News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

luc

Toți (cel puțin fanii activi ai acestui forum ) ne dorim să se rezolve cât mai repede această problemă, dar să nu uităm că totul se face pe bani. Ori din câte știu Straco a câștigat la un preț mic, iar orice subcontranctor nu va accepta niciodată să lucreze în pierdere.. Așa că sincer din partea asta nu am nici o așteptare.

rocklee

imi dau si eu cu parerea ....eu nu cred ca nu se face acest nod ...cat mai repede ....sa nu uitam ca este an electoral ....Gasesc ei o solutie ....gen nodul ILIA  8)

sper sa nu le dau ...idei  :o

horatiu.cosma

Dacă era cineva interesat să facă lucrarea pe banii din oferta Straco era gata de mult timp nodul.

LauR

Vineri, 12 iunie, la Oradea, se va semna contractul de proiectare și execuție (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru tronsonul Biharia - Chiribiș, cei 30 de km!
A declarat în această seară, domnul Bode!

LauR

Da, pentru că lucrărilor au fost începute de Bechtel și realizate în proporție de aprox. 50 %, iar acum cei de la Trameco (după ani de tergiversări) vor continua finalizarea acestui obiectiv!

horatiu.cosma

#23495
S-a mai discutat, nu e 50% pe Biharia-Chiribiș, mai degrabă 5-10%. Deci am anticipat bine când am updatat Sinteza Autostrăzilor, pentru prima dată Sinteza e în viitor  :lol:.

L.E. Dacă le-a luat 15 luni pentru 5 km, tare mă tem că le va lua ceva mai mult pentru cei 30 km, aș zice final 2022 în scenariul optimist.

christyan

Si eu sunt printre cei nelamuriti :lol: dupa rezilierea cu Corsan stadiul era de 50% pe tot lotul de la Suplac  la Biharia. De aici vine neînțelegerea, daca L3 era la 0% si L2 e pe la 5-10% atunci L3 =?% cat de avansat este inca sa încline balanța  atât de mult ? Sau grinzile alea multe si stocurile de agregate fac procente bune?!

ciprebbe

Da, grinzile alea produse plus Viaduct Suplacu fac enorm procentual.
Chiar daca semneaza vineri lotul va ramane si el muzeu (pana nu relicitam si ultimii km spre Suplacu )pt ca nu este nod in capat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

myid

pe tronsonul asta sunt atatea riscuri care o sa fie descoperite in teren, incat cele 18 luni de executie nu pot fi realiste. Pur si simplu nu pot.
Avem AC, AM valide?

pasadia

Din moment ce e design&build (6 luni proiectare), inseamna ca orice AC sau AM ar fi deja existent e probabil sa nu fie suficient. Asa ca...

ciprebbe

AM este si e valabil pentru toate loturile pana la Ogra.
AC se va scoate de catre constructor, e clar ca nu poate fi terminat in 18 luni.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ciprianul

#23501
@ciprebbe daca CNAIR fac acele noduri de care spuneau,atunci na.....pe partea spre Cluj da nu va fi urcare....dar spre geanita daca cei din CNAIR fac acel nod la Spinus.....
Uite aici:

https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/proiect-cnair-nod-rutier-realizat-pe-autostrada-a3-inca-sase-noduri-realizate-pe-autostrazile-din-tara-2284399/
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

paulmare

#23502
^Astaldi la ce portofoliu de lucrari au in Romania - cred ca au deja planificat fiecare om si fiecare utilaj unde pleaca cum isi termina treaba pe lotul de la A3

^^ Nu e nici o pila atata de degradata incat sa fie de refacut, fisurile de suprafata se curata si se repara cu rasina sau ceva mortar special, sunt o gramada de solutii, daca armatura e ruginita rau sunt bormasini si ancore chimice sau pot camasui ca solutie in extremis - pacat ca s-a ajuns aici si ca au stat atata vreme expuse ca sa se degradeze, dar nu e ceva care sa nu poata fi rezolvat, cand au facut rezilierea puteau cere sa conserve lucrarile, o sa expertizeze fiecare structura care costa si timp si bani dar nu e ceva de care sa se impiedice,   

Ce e de nerezolvat, daca e adevarat ce se scrie aici, e idiotenia aia cu straco cu un picior in groapa deja cand a facut oferta si care a licitat sub cost, ca sa aiba de aratat la plan de reorganizare un contract mare cu statul roman ca si beneficiar "serios", care nu intra in insolventa etc si care le-a dea timp probabil sa isi mute activele bune in stilul romanesc pe alta firma viabila,

voicul

Nod-ul de la Spinus e cam singura salvare sa nu avem un nou lung muzeu.

Dar lasand muzeul la o parte, acel nod chiar e util, pentru ca o parte din trafic-ul de autoturisme va prefera sa mearga pana acolo si dupa sa iasa pe DN1P in DN1. Doar o parte ca e cam peticit DN1P.

ciprebbe

Salvare vine relicitand urgent lotul pana la Suplacu PLUS desemnarea castigatorilor pe Suplacu Ip Nusfalau.  Avem sanse mai mari sa facem lotul de la 50%( sondele Petrom sunt relocate deja)  cu un constructor serios decat sa visam ca e capabil Cnair-ul sa faca de la 0 mai rapid un nod rutier ( aici trebuie si AM :)) ). Urgenta e sa faci continuitate iar in paralele , daca esti capabil, sa te pregatesti si pt nod suplimentar.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe