Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

valexandru

@rrs
  Multumesc de raspuns!
  Din poze aveam impresia ca incepusera constructia a ceva peste DNCB...
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: valexandru on April 15, 2012, 09:29:49 PM
@rrs
  Multumesc de raspuns!
  Din poze aveam impresia ca incepusera constructia a ceva peste DNCB...

Chiar s-au apucat, dar evident totul este in faza incipienta.

Cât despre devierea prin sensul giratoriu: aceea nu e nici o deviere, adica nu este provizorie. Acesta este noul mod in care se va circula pe acolo, iar sensul giratoriu va fi modul permanent de legatura intre A3 si DNCB.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valexandru

@vancouver Asta pana cand va fi finalizat complet nodul...
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

Quote from: valexandru on April 15, 2012, 11:01:26 PM
@vancouver Asta pana cand va fi finalizat complet nodul...

Nu exista "nodul complet". Ceea ce vezi acum este nodul, care nu e nici complet, nici incomplet, asta e. Altul nu exista.

Atât i-a dus capul, sa faca sens giratoriu pe centura... Ce vrei, traim in România... poate ai uitat...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valexandru

@vancouver
Intr-una din pozele puse de Ionut parea ca vor sa mai construiasca o bretea dincolo de calea ferata, insa mai mult ca sigur ai dreptate pentru ca traim in Romania...
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

vancouver

#245
Quote from: valexandru on April 15, 2012, 11:29:30 PM
@vancouver
Intr-una din pozele puse de Ionut parea ca vor sa mai construiasca o bretea dincolo de calea ferata, insa mai mult ca sigur ai dreptate pentru ca traim in Romania...

Si cum anume crezi ca ar putea fi racordata acea bretea la centura? Printr-o trecere la nivel cu calea ferata?
Sau se mai face un pod? Care da unde? Ca in general intre centura rutiera si cea feroviara nu e loc nici macar de o bretea paralela (gen cele de pe Calea Grivitei cu pasajul Basarab), d-apoi de bretele complexe, adica trifoi care sa rezolve toate directiile (gen intersectie A4 cu DN3 la iesirea din Constanta)...

Nu, acea "bretea" este drumul tehnologic, drumul de santier, pe care vor circula camioanele constructorului, probabil pâna la pasajul de la Stefanesti, aflat destul de aproape. Si drumul tehnologic trebuie facut destul de serios, sa se poata circula si pe ploaie de exemplu.


Uite, daca vrei, am facut eu mai demult o propunere de rezolvare cu bani putini, cu inlocuirea celor doua sensuri giratorii cu unul singur, si anume amplasat tocmai lânga pasajul Stefanesti (deci care sa rezolve si buba de acolo, cu virajul "orb" la stânga):

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valexandru

Quote from: vancouver on April 16, 2012, 12:24:10 AM
Quote from: valexandru on April 15, 2012, 11:29:30 PM
@vancouver
Intr-una din pozele puse de Ionut parea ca vor sa mai construiasca o bretea dincolo de calea ferata, insa mai mult ca sigur ai dreptate pentru ca traim in Romania...

Si cum anume crezi ca ar putea fi racordata acea bretea la centura? Printr-o trecere la nivel cu calea ferata?
Sau se mai face un pod? Care da unde? Ca in general intre centura rutiera si cea feroviara nu e loc nici macar de o bretea paralela (gen cele de pe Calea Grivitei cu pasajul Basarab), d-apoi de bretele complexe, adica trifoi care sa rezolve toate directiile (gen intersectie A4 cu DN3 la iesirea din Constanta)...

Nu, acea "bretea" este drumul tehnologic, drumul de santier, pe care vor circula camioanele constructorului, probabil pâna la pasajul de la Stefanesti, aflat destul de aproape. Si drumul tehnologic trebuie facut destul de serios, sa se poata circula si pe ploaie de exemplu.

   Aha , acum am inteles. Multumesc de explicatii!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

rrs

@vancouver ce am remarcat eu este faptul ca toata lumea trece acum prin sensul giratoiu, nu mai scapa nimeni, asa cum era saptamana trecuta cand a fost Ionut in vizita.
Quote
Inceputul zonei cu restrictii, sensul vest-est, Otopeni-Voluntari. Pe acest sens circulatia este fluenta pentru ca nu se intra in sensurile giratorii sau ceva. Doar ca temporar va fi disponibila o singura banda.




Cristi232

In lipsa oricaror informatii oficiale, sa speculam un pic:
CF este dezafectata cam de 3 ani, pe acea bucata (cam de cand s-a dat drumul la moderna cale ferata CF Buc-Constanta, prin Baneasa)
Asa ca, pe acolo, cam de 3 ani, nu mai trece nici un tren (se poate vedea in poze reteaua de contact actuala).
Cred ca trebuie avut in vedere si acest aspect, la configurarea nodului de aici.
Repet: in oportunitatea ca se renunta la CF.
:)

vancouver

Quote from: rrs on April 16, 2012, 01:56:59 AM
@vancouver ce am remarcat eu este faptul ca toata lumea trece acum prin sensul giratoiu, nu mai scapa nimeni, asa cum era saptamana trecuta cand a fost Ionut in vizita.

Da, ai dreptate cu aceasta remarca.
In solutia finala cred ca va exista si o cale directa (o banda) pentru cei care merg pe vest -> est, astfel încât sa nu fie necesara trecerea prin sensul giratoriu.

@Cristi232: CF de centura e considerata de multi ca fiind strategica, bla bla bla... Plus ca au de gând sa faca un tren circular pe aceasta centura (dificil accesul catre eventualele gari tocmai datorita centurii rutiere... dar probabil asa de departe inca nu au gandit promotorii proiectului caii ferate circulare)

Mai mult, catenara este in curs de refacere in acest moment. Deci cred ca ne putem lua gândul de la eliminarea CF de centura.
Si pâna la urma nu e asa rau daca o refac. Actualmente marfarele se aglomereaza in zona Baneasa/Chitila pentru a schimba de pe M800 pe M1000 si invers si distrug astfel calea ferata din zona, in loc sa o ia pe centura. Ba mai mult, marfarele pe relatia M800 - M900 nici nu ar mai interfera pe liniile M1000 daca centura ar fi functionala.

Erata pentru cine nu stie:
M800 = magistrala spre Constanta
M900 = magistrala spre Craiova
M1000 = magistrala spre Ploiesti
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

valexandru

@vancouver
Solutia propusa de tine mi se pare de bun simt si nici nu costa prea mult! Insa, din pacate, nu a observat-o nimeni de la MT....
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

stangabriel

#251
     Buna ziua la toata lumea,e prima oara cand postez aici,imi place atmosfera si sper sa ramana in acest fel.

     Azi dimineata am trecut pe centura Bucurestiului si am observat ca unde circulatia a fost deviata total prin sensul giratoriu,firma italiana a improvizat o trecere peste calea ferata pentru utilaje si camioane,deci ingustarea la o banda pe toate directiile presupun ca va dura pana termina portiunea spre capitala,pentru a putea iesi camioanele nestingherite peste calea ferata.
 
    Aseara erau utilajele peste calea ferata,azi dimineata nu mai erau,sper ca au plecat la lucru. Alt nod nici eu nu cred ca vom vedea.
   
    La Ploiesti,in zona unde stau,am inteles ca sunt probleme de expropiere pentru giratoriu dintre A3 si centura de vest Ploiesti,iar autostrada e circulata doar de masinile de paza,macar asa,sa nu inceapa sa sustraga fierul. Eu sper ca la Ploiesti,daca fac sensul giratoriu destul de mare in diametru,nu vor fi probleme de trafic,cum nici in celelalte de pe centura nu sunt,iar o mare parte din oameni vor face naveta tot pe DN 1,macar in Barcanesti nu va mai fi asa aglomerat la sensul giratoriu de la LUK OIL.
   
    Asfalt intins la toata lumea,o zi cat mai buna.   
     
    P.S. pe o portiune de aprox 10 km.de la Buzau spre Targoviste prin sudul Ploiestiului pe centura,vom avea de trecut prin 5 giratorii....

Ionut

@stangabriel: bine ai venit! Multumim pentru stiri, foarte importante! Te asteptam curand si cu altele :)
:cheers:

bogdymol

Tocmai a fost un reportaj la ProTV despre autostrada A3 Bucuresti - Ploiesti. Astazi nu s-a lucrat acolo, cu toate ca ar fi trebuit...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Cristi232

Am vazut si eu reportajul protv...
Ziaristii ...
De la astia trebuie, eventual, sa vedem doar poze si filme, caci in rest...

L-au pus pe boc cand acesta vorbea de tronsoanele codasilor aia 2, care trebuie sa fie gata la 15 mai.
Iar ei aveau reportaj cu tronsonul Pizzarotti!
Tronson care are alt termen.
Macar italienii erau la munca, loviti la glezna sau nu... Pe cand aia 2 codasii sunt SIGUR ca au avut liber si azi!
:)