Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 36 Guests are viewing this topic.

ddfab

^ no,no..... sa intelegem ca astia vizeaza tot lotul? nu doar nodul Chetani?

pentium10

se lucreaza intens la Nodul Chetani, poze de la o sursa de acum







Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

florin74

Asa se pare.... Duminica cand am vorbit cu ei la Chetani, nu imi venea sa cred. De 3 ori i-am intrebat. Nici nu am vrut sa scriu pe forum, mi se parea neverosimil. Am crezut ca omul ala de la Marcu nu stia exact....

klax187

sper sa ii tina macar cateva luni asa...  :bash: :whistling:

Ionut

Eu tot nu inteleg partea financiara. De unde au primit bani? De la Straco? Nu cred. Lucreaza pe barba lor in speranta ca vor fi platiti?

Dominik

Ce veste buna Cip !!! sper sa o tina asa pana termina lucrarile
You're in Steelers Country

adrian-FSB

nu poti sa stii ce intelegeri s-au facut in (cel putin) patrulaterul MT - CNAIR - Straco - Marcu. E posibil ca Marcu, in schimbul unor promisiuni si chiar lucrari, sa fi acceptat sa lucreze in pierdere la nodul Chetani. Greu de crezut ca Marcu s-ar fi angajat sa termine tot lotul dar, probabil, vom afla infos suplimentare in saptamanie urmatoare, pana la alegeri.

Dominik

Saptamana asta aflam si castigatorul de pe lotul Nusfalau - Suplacu de Barcau  ???
You're in Steelers Country

Kimi

Sa vezi si sa nu crezi. Trebuie sa fac un drum sa vad si cu ochii mei minunea. :)

La Hadareni lucrau la supratraversare?


Pentru ca atunci eu vad doua posibile explicatii:
- straco pune la bataie tot cashul disponibil ca sa termine chetani + alte structuri sa poata emite o alta factura mare
- au negociat niste preturi semnificativ mai mici cu prestatorii si profita de pretul mic la motorina


In orice caz, doamne ajuta

horatiu.cosma

Așa cum am mai zis, Straco are prețuri mici la terasamente, sub prețul pieței, și prețuri bune pe structuri și asfalt. E o dilemă cum de a intrat Marcu și care sunt discuțiile/condițiile/promisiunile dintre actorii implicați, putem doar să speculăm. Or fi având costuri fixe mari și în lipsă de lucrări acceptă și contracte unde merg pe minus, doar ca să dea de lucru la angajați? O fi și o doză de naționalism/patriotism de tipul UMB/Selina? Or fi promisiuni din partea CNAIR pentru implicarea în recuperarea restanțelor financiare de pe ST1&ST2? Vom vedea, să sperăm că îi țin balamalele.

StefanCelMare

#23965
Pariul meu este că cel mult vom avea structuri gata cu Straco (și cu toți subcontractorii lor, Marcu et co.).
Mi-aș dori să mă înșel, dar șansele să lucreze cineva în pierdere la terasamente... sunt mici.
Maxim terasamente între structurile mai multe dinspre Chețani, unde pot profita că au utilaje și mașini în zonă la nod.
Am mari dubii că se vor face kilometrii de terasament lipsă (dintre Chețani și Câmpia Turzii).
Oricum, a înviat ne-sperat Straco, și doar nodul dacă îl fac, eu nu mai speram.

florin74

^Poate merg pe bucati, Marcu terasamente, vine STRACO imediat cu asfaltul, si cumva compenseaza ca pret total pana la urma la Marcu (ceva de genul 6 lei terasamentul in oferta,cost real 8 lei , asfalt 12 lei in oferta, cost real 8 lei, ii da acum straco 6 lei lui Marcu  - ce incaseaza de la CNAIR, si cand incaseaza de la asfalt ii da diferenta de 2 lei). Problema pana acum era ca STRACO nu putea sa duca singura din punct de vedere financiar terasamentele, ca sa ajunga apoi la asfalt. Acum poate Marcu isi asuma riscul si strange din fund pana vine Straco cu asfaltul, si o realizare esalonata, dinspre Chetani spre Luna, pare logica si din punct de vedere financiar (al costurilor - mai mici aici, balastiera e la Chetani). Sunt simple speculatii.

rocklee

Si cu falimentul Straco cum stam spuna cineva pe aici ca ar fi un proces pe rol.....

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

voicul

E greu de crezut ca la 40% administratorul este interesat ca Straco sa termine. Mi se pare ca se pierd bani acolo, nu ca se fac odata cu finalizarea.

Daca la nod mai intelegeam logica sa faca un efort, pentru restul de traseu nu prea.
Nodul sa il termine ca restul mai vedem.