lea ceas si sa ne scape naibii odata de calvarul dintre Iernut si iesirea din Ludus, uneori circulandu-se sub orice critica, cu 30-40 in coloana. Nu mai zic de atractia sezonului, radarul de la limitarea de 70 km/h de pe dealul Iernutului.  :lol:
De bine de rau intre Chetani si Campia se circula destul de ok, problema e mai sus.
Tinem pumnii stransi in continuare.

cmd

Un nod la Romanasi, inainte de tunel Meses cred ca ar redirectiona si din traficul din Nord - Baia Mare spre Cluj, via Jibou - Romanasi, decongestionand ruta E58, Dejul, Gherla....
Deci pe langa necesitatea evitarii tunelului in caz de accident si acesta ar fi un bun argument pentru un nod. Sau cel putin pastrarea celui provizoriu care va fi pana la construirea lotului cu tunelul.

Quote from: horatiu.cosma on July 10, 2020, 11:01:14 AM
Înțeleg că va fipunct de întoarcere lângă tunel, dar nod nu au prevăzut mai aproape de Zimbor.

GML

Intre Zalau si Nusfalau, va fi un nod undeva?

Allex

@prd.marius pentru ca asa a fost gandit proirctul initial, asa s-au cerut acorduri, avize, etc. iar pentru a schimba denumirea proiectului ar fi nevoie de o gramada de acte aditionale si hartii. Mai pe scurt: din cauza birocratiei. E mult mai simplu sa fie lasata denumirea asa.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ciprebbe

Astaldi lucra la ora 14 doar la Iernut  , Marcu rupea normele la Chetani se mergea la paleta.
Ora 17, Astaldi pauza totala, Marcu #continua .
In ritmul asta pare incredibil dar nodul Chetani poate fi gata mai repede decat lotul Astaldi :))))))) ce ironie ar fi.....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Pana la urma o sa faca si pasajul din nod ?
You're in Steelers Country

Duta C

@ciprebbe.....daca se vrea de catre Cnair vedem ca se poate.....sa-i mai dam o bila alba doamnei director Ionita

ciprebbe

Nodul in DN se va face complet, deja e sus la cota langa pasaj. Pe A nu se face acum pasajul peste bretele.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

Era mai bn sa-l fi facut acuma acel pasaj din nod, cand se apuca de el si trebuie montate grinzile, breteaua de urcare spre Tg Mures va fi sub trafic...in fine
You're in Steelers Country

ciprebbe

Filmare de joi



credit: AlexDuma
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Duta C


alinuttt

Știe cineva care e cauza pentru care Astaldi a lăsat mai jos turația?